Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 825 / 846

Hamming99
(@hamming)
Fuat Usta
Lid geworden: 2 jaar geleden
23 mei 2020 12:46  
Geplaatst door: @zitterd79

@hamming

Je berichten zijn zoals meestal weer stront vervelend en voegen zoals altijd niks toe.Bij Fortuna word gewoon nog alles netjes betaald,anders was dit al lang wel een keer naar buiten gekomen.Geen paniek en gewoon afwachten.

Dan lees je niet.

Ik post wat ik wil vrij land he 😉 

ReageerCitaat
Hamming99
(@hamming)
Fuat Usta
23 mei 2020 12:48  
Geplaatst door: @fortuna54
Geplaatst door: @hamming

Hoe Fortuna echt ervoor staat geloof me dat weet niemand hier. 

We zien het vanzelf wel toch? Wat wil je zeggen met deze post? De salarissen worden nog netjes overgemaakt iedere maand!  

hoe weet je dat ben je daarbij.

Salrissen van clubs reizen ook de pan uit.  Hoorde gisteren dat Kelly van Feyenoord 6 ton verdiende 1 wedstrijd gespeeld. Narsingh had ook hoog salaris.

Zo zullen er ook bij Fortuna zijn die misschien wat teveel krijgen van het goede.

Maar dat is toch niks nieuws? Ik wist dat al vanaf het begin.   Kelly en Narsingh verdienen veel, maar wat heeft dat met ons te maken?

kan ik jou ook vragen wat heeft Vitesse en Utrecht met ons te maken?

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
23 mei 2020 12:57  

Hoe Fortuna echt ervoor staat geloof me dat weet niemand hier. 

We zien het vanzelf wel toch? Wat wil je zeggen met deze post? De salarissen worden nog netjes overgemaakt iedere maand!  

hoe weet je dat ben je daarbij.

Salrissen van clubs reizen ook de pan uit.  Hoorde gisteren dat Kelly van Feyenoord 6 ton verdiende 1 wedstrijd gespeeld. Narsingh had ook hoog salaris.

Zo zullen er ook bij Fortuna zijn die misschien wat teveel krijgen van het goede.

Maar dat is toch niks nieuws? Ik wist dat al vanaf het begin.   Kelly en Narsingh verdienen veel, maar wat heeft dat met ons te maken?

kan ik jou ook vragen wat heeft Vitesse en Utrecht met ons te maken?

Kijk en lees hierboven dan snap je waarom Vitesse en Utrecht genoemd worden. Die  Feyenoord spelers je het over hebt, hebben we het niet over.  

ReageerCitaat
Gladiool
(@gladiool)
Fuat Usta
Lid geworden: 1 jaar geleden
23 mei 2020 12:58  

We weten allemaal niet hoe het gaat lopen. Gesprekken lopen nog, afspraken moeten nog gemaakt worden. Sowieso is dat iets wat Gün op het vizier heeft en híj zich zorgen over moet maken.

@Paul: ik denk dat je genoeg realistische dingen hebt gezegd, maar als we al je voorspellingen hadden gevolgd waren we nooit gepromoveerd, laat staan 2 jaar erin gebleven :p.

@hamming: Je ongefundeerde paniekzaaierij is erg irritant. Je mag posten wat je wil. Betekent ook dat je kritiek moet nemen als een man. Mensen die zich hier anoniem uitlaten als 'kenner', maar niks concreets toevoegen kunnen we missen als kiespijn.

This post was modified 2 weken geleden 2 times by Gladiool

Fortuna54 vond het leuk
ReageerCitaat
Hamming99
(@hamming)
Fuat Usta
23 mei 2020 13:44  

16o seizoenskaarten loopt Fortuna voor ten opzichte van vorig seizoen.

630 seizoenskaarten in totaal.

Maandag komt er een teller op de site.

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
23 mei 2020 15:27  
Geplaatst door: @gladiool

@Paul: ik denk dat je genoeg realistische dingen hebt gezegd, maar als we al je voorspellingen hadden gevolgd waren we nooit gepromoveerd, laat staan 2 jaar erin gebleven :p.

kan je die voorspellingen van mij eens reposten want ik heb daar nooit voorspellingen over gedaan. Zeker in het kampioensjaar niet. 

Ik heb vingers op zere plekken gelegd maar nooit voorspeld dat we zeker zouden degraderen. Dat is dus heel wat anders dan jij beweerd. 

ReageerCitaat
Gladiool
(@gladiool)
Fuat Usta
Lid geworden: 1 jaar geleden
23 mei 2020 16:20  

Niet zo serieus nemen Paul...

Fortuna54 vond het leuk
ReageerCitaat
Gohf046
(@gohf046)
Fuat Usta
23 mei 2020 17:48  

Fortuna maakt net zoals alle andere profclubs gebruik van de NOW regeling. Een aanzienlijk deel van het salaris word betaald door de overheid(maximaal €9500 per speler per maand). 

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
23 mei 2020 19:15  

ik weet niet waarom je dit post maar ik heb het niet over deze regeling.

ReageerCitaat
Frodootje
(@frodootje)
Panos Vouis
23 mei 2020 21:42  

Blijkbaar is VGR-equipment nat zand aan het injecteren in het veld en is Fortuna 'another happy customer'. Staat een filmpje op twitter.

Laten we hopen dat deze mat ons inderdaad enige tijd happy houdt.

This post was modified 2 weken geleden 2 times by Frodootje

ReageerCitaat
Pagina 825 / 846

Inloggen van Registreer aub