Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 823 / 846

Hamming99
(@hamming)
Fuat Usta
Lid geworden: 2 jaar geleden
23 mei 2020 10:11  

Het kan wel oud nieuws zijn maar ze hebben het er wel over!  Dus nog steeds actueel item over overheidssteun aan clubs in het betaalde voetbal.  Iedere maand dat we zonder pupliek spelen is teveel. 

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
23 mei 2020 10:14  
Geplaatst door: @hamming

Het kan wel oud nieuws zijn maar ze hebben het er wel over!  Dus nog steeds actueel item over overheidssteun aan clubs in het betaalde voetbal.  Iedere maand dat we zonder pupliek spelen is teveel. 

Zeker weten maar daar hebben alle clubs mee te maken.  VVV gaat 800.000 terug in spelersbudget en Fortuna 200.000 tot nu toe om maar een voorbeeld te geven. Het is gewoon een lastige situatie voor elke club. Lastig in de zin dat ze minder te besteden hebben, niet in de zin van dat ze omvallen. Ik kan mij ook niet voorstellen dat er een eredivisie club definitief omvalt.   Hopelijk komt hèt niet zover.  

This post was modified 2 weken geleden 3 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
23 mei 2020 11:32  

waar ik me veel meer zorgen over maak is dat men geen geld gaat geven aan clubs die financieel slecht beleid hebben gevoerd. Dan is het maar zeer de vraag hoe ze dat gaan uitwerken. Wij zitten bijvoorbeeld in een categorie van zorge kindjes en hebben afgelopen jaar een tekort van 2,5 miljoen gehad. Kunnen best allemaal verklaringen voor zijn maar de knvb kennende kijken ze alleen naar de cijfers.....

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
23 mei 2020 11:58  
Geplaatst door: @paul-jans

waar ik me veel meer zorgen over maak is dat men geen geld gaat geven aan clubs die financieel slecht beleid hebben gevoerd. Dan is het maar zeer de vraag hoe ze dat gaan uitwerken. Wij zitten bijvoorbeeld in een categorie van zorge kindjes en hebben afgelopen jaar een tekort van 2,5 miljoen gehad. Kunnen best allemaal verklaringen voor zijn maar de knvb kennende kijken ze alleen naar de cijfers.....

Hoeveel clubs hebben geen begrotingstekort? 

This post was modified 2 weken geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
Gladiool
(@gladiool)
Fuat Usta
Lid geworden: 1 jaar geleden
23 mei 2020 12:03  

Er zal echt wel gekeken worden naar een verschil tussen een club die bewust investeert omdat men promoveert en vanalles moet regelen, of een club die structureel veel te veel uitgeeft en zijn schulden opbouwt. Wat ik begreep moet elke club een realistische schatting maken van wat de schade is door Corona, en dat krijgt men mogelijk vergoed.

Fortuna54 vond het leuk
ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
23 mei 2020 12:06  

hoe je niet van de domme Dorenberg.

we hebben een FRS score van 4 waar je tot 15 punten nog als financieel ongezond geldt. Er zullen weinig clubs een lagere rating hebben.

en er zijn zeker redenen voor maar geef alleen aan dat ik benieuwd ben of de knvb dit niet gaat aangrijpen tegen Fortuna

This post was modified 2 weken geleden by Paul Jans

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
23 mei 2020 12:15  

hoe je niet van de domme Dorenberg.

we hebben een FRS score van 4 waar je tot 15 punten nog als financieel ongezond geldt. Er zullen weinig clubs een lagere rating hebben.

en er zijn zeker redenen voor maar geef alleen aan dat ik benieuwd ben of de knvb dit niet gaat aangrijpen tegen Fortuna

Je probeert altijd van het negatieve uit te gaan. Er is nog niet veel bekend hoe er eventueel geld wordt verdeeld.  Laten we dan stoppen met doemdenken.  Wie weet is Fortuna morgen wel failliet....  En daarbij, het geld wat vrij komt gaat clubs niet redden, het is een ruggensteuntje.

Als je puur gaat kijken wie een begrotingstekort heeft, blijven er niet veel clubs over die recht hebben op geld. Ik sluit me dan ook aan bij Gladiool.  Wordt vervolgd komende tijd.  

This post was modified 2 weken geleden 5 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
23 mei 2020 12:20  

jij weet blijkbaar precies alle begrotings tekorten. som ze hier eens op dan.

Ik geef aan dat ik erg benieuwd ben naar die uitwerking want welke club heeft een lagere rating?

en jij schildert mij altijd graag af als negatief maar kom eens met voorbeelden waar ik negatiever was dan de werkelijkheid later bleek?

This post was modified 2 weken geleden by Paul Jans

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
23 mei 2020 12:22  

jij weet blijkbaar precies alle begrotings tekorten. som ze hier eens op dan.

Ik geef aan dat ik erg benieuwd ben naar die uitwerking want welke club heeft een lagere rating?

Nou, verdiep je maar eens wat in andere clubs, clubs als Utrecht/Vitesse maken meer schulden als Fortuna(om maar voorbeeld te geven).  

ReageerCitaat
Hamming99
(@hamming)
Fuat Usta
23 mei 2020 12:24  

clubs zullen openkaart moeten spelen als ze steun willen met de billenbloot heet dat.

ReageerCitaat
Pagina 823 / 846

Inloggen van Registreer aub