Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 824 / 846

Hamming99
(@hamming)
Fuat Usta
Lid geworden: 2 jaar geleden
23 mei 2020 12:26  

Hoe Fortuna echt ervoor staat geloof me dat weet niemand hier. 

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
23 mei 2020 12:32  
Geplaatst door: @hamming

clubs zullen openkaart moeten spelen als ze steun willen met de billenbloot heet dat.

Wat is dat voor onzin? In andere sectoren maken ze toch ook niks bekend, waarom zouden voetbalclubs dat wel moeten doen?wat een ophef allemaal.. 

This post was modified 2 weken geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
23 mei 2020 12:33  

bet grote verschil is dat die te korte worden weggetikt door vermogende mensen.

en jij doet net alsof het om alle clubs gaat en komt nu met 2 voorbeelden die niet te vergelijken zijn omdat die te korten worden weggetikt. 

De knvb zal naar de FRS rating kijken. En alle clubs daarin moeten zich zorgen maken of ze compensaties gaan krijgen vanuit fondsen vanuit de knvb. Als  de uitspraken hierover gevolgd hebt zou je dat ook weten. En ik denk dat je dat ook weet maar je van de domme houd.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
23 mei 2020 12:34  

We zien het vanzelf wel toch? Wat wil je zeggen met deze post? De salarissen worden nog netjes overgemaakt iedere maand!  

ReageerCitaat
Hamming99
(@hamming)
Fuat Usta
23 mei 2020 12:34  
Geplaatst door: @fortuna54
Geplaatst door: @paul-jans

jij weet blijkbaar precies alle begrotings tekorten. som ze hier eens op dan.

Ik geef aan dat ik erg benieuwd ben naar die uitwerking want welke club heeft een lagere rating?

Nou, verdiep je maar eens wat in andere clubs, clubs als Utrecht/Vitesse maken meer schulden als Fortuna(om maar voorbeeld te geven).  

Vergelijking met Utrecht / Vitesse ? 

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
23 mei 2020 12:35  

en jij doet net alsof het om alle clubs gaat en komt nu met 2 voorbeelden die niet te vergelijken zijn omdat die te korten worden weggetikt. 

De knvb zal naar de FRS rating kijken. En alle clubs daarin moeten zich zorgen maken of ze compensaties gaan krijgen vanuit fondsen vanuit de knvb. Als  de uitspraken hierover gevolgd hebt zou je dat ook weten. En ik denk dat je dat ook weet maar je van de domme houd.

Nogmaals, verdiep je er iets meer in dan kom je te weten dat er veel meer voorbeelden van zijn.  Verder is het geen vetpot hoor, wat clubs eventueel krijgen.  Daar hangt niet de toekomst van Fortuna vanaf.  

ReageerCitaat
Hamming99
(@hamming)
Fuat Usta
23 mei 2020 12:37  

We zien het vanzelf wel toch? Wat wil je zeggen met deze post? De salarissen worden nog netjes overgemaakt iedere maand!  

hoe weet je dat ben je daarbij.

Salrissen van clubs reizen ook de pan uit.  Hoorde gisteren dat Kelly van Feyenoord 6 ton verdiende 1 wedstrijd gespeeld. Narsingh had ook hoog salaris.

Zo zullen er ook bij Fortuna zijn die misschien wat teveel krijgen van het goede.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
23 mei 2020 12:42  

hoe weet je dat ben je daarbij.

Salrissen van clubs reizen ook de pan uit.  Hoorde gisteren dat Kelly van Feyenoord 6 ton verdiende 1 wedstrijd gespeeld. Narsingh had ook hoog salaris.

Zo zullen er ook bij Fortuna zijn die misschien wat teveel krijgen van het goede.

Maar dat is toch niks nieuws? Ik wist dat al vanaf het begin.   Kelly en Narsingh verdienen veel, maar wat heeft dat met ons te maken?

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Fuat Usta
23 mei 2020 12:42  

@hamming

Je berichten zijn zoals meestal weer stront vervelend en voegen zoals altijd niks toe.Bij Fortuna word gewoon nog alles netjes betaald,anders was dit al lang wel een keer naar buiten gekomen.Geen paniek en gewoon afwachten.

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
23 mei 2020 12:44  

Nogmaals, verdiep je er iets meer in dan kom je te weten dat er veel meer voorbeelden van zijn.  Verder is het geen vetpot hoor, wat clubs eventueel krijgen.  Daar hangt niet de toekomst van Fortuna vanaf.  

ik denk dat je eens kritisch naar jezelf moet kijken want jij komt met uitspraken waar je helemaal niks vanaf weet. Ik heb je al een aantal keer een vraag gesteld maar je draait als draaimolen om de vraag heen. 

ook nu weer met dat er geen vetpot is. Er is nog helemaal niks bekend van hoeveel er beschikbaar is of komt want de knvb is nog met plannen bezig en nog in overleg met overheid. 

ReageerCitaat
Pagina 824 / 846

Inloggen van Registreer aub