Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 1 / 355

Zitterd-VakD
(@zitterd-vakd)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 jaar geleden
5 juni 2020 11:56  

Zo, een nieuw Eredivisie-seizoen zit eraan te komen. Dus ook een nieuw topic.

Citaat
Remco Hannen
(@remco-hannen)
Panos Vouis
5 juni 2020 12:11  

Kan er niet beter gekozen worden voor een seizoen 2020/2021 algemeen nieuws gezien er toch maar in een topic activiteit is?
Of er zullen meerdere topics aangemaakt worden en er dan ook strikt aan houden (vergemakkelijkt wel het doorlezen)

Fortuna supporter sinds 1999

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
5 juni 2020 12:22  
Geplaatst door: @zitterd-vakd

Zo, een nieuw Eredivisie-seizoen zit eraan te komen. Dus ook een nieuw topic.

Goed gedaan! Er zit inmiddels een slotje als t goed is op ‘   geruchten/transfer nieuws seizoen 2019-2020’ Dan blijft het wat overzichtelijker.  

This post was modified 4 maanden geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
Roeland Broecks
(@roeland-broecks)
Panos Vouis
5 juni 2020 12:26  

Cheick Touré van Feyenoord verlengt zijn contract niet en is daardoor transfervrij. Zou ik graag bij ons zien.

Zitterd-VakD vond het leuk
ReageerCitaat
Gladiool
(@gladiool)
Fuat Usta
5 juni 2020 12:47  

Dat zou ik zeker een mooie aanwinst vinden. Ook eentje die je makkelijk met winst kan verkopen.

ReageerCitaat
Zitterd-VakD
(@zitterd-vakd)
Panos Vouis
5 juni 2020 12:53  
Geplaatst door: @remco-hannen

Kan er niet beter gekozen worden voor een seizoen 2020/2021 algemeen nieuws gezien er toch maar in een topic activiteit is?
Of er zullen meerdere topics aangemaakt worden en er dan ook strikt aan houden (vergemakkelijkt wel het doorlezen)

Dat laatste lijkt me het beste en het duidelijkste. Met ook elke week een nieuw wedstrijd-topic bijvoorbeeld. Voor nu houden we het hier bij de geruchten en transfernieuwtjes  🙂 

ReageerCitaat
Zitterd-VakD
(@zitterd-vakd)
Panos Vouis
5 juni 2020 13:06  

Het vorige geruchten/transfertopic werd geopend met een bericht over de interesse in Gabriel Gudmunsson, een Zweedse rechtsbuiten die uiteindelijk vertrok naar FC Groningen. Ik zie dat hij daar maar 11 duels heeft gespeeld. Nu weet ik niet of dat meteen iets zegt over zijn kwaliteiten  😉

Maar waarom hem niet betrekken in de deal met Diemers? Als Semedo zou vertrekken hebben we met Donkor maar 1 speler voor de rechtsbuiten positie.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
5 juni 2020 13:17  
Geplaatst door: @zitterd-vakd

Het vorige geruchten/transfertopic werd geopend met een bericht over de interesse in Gabriel Gudmunsson, een Zweedse rechtsbuiten die uiteindelijk vertrok naar FC Groningen. Ik zie dat hij daar maar 11 duels heeft gespeeld. Nu weet ik niet of dat meteen iets zegt over zijn kwaliteiten  😉

Maar waarom hem niet betrekken in de deal met Diemers? Als Semedo zou vertrekken hebben we met Donkor maar 1 speler voor de rechtsbuiten positie.

Vorig jaar is er bewust gekozen om zonder buiten spelers te spelen.  Ik denk dat Fortuna komend seizoen weer met 2 buiten spelers wilt spelen, en dat ze nu op zoek gaan naar nieuwe buiten spelers, vandaar de interesse in Hansson.  

ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
5 juni 2020 13:24  
Geplaatst door: @roeland-broecks

Cheick Touré van Feyenoord verlengt zijn contract niet en is daardoor transfervrij. Zou ik graag bij ons zien.

Goede, op Voetbalprimeur kwam deze speler ook al voorbij. Maar Cheick is niet haalbaar voor Fortuna. Laten we wel wezen, we praten hier over een van de grootste vleugeltalenten van Nederland en zijn zaakwaarnemer heeft al 5 á 6 andere spelers op zijn leeftijd naar het buitenland gebracht. Al zou je 5 ton aan de zaakwaarnemer moeten betalen dan zou ik die gok nog nemen maar Cheick is een utopie. 

Die jongen kan zo naar de Premier League of Bundesliga.

ReageerCitaat
Joe Pesci
(@joe-pesci)
Panos Vouis
5 juni 2020 13:39  

@zitterd-vakd

Ik hoop dat Donkor wel wat meer speeltijd krijgt want die ene keer dat ie inviel afgelopen seizoen deed ie dat prima.

ReageerCitaat
Pagina 1 / 355

Inloggen van Registreer aub