Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 822 / 846

Hamming99
(@hamming)
Fuat Usta
Lid geworden: 2 jaar geleden
21 mei 2020 22:59  
Geplaatst door: @zitterd79

Met Ilicali kunnen we waarschijnlijk richting plek 8 tot 12.

Laat het eerst maar eens rondkomen!!

Dan nog met beide benen op de grond blijven staan.  Degradatie ontlopen zal verlopig nog steeds het hoofdoel worden voor Fortuna. 

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
22 mei 2020 12:10  
De onderhandelingen tussen Fortuna en FC Groningen over een vertrek van Mark Diemers (26) verlopen positief. Dat vertelt Sjors Ultee, kersvers technisch manager van de Sittardse club, in gesprek met ZO-NWS. 

"De gesprekken verlopen op een goede manier, het is dus niet zo dat ze inmiddels zijn afgebroken. Eens in de zoveel dagen praten we met FC Groningen", legt Ultee uit. "Als je het mij vraagt denk ik dat we er wel uit gaan komen."

Fortuna is verder ook nog in gesprek met enkele nieuwe spelers, vervolgt Ultee. "Door de coronacrisis moeten we echter extra goed nadenken over de keuzes die we maken. Om je een voorbeeld te geven: ik hoorde van Ivo (Pfennings, algemeen directeur, red) dat wij door het missen van vier thuiswedstrijden een ton aan bieromzet mislopen."

"Het is qua financiën nog steeds onzeker, ook bij ons. Dat komt ook omdat wij wachten op de overheidssteun. Net zoals andere clubs weten we niet precies wat we kunnen bieden en of spelers ook omlaag gaan met hun salariseisen", aldus Ultee. 

ReageerCitaat
Roeland Broecks
(@roeland-broecks)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
22 mei 2020 12:58  
Geplaatst door: @fortuna54
De onderhandelingen tussen Fortuna en FC Groningen over een vertrek van Mark Diemers (26) verlopen positief. Dat vertelt Sjors Ultee, kersvers technisch manager van de Sittardse club, in gesprek met ZO-NWS. 

"De gesprekken verlopen op een goede manier, het is dus niet zo dat ze inmiddels zijn afgebroken. Eens in de zoveel dagen praten we met FC Groningen", legt Ultee uit. "Als je het mij vraagt denk ik dat we er wel uit gaan komen."

Fortuna is verder ook nog in gesprek met enkele nieuwe spelers, vervolgt Ultee. "Door de coronacrisis moeten we echter extra goed nadenken over de keuzes die we maken. Om je een voorbeeld te geven: ik hoorde van Ivo (Pfennings, algemeen directeur, red) dat wij door het missen van vier thuiswedstrijden een ton aan bieromzet mislopen."

"Het is qua financiën nog steeds onzeker, ook bij ons. Dat komt ook omdat wij wachten op de overheidssteun. Net zoals andere clubs weten we niet precies wat we kunnen bieden en of spelers ook omlaag gaan met hun salariseisen", aldus Ultee. 

Dat Fortuna maar niet teveel water bij de wijn doet. Het is graag of niet voor Groningen. Het is nog vroeg in het seizoen (of eigenlijk is het nieuwe nog niet begonnen) dus Fortuna moet pas akkoord gaan met een passend bod zoals 800.000 euro of meer.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
22 mei 2020 13:33  
Geplaatst door: @roeland-broecks
Geplaatst door: @fortuna54

Dat Fortuna maar niet teveel water bij de wijn doet. Het is graag of niet voor Groningen. Het is nog vroeg in het seizoen (of eigenlijk is het nieuwe nog niet begonnen) dus Fortuna moet pas akkoord gaan met een passend bod zoals 800.000 euro of meer.

Nou, ik vind dat Fortuna vrij geduldig is.  Volgens mij zijn ze al 2-3 weken aan het onderhandelen, houdt Fortuna gewoon vast aan een bepaald bedrag en laten ze zich niet gek maken(anders was er al een deal geweest). Risico is aanwezig dat Groningen de onderhandelingen stop zet.  Als ik Ultee zo hoor, dan ligt vraag en aanbod niet ver uit elkaar.  

This post was modified 2 weken geleden 2 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Gohf046
(@gohf046)
Fuat Usta
22 mei 2020 14:08  
Geplaatst door: @paul-jans

veel dromen al van mooie tijden. Vreemd want er is niet meer dan de eerste verkennende gesprekken. Persoonlijk zou het mij heel verbazen als we opeens miljoenen meer te besteden krijgen. Ik denk dat de realiteit meer is hoe we de teruggang in inkomsten te boven komen.

Ik ben het lang niet altijd met Paul eens maar hier heeft ie gewoon gelijk. Het is echt fantasie om het spelersbudget voor aankomend seizoen te zien groeien met 1 of 2 miljoen. Als die investeerder uberhaubt al instapt en wanneer die wel instapt verwacht ik zeker niet zo'n rigoureuze bedragen.

ReageerCitaat
Gohf046
(@gohf046)
Fuat Usta
22 mei 2020 14:11  

Daarnaast is IMO kharcouch ook geen realistische optie. Jongen kun al naar Sparta Rotterdam en komt uit de randstad. Er is maar 1 reden waarom zo'n jongen hierheen zou komen en dat is geld. En laten we daar nou niet echt van overlopen. Bovendien zul je een transfersom moeten betalen en hem een beter salaris bieden dan Sparta. Uiteindelijk zit je dan op een kostenplaatje waar je 2 a 3 transfervrije spelers van haalt...

Wil Peters vond het leuk
ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
22 mei 2020 14:13  
Geplaatst door: @gohf046
Geplaatst door: @paul-jans

veel dromen al van mooie tijden. Vreemd want er is niet meer dan de eerste verkennende gesprekken. Persoonlijk zou het mij heel verbazen als we opeens miljoenen meer te besteden krijgen. Ik denk dat de realiteit meer is hoe we de teruggang in inkomsten te boven komen.

Ik ben het lang niet altijd met Paul eens maar hier heeft ie gewoon gelijk. Het is echt fantasie om het spelersbudget voor aankomend seizoen te zien groeien met 1 of 2 miljoen. Als die investeerder uberhaubt al instapt en wanneer die wel instapt verwacht ik zeker niet zo'n rigoureuze bedragen.

Dat klopt ook hoor. Al gaan we er ‘iets’ op vooruit ipv achteruit zou dat al enorme winst zijn.  Niemand weet wat de echte plannen zijn van Gün met hem.  Wat ik wel geloof is dat Gün er alles aan wilt doen om van Fortuna een stabiele middenmoter  te maken.  Met Acun Icali is die kans zeker aanwezig. Waarom zou het fantasie zijn om te denken dat ons spelersbudget met 1 miljoen omhoog gaat?

Willen wij de komende 3-5 jaar overleven in de eredivisie, dan is er nog wel meer nodig dan 2-3 miljoen spelersbudget, en dat zal Gün ook wel weten. Fortuna moet het hebben van transfergelden of investeerder(s) om de volgende stap te kunnen zetten.  

This post was modified 2 weken geleden 5 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Wil Peters
(@wil-peters)
Panos Vouis
22 mei 2020 15:19  

Etmorfidis van Almere als vervanger van Diemers, zou een optie kunnen zijn. En bij den Bosch lopen ook twee veelbelovende aanvallers/middenvelders uit hun contract. Wie weet kunnen we spelers van PSV huren. Ik was altijd van menig dat van Bommel een dergelijke overgang tegenhield omdat men binnen Fortuna niet al te netjes is omgegaan met zijn vader. Maar dat is louter en alleen mijn idee. Wie weer kunnen we die Romero wel lenen

ReageerCitaat
Hamming99
(@hamming)
Fuat Usta
23 mei 2020 01:10  

Heb naar Veronica inside gekeken.

Daar vrezen ze toch voor als het hele seizoen geen pupliek mag komen  dat dan meer 50 procent van de clubs omvallen.

Daar komt bij dat misschien veel mensen eerst goed nadenken voor dat ze een seizoenskaart kopen.  Natuurlijk zijn er ook mensen die gelijk een seizoenskaart nemen ongeacht hoe of wat.

Veel sponsors die het zakelijk niet zo breedt hebben het sponssorcontract niet verlengen. 

Veel sponsors die zeggen er komt geen pupliek kijken waarom zou ik reclameborden plaatsen.  Want dat valt dadelijk ook allemaal eens weg.

Er moet een groot beroep gedaan worden op de overheid.  Voetbal en concerten anders vallen die sectoren dadelijk weg.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
23 mei 2020 02:24  
Geplaatst door: @hamming

Heb naar Veronica inside gekeken.

Daar vrezen ze toch voor als het hele seizoen geen pupliek mag komen  dat dan meer 50 procent van de clubs omvallen.

Daar komt bij dat misschien veel mensen eerst goed nadenken voor dat ze een seizoenskaart kopen.  Natuurlijk zijn er ook mensen die gelijk een seizoenskaart nemen ongeacht hoe of wat.

Veel sponsors die het zakelijk niet zo breedt hebben het sponssorcontract niet verlengen. 

Veel sponsors die zeggen er komt geen pupliek kijken waarom zou ik reclameborden plaatsen.  Want dat valt dadelijk ook allemaal eens weg.

Er moet een groot beroep gedaan worden op de overheid.  Voetbal en concerten anders vallen die sectoren dadelijk weg.

Dit is oud nieuws eigenlijk.  Dit is al meerdere keren naar voren gekomen in verschillende items en die zijn ook hier geplaatst.  

Voor alle clubs - groot & klein- heeft deze corona crisis gevolgen.  Wat de gevolgen daarvan concreet zijn dat weet niemand.  Wellicht dat er ook kleine voordelen aan deze crisis overblijven, wat kansen biedt voor de kleinere clubs.  

De KNVB is aan zet om het maximale steunpakket aan te bieden voor de clubs.  Dat kan via de overheid zijn. Of via een noodfonds waar de clubs die europees spelen een x aantal procenten bij elkaar leggen. De  TV gelden opnieuw herverdelen(waar Gün al eerder voor pleite)(eerlijker).  Ik geloof niet dat er 40-50 procent van de clubs omvallen.  Wie weet zitten wij weer veel sneller in het stadion dan wij nu denken.

This post was modified 2 weken geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
Pagina 822 / 846

Inloggen van Registreer aub