Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 77 / 520

Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
Lid geworden: 1 jaar geleden
19/06/2019 1:24 am  
Geplaatst door: naoveure

Dante Rigo gaat 'm ook niet worden:

Rigo is de afgelopen weken weleens in verband gebracht met Fortuna Sittard, maar de Limburgers lijken kansloos om hem in te lijven. 

Jip! Next  😎 

ReageerCitaat
Sheppard
(@sheppard)
Pascal Averdijk
19/06/2019 8:58 am  
Geplaatst door: Frankie Tao

We mogen nu toch wel tot de conclusie komen dat de eerste batch spelers niet voor Fortuna heeft gekozen. Ik laat me graag verrassen maar eerste training is al uitgesteld vanwege tekort aan spelers. Eerste tekenen zien er toch niet goed uit. Hopelijk geen grote groep testspelers want dat biedt geen zekerheid op een contract

Waar haal je dit vandaan? Op twitter vroeg iemand aan FSC waarom de training was uitgesteld en Hofland zelf (officieel twitter account) reageerde daarop dat ze daarvoor hadden gekozen, omdat er in de omgeving de clubs bezig waren met het onderhoud van de velden.

ReageerCitaat
M
 M
(@m)
Panos Vouis
19/06/2019 10:59 am  

Rigo naar Sparta. Fortuna was ‘kansloos’. We staan er lekker op hoor. Een Duitser die Emmen boven Fortuna verkiest, Rutten gaat naar het tweede niveau van Italië en de Fin lijkt ook niet te komen. 

Mensen kunnen wel zeggen dat er niks aan de hand is, feit is wel dat het ENIGE nieuws over Fortuna spelers zijn die niet komen, daar waar Fortuna achter het net vist. 1 speler kan, 2 ook. Maar 4, ik vind het niet positief. 

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Dorel Zegrean
19/06/2019 11:06 am  
Geplaatst door: M

Rigo naar Sparta. Fortuna was ‘kansloos’. We staan er lekker op hoor. Een Duitser die Emmen boven Fortuna verkiest, Rutten gaat naar het tweede niveau van Italië en de Fin lijkt ook niet te komen. 

Mensen kunnen wel zeggen dat er niks aan de hand is, feit is wel dat het ENIGE nieuws over Fortuna spelers zijn die niet komen, daar waar Fortuna achter het net vist. 1 speler kan, 2 ook. Maar 4, ik vind het niet positief. 

Dan gaat Rigo toch lekker naar Sparta, die Duitser lekker naar Emmen en Rutten naar t 2e niveau in Italië.

Graag of niet uit willen komen voor onze club!!!

Er zullen heus wel spelers bijkomen, ik vind ook dat het te lang duurt maar vertrouw nog steeds op de technische mensen binnen Fortuna.

We kunnen niet meer dan geduld hebben, het geduld van een Fortuna supporter kent geen grenzen, zullen we maar zeggen!!! 😉 

ReageerCitaat
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Fuat Usta
Lid geworden: 5 maanden geleden
19/06/2019 11:11 am  

We zullen zien hoe andere clubs er op staan als Fortuna uitpakt. Geduld is een goede zaak. 

ReageerCitaat
Sheppard
(@sheppard)
Pascal Averdijk
19/06/2019 11:13 am  

Voor zover Fortuna die spelers ook daadwerkelijk wilde hebben natuurlijk. Dat weten we pas op het moment dat Fortuna dat zelf bevestigd. In dat opzich geloof ik geen kranten/ baitwebsites en ook geen roeptoeters hier hahaha.

Wie weet is Fortuna allang rond met spelers, maar zijn die nog lekker op vakantie en hebben we over 2,5 weken onze 10 nieuwe spelers (bij wijze van). Daarmee wil ik niet zeggen dat ik het oneens ben dat het lang duurt, maar niemand van ons weet waarom. Fortuna afschieten vind ik persoonlijk daarom niet juist (ook nu bedoel ik niet dat jij dit persé doet).

ReageerCitaat
M
 M
(@m)
Panos Vouis
19/06/2019 11:17 am  
Geplaatst door: Erwin Stachowiak

Dan gaat Rigo toch lekker naar Sparta, die Duitser lekker naar Emmen en Rutten naar t 2e niveau in Italië.

Graag of niet uit willen komen voor onze club!!!

Er zullen heus wel spelers bijkomen, ik vind ook dat het te lang duurt maar vertrouw nog steeds op de technische mensen binnen Fortuna.

We kunnen niet meer dan geduld hebben, het geduld van een Fortuna supporter kent geen grenzen, zullen we maar zeggen!!! 😉 

Uiteraard zullen er spelers bijkomen en dat het wachten lang is, het zij zo. Maar zorgwekkend is dat spelers waar Fortuna interesse in heeft niet komen, welke reden dan ook. En dat Fortuna dus naar een andere, en hun ogen mindere optie moet schakelen. 

Het vertrouwen is laag, en dat komt puur dankzij de afgelopen winterperiode. Daar we weinig fatsoenlijke spelers hebben aangetrokken, ook Mac Intosh niet en Syhre en Jug zijn lastig te beoordelen. 

Ik ben de archieven ingedoken. Vorig jaar op 22 juni hadden we met Diemers, Ciranni, El Messaoudi en Novakovic 4 (eerste seizoenshelft) basisspelers aangetrokken. 

ReageerCitaat
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Fuat Usta
Lid geworden: 5 maanden geleden
19/06/2019 11:35 am  

Het is nog geen 22 juni. Fortuna kijkt over grenzen heen en doet niet aan fakenews.

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
M
 M
(@m)
Panos Vouis
19/06/2019 11:43 am  
Geplaatst door: Leo Van Gansewinkel

Het is nog geen 22 juni. Fortuna kijkt over grenzen heen en doet niet aan fakenews.

Ja ja. Je snapt dat 19 en 22 juni niet ver van elkaar afliggen he? En Fortuna kijkt over grenzen heen, klopt.

Een Sloveen, Albanees,Duitser, Kroaat, Nederlander en een Fransoos. En ze konden der allemaal geen fuck van. 54 tegengoals in de tweede seizoenshelft. 

Paul Jans vond het leuk
ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
19/06/2019 11:58 am  
Geplaatst door: Leo Van Gansewinkel

Haha hier kan ik alleen maar om lachen. Of was je serieus? 

ReageerCitaat
Pagina 77 / 520

Bezig

Inloggen van Registreer aub