Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws 2019-2020  

Pagina 9 / 22

Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Panos Vouis
Lid geworden: 4 weken geleden
16 mei 2019 10:48  

Prima prestatie de handhaving van Fortuna.

Fortuna realiseert zich terdege dat het tweede seizoen het moeilijkst gaat worden in het vijfjarenplan.

De uitstoot van middelmaat is dan ook niet verwonderlijk.

ReageerCitaat
Mitch van Gellekom
(@mitch-van-gellekom)
Pascal Averdijk
Lid geworden: 10 maanden geleden
16 mei 2019 11:05  

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/878635/massale-uittocht-in-sittard-elf-spelers-bedankt-na-wedstrijd-tegen-feyenoord.html

Persoonlijk vond ik het onverwacht en erg jammer dat Stokkers een van deze is. Een eigen keuze of wil de club gewoon niet door?

This post was modified 1 week geleden by Mitch van Gellekom

ReageerCitaat
Richard Coenen
(@richard-coenen)
Panos Vouis
16 mei 2019 11:33  

Jammer dat Finn Stokkers en El Messaoudi ons gaan verlaten.

Hopelijk blijven Kosolev, Diemers en Rodriguez (mits Rodriguez zich wat meer weet te beheersen).

Voor komend seizoen vrees ik toch, gezien de leegloop en de gehaalde "aanwinsten" in de winterstop, al hoor ik ook geluiden dat Sjoerd Ars vertrekt dat stemt me dan weer wat positiever.

ReageerCitaat
Gelaense Sjnaak
(@bert-adriaens)
Panos Vouis
16 mei 2019 11:35  
Geplaatst door: Fortu Nato

De wissels lijkt mij wel duidelijk. Fortuna speelde, door de rode kaart, een verloren wedstrijd. De invallers waren spelers die ons gaan verlaten. Zo kregen die nog speelminuten. Om afscheid te nemen op het veld.

Onzin...Fortuna speelde gewoon beter...Balic werd al gewisseld vóór de rode kaart en pingel....of je wilt winnen of niet.....

ReageerCitaat
Gelaense Sjnaak
(@bert-adriaens)
Panos Vouis
16 mei 2019 11:37  
Geplaatst door: Richard Coenen

Hopelijk blijven Kosolev, Diemers en Rodriguez (mits Rodriguez zich wat meer weet te beheersen).

Voor komend seizoen vrees ik toch, gezien de leegloop en de gehaalde "aanwinsten" in de winterstop, al hoor ik ook geluiden dat Sjoerd Ars vertrekt dat stemt me dan weer wat positiever.

in voetbalprimeur staat dat Rodriguez ook weg gaat?.....ik heb hem geen bloemen zien krijgen....ik hoop dus dat het nietwaar is, want deze vent heb je nodig....wie weet er iets meer over?...dat hij NIET terug gaat naar Mainz lijkt me duidelijk,want dat heeft hij zelf aangegeven....

ReageerCitaat
Ivo Jeurninck
(@ivo-jeurninck)
Pascal Averdijk
Lid geworden: 3 maanden geleden
16 mei 2019 11:47  

Wat mij opviel, niet alleen gisteren maar meerdere momenten dit jaar, is dat er vaak verhitte discussies in het veld zijn tussen Rodriquez en Koselev. Gisteren stonden ze na een aanval van Feyenoord en een vangbal van Koselev ook weer druk gebarend over 15 meter naar mekaar te schreeuwen. Iemand van de insiders die hier iets van weet en of dit gevolgen heeft voor komend seizoen?

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
16 mei 2019 11:52  
Geplaatst door: Ivo Jeurninck

Wat mij opviel, niet alleen gisteren maar meerdere momenten dit jaar, is dat er vaak verhitte discussies in het veld zijn tussen Rodriquez en Koselev. Gisteren stonden ze na een aanval van Feyenoord en een vangbal van Koselev ook weer druk gebarend over 15 meter naar mekaar te schreeuwen. Iemand van de insiders die hier iets van weet en of dit gevolgen heeft voor komend seizoen?

Dat hoort erbij. Eijer heeft vaker gezegd dat ze te lief zijn voor elkaar. Ik zag het ook gebeuren in de tweede helft tussen Koselev en Rodriguez. 

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
16 mei 2019 11:54  
Geplaatst door: Gelaense Sjnaak
Geplaatst door: Richard Coenen

in voetbalprimeur staat dat Rodriguez ook weg gaat?.....ik heb hem geen bloemen zien krijgen....ik hoop dus dat het nietwaar is, want deze vent heb je nodig....wie weet er iets meer over?...dat hij NIET terug gaat naar Mainz lijkt me duidelijk,want dat heeft hij zelf aangegeven....

Haha, voetbalprimeur kun je niet serieus nemen. Ze zijn gewoon in gesprek met Smeets(verloopt enorm moeizaam) en Rodriguez(anders had hij ook wel bloemen gekregen). 

ReageerCitaat
Wim Houben
(@wim-houben)
Panos Vouis
Lid geworden: 9 maanden geleden
16 mei 2019 12:12  

Geef Smeets een iets mindere dan gevraagde aanbieding, maar wel een meerjarig contract. Bijv. 4 jaar.

ReageerCitaat
ichnusa
(@adriano)
Panos Vouis
Lid geworden: 9 maanden geleden
16 mei 2019 12:21  

Je weet natuurlijk niet wat een speler vraagt aan salaris. Ik kan me voorstellen dat er een verschil van mening is wat een speler meent dat hij waard is en hetgene de club wilt betalen.  

Een speler zal al snel tonnen willen verdienen in de eredivisie. Kan me voorstellen dat de club daar huiverig voor is.

ReageerCitaat
Pagina 9 / 22

Bezig

Inloggen van Registreer aub