Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 8 / 22

Paul Jans
(@paul-jans)
Fuat Usta
Lid geworden: 10 maanden geleden
15 mei 2019 23:01  

Bijl lijkt me onwaarschijnlijk die heeft een doorlopend contract. Ik denk niet dat Fortuna spelers aanschaft waar afkoopsommen voor betaald moet worden.

Engels geloof ik wel dat ze daar interesse in hebben maar dat zullen er meer zijn.

ik blijf me overigens wel verbazen dat we geen huurlingen van PSV krijgen met zoveel connecties over en weer.

ReageerCitaat
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Panos Vouis
15 mei 2019 23:04  

Engels???

Die heeft in dat jaar met Roda in de eredivisie  toch ook niet veel klaar gespeeld??

Daar moet toch een targetman omheen spelen???

Zouden ze Rodriquez voor vast aantrekken of nogeens huren?

Heerlijk de caroussel gaat beginnuh...

This post was modified 1 week geleden by Patrick Laheije

ReageerCitaat
Dennis the Menace
(@dennisthemenace)
Panos Vouis
15 mei 2019 23:06  

Wat me opviel, geen afscheid en bossie bloemen voor José. Is dit een stille hint?

ReageerCitaat
Zitterd-VakD
(@zitterd-vakd)
Panos Vouis
Lid geworden: 6 maanden geleden
15 mei 2019 23:07  

Zag ik het overigens goed, dat we vanavond in ons nieuwe thuisshirt speelden? Geen groene schouders meer, enkel groene mouwen.

ReageerCitaat
Ricardo Bertrand
(@ricardo-bertrand)
Panos Vouis
15 mei 2019 23:47  

Ja leek mij ook inderdaad. Zag er niet verkeerd uit!

ReageerCitaat
Wim Houben
(@wim-houben)
Panos Vouis
Lid geworden: 9 maanden geleden
16 mei 2019 06:57  

Jammer dat Stokkers en Messaoudi vertrekt.  Met name Stokkers was gezien zijn speelminuten erg belangrijk voor Fortuna en Messaoudi is technisch een erg mooie voetballer die m.i. nog veel beter kan worden.

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Panos Vouis
16 mei 2019 07:01  

Laat het carrouselletje maar eens volop van start gaan, vind het persoonlijk erg jammer dat Stokkers en El Messaoudi ons gaan verlaten. 

Hopelijk blijft Rodriguez , Kosolev en Diemers.

Verder moet er toch veel veranderen, bekijk de tegendoelpunten maar eens die we hebben moeten incasseren . 

En ben ook reuze benieuwd naar de naam van onze nieuwe hoofdtrainer  

ReageerCitaat
Gelaense Sjnaak
(@bert-adriaens)
Panos Vouis
16 mei 2019 09:09  

....was gisteren typisch weer zo'n wedstrijd waar je de overhand hebt en toch niet wint....tevens verbaasd over de wissels en meteen de vraag "die laatste wedstrijd wil je toch zeker winnen?"....en  dan ga je Balic die sterk speelde "inruilen" voor Hutten die duidelijk tekort komt...even later zelfs de spits in...ook het tactisch vernuft moet degelijk veranderen....na afloop was het even slikken om te zien hoeveel spelers ons verlaten en ook welke spelers....tevens met in het achterhoofd dat het aantal nog groter kan worden als ze er niet uitkomen met Kosolev, Rodriguez en Diemers....wat er dan overblijft is magertjes.....het stadion dus met gemengde gevoelens verlaten....anderzijds een mooi seizoen gehad (los van de uitwedstrijden).....veel werk aan de winkel en hopelijk beseffen ze dat er inderdaad veel moet gebeuren en niet leven in de waan "het gaat lekker, we hebben ons gehandhaafd".....in ga een kaarsje opsteken...

ReageerCitaat
Ivanhooo
(@ivanhooo)
Panos Vouis
16 mei 2019 10:02  
Geplaatst door: Marc Franssen

Waarom wordt er in het stadion reclame gemaakt van de hoofdsponsor van Feyenoord droomparken ????????????

Omdat ze daar voor betalen?

ZITTERD TILL WE DIE

ReageerCitaat
Fortu Nato
(@fortu-nato)
Panos Vouis
16 mei 2019 10:36  

De wissels lijkt mij wel duidelijk. Fortuna speelde, door de rode kaart, een verloren wedstrijd. De invallers waren spelers die ons gaan verlaten. Zo kregen die nog speelminuten. Om afscheid te nemen op het veld.

This post was modified 1 week geleden by Fortu Nato

www.facebook.com/stompinfo

ReageerCitaat
Pagina 8 / 22

Bezig

Inloggen van Registreer aub