Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 112 / 170

Remco Hannen
(@remco-hannen)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 jaar geleden
14 juli 2020 18:31  

Eigenlijk best knap dat Fortuna wordt genoemd met meer mogelijkheden. Er zijn dan wel spelers verkocht maar om nu te zeggen dat Fortuna heel veel meer te bieden heeft.. De selectie is ook nog lang niet volledig wat bij VVV wel voor een groot gedeelte het geval is.

Fortuna supporter sinds 1999

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Panos Vouis
14 juli 2020 18:59  

De komst van een speler als Clint Leemans zou ik enorm toejuichen.

Ook al verkoos hij RKC boven ons afgelopen seizoen, maar ik vond hem sterk spelen en hij heeft een goeie trap.

ReageerCitaat
Boy-Maria de Kort
(@boy-maria-de-kort)
Panos Vouis
14 juli 2020 19:03  

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/936127/-ajax-wil-talentvolle-aanvaller-verhuren-en-denkt-aan-deal-met-eredivisie-club-.html

Ajax wil talentvolle aanvaller verhuren en denkt aan deal met Eredivisie-club'

Ajax is op zoek naar een een club, het liefst uit de Eredivisie, die ervoor openstaat om Danilo Pereira volgend seizoen te huren. De Amsterdamse club wil dat het talent wedstrijdervaring op gaat doen bij een andere club.

Danilo was afgelopen seizoen voornamelijk actief in Jong Ajax, dat zijn wedstrijden speelt in de Keuken Kampioen Divisie. Om zijn ontwikkeling niet in de weg te staan, gaat Ajax op zoek naar een club waar de Braziliaan ervaring op kan doen op het hoogste niveau, weet Ajax Showtime.

De aanvaller kampte aan het begin van het vorige seizoen met een slepende hamstringblessure, maar vocht zich vervolgens terug in het elfal van trainer Mitchell van der Gaag. Daar maakte hij meteen indruk: in zijn eerste vier wedstrijden na zijn blessure maakte hij vijf doelpunten. Erik ten Hag liet Danilo vervolgens debuteren in de Eredivisie tijdens de wedstrijd tegen Heracles Almelo. Niet veel later maakte de Braziliaan ook minuten in de beker en Europa League.

De concurrentie bij het eerste elftal is echter te fors en Ajax wil dat Danilo zich volgend seizoen verder gaat ontwikkelen. De club staat daarom niet onwelwillend tegenover een huurtransfer.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
14 juli 2020 19:11  
Geplaatst door: @erwin-stachowiak

Ook al verkoos hij RKC boven ons afgelopen seizoen, maar ik vond hem sterk spelen en hij heeft een goeie trap.

Hij verkoos RKC niet boven Fortuna, Fortuna heeft niet doorgepakt. Sjoerd Ars verkoos toen Tekie boven Leemans.  

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Gohf046
(@gohf046)
Panos Vouis
14 juli 2020 19:41  
Geplaatst door: @fortuna54
Geplaatst door: @erwin-stachowiak

Hij verkoos RKC niet boven Fortuna, Fortuna heeft niet doorgepakt. Sjoerd Ars verkoos toen Tekie boven Leemans.  

Het een sluit het ander niet uit.

Fortuna54 en Erwin Stachowiak vonden het leuk
ReageerCitaat
LU
 LU
(@lu)
Panos Vouis
14 juli 2020 22:18  
Geplaatst door: @paul-jans
Geplaatst door: @lu

Overigens heeft Syhre maar één wedstrijd gespeeld (tegen Feyenoord) en ik kan me herinneren dat jij in je commentaar achteraf vond dat hij je mee was gevallen.

klopt helemaal

Hopelijk ben je tot inkeer gekomen.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
14 juli 2020 23:40  

Acun Ilıcalı: "Ons avontuur van Fortuna Sittard is begonnen in Nederland, ik zeg veel geluk."

Het lijkt er nu echt van te komen.... Ilicali heeft schijnbaar vertelt dat alles rond is.  

ReageerCitaat
Boy-Maria de Kort
(@boy-maria-de-kort)
Panos Vouis
15 juli 2020 00:03  

Meerdere kranten melden dat hij dat gezegd plus oproep om fortuna insta te volgen

https://ajansspor.com/haber/ilicali-hollandada-fortuna-sittard-maceramiz-basladi-hayirli-olsun-diyorum-ilicali--hollandada-fortuna-sittard-maceramiz-basladi-hayirli-olsun-diyorum-379493

Acun Ilıcalı , die Fortuna Sittard kocht van de Nederlandse 1st Football League-teams , vroeg om steun voor het Instagram-account van de club.

Ilıcalı legde een verklaring af in de finale van het Survivor-programma en vroeg de kijkers om het Instagram-account van de Fortuna Sittard Club te volgen

Ilıcalı zei: 'Ons avontuur van Fortuna Sittard is begonnen in Nederland, ik zeg veel geluk

' 

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
15 juli 2020 00:08  
Geplaatst door: @boy-maria-de-kort

Meerdere kranten melden dat hij dat gezegd plus oproep om fortuna insta te volgen

https://ajansspor.com/haber/ilicali-hollandada-fortuna-sittard-maceramiz-basladi-hayirli-olsun-diyorum-ilicali--hollandada-fortuna-sittard-maceramiz-basladi-hayirli-olsun-diyorum-379493

Acun Ilıcalı , die Fortuna Sittard kocht van de Nederlandse 1st Football League-teams , vroeg om steun voor het Instagram-account van de club.

Ilıcalı legde een verklaring af in de finale van het Survivor-programma en vroeg de kijkers om het Instagram-account van de Fortuna Sittard Club te volgen

Ilıcalı zei: 'Ons avontuur van Fortuna Sittard is begonnen in Nederland, ik zeg veel geluk

' 

Fijn dat hij nogmaals heeft aangegeven om te investeren in Fortuna.  Ik zie liever dat de KNVB snel met goed nieuws komt.  

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Boy-Maria de Kort
(@boy-maria-de-kort)
Panos Vouis
15 juli 2020 00:19  

@fortuna54

Neem niet aan dat een persoon met zijn status, dit meld als niet rond is veel te veel gezichtsverlies.

ReageerCitaat
Pagina 112 / 170

Inloggen van Registreer aub