Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 190 / 358

Martijn Hrmns
(@martijn-hrmns)
Panos Vouis
Lid geworden: 10 maanden geleden
9 augustus 2020 13:18  

@levpen

Denk je dat Fortuna niet graag op tijd compleet wil zijn? 

ReageerCitaat
Maurice I
(@maurice-indemans)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 jaar geleden
9 augustus 2020 14:36  

Martijn compleet is groot woord. Maar als je diemers en dammers niet vervangt  voor aanvang, sta je er niet goed op. Kojic, diemers dammers ciss zijn ook flink wat salariskosten weg, dus moet er ruimte zijn. Ik snap ook niet waarom zo lang wachten. Maar goed laten we maar van uit gaan dat ze weten wat ze doen. Tuurlijk is de intentie om volgend jaar ook eredivisie te spelen. Ze hebben al twee jaar gelijk gehad. Afgelopen jaar misschien wel geluk gehad.

This post was modified 2 maanden geleden by Maurice I

ReageerCitaat
Gohf046
(@gohf046)
Panos Vouis
9 augustus 2020 15:02  

Dit forum word steeds komischer 😂

Alsof Fortuna bewust wacht met spelers omdat ze vergeten dat de competitie eerder begint dan het sluiten van de transfermarkt.

Zal wel helemaal niks met de zeer beperkte financiële middelen te maken hebben.

Begin bijna te hopen dat Fortuna nog wat weken wacht met spelers aantrekken dan word er hier een entertainmentshow gegeven die zijn weerga niet kent. 

This post was modified 2 maanden geleden 3 times by Gohf046

ReageerCitaat
Gladiool
(@gladiool)
Fuat Usta
9 augustus 2020 16:05  

Zullen we mijn grote popcorn dan delen Gohf?

Gohf046 vond het leuk
ReageerCitaat
Jori Knops
(@jori-knops)
Pascal Averdijk
9 augustus 2020 16:07  
Geplaatst door: @levpen

Snel even iets over de Route 68... Top gedaan! Met de riemen die ze hebben, hebben ze super geroeid! Complimenten voor de organisatie. 

Wat mij dan wel weer irriteert is dit:
Ik las in een interview (weet niet meer precies waar) dat Ultee dit zei:

"We moeten geduld hebben. De transferperiode is natuurlijk nog lang, want die sluit pas over 2 maanden"

Dat irriteert me weer mateloos. Nee, Ultee, je hebt niet nog 2 maanden de tijd!!!! De competitie start op 12 september!!! Dan moet er een basisteam staan die minimaal plek 15 moet behalen!!! Dat er daarna nog buitenkansen binnen druppelen, oke! Prima! Fijn! Maar Fortuna vergeet altijd dat de competitie niet ná maar vóór de transferdeadline begint! 

En ja, nu zal ik weer als zeur worden bestempeld. En ja, ik weet ook wel dat ze (moeten) wachten op de Turkse deal dat nu bij de KNVB ligt... Maar toch... Die instelling....  🙄

Die instelling inderdaad! Ik snap niet waar Ultee het lef vandaan haalt om eerlijk te zijn in een interview en daarbij ook nog eens kloppende dingen te zeggen! Bah, waarom kunnen ze niet gewoon paniekaankopen zoals vroeger, ze verloochenen de hele clubcultuur op deze manier. 

naoveure, Drik Heffels, Erwin Stachowiak en 7 personen vonden het leuk
ReageerCitaat
Roeland Broecks
(@roeland-broecks)
Panos Vouis
9 augustus 2020 18:13  

Ik heb toch wat meer vertrouwen in goede aankopen van Fortuna gekregen. Ik ben ook wel ongeduldig maar dat maakt deze periode ook zo leuk. Iedere dag effe kijken of er misschien een versterking is.

Ik denk dat Fortuna inderdaad last heeft gehad van de Corona periode en het vroege einde van de competitie met het niet doorgaan van alle top affiches thuis. Van de Corona gevolgen  hebben alle clubs last gehad en het bedrijfsleven in totaliteit. Dat Fortuna vorig jaar een behoorlijk tekort had, kwam natuurlijk door de onverwachte promotie en de daarbij behorende kosten om het stadion, de faciliteiten en voorzieningen Eredivisie proof te maken. Het stadion en dergelijke is daardoor wel met flinke stappen verbeterd. Dat is ook goed voor de uitstraling naar sponsoren, voor (nieuwe) supporters en wanneer een wedstrijd op tv wordt uitgezonden. Veel van die kosten zijn eenmalig dus eigenlijk ook logisch dat je zo'n flink tekort hebt.

Overigens als Fortuna zo'n flinke transfersom neertelt voor Hansson terwijl het tekort en de gevolgen van de Corona tijd toen al bekend waren, heb ik vertrouwen dat Fortuna best nog ruimte heeft voor die 4 à 5 goede basisspelers.

ReageerCitaat
Jo Bux
(@jo-bux)
Panos Vouis
9 augustus 2020 23:35  

Had toch stiekem gehoopt op een aanwinst vandaag. Met mij meerderen denk ik.

We wachten maar af. Morgen tegen Twente, met huidige selectie verwacht ik niet veel. Dianessy in de basis hoop ik

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
9 augustus 2020 23:51  
Geplaatst door: @jo-bux

Had toch stiekem gehoopt op een aanwinst vandaag. Met mij meerderen denk ik.

We wachten maar af. Morgen tegen Twente, met huidige selectie verwacht ik niet veel. Dianessy in de basis hoop ik

Iedereen hoopt elke dag op een transfer nieuwtje (niet meer dan logische natuurlijk). Waarom had je specifiek vandaag gehoopt op een aanwinst?).  Ik verwacht nooit veel van oefenwedstrijden en morgen dus ook niet. Of wij nu met 2-0 verliezen of 0-2 winnen. Emmen heeft met 5-2 van Cambuur verloren, moeten hun zich nu ook zorgen maken? Natuurlijk niet, oefenwedstrijden zijn vooral wedstrijden om dingen uit te proberen en moet niet te veel waarde aan gehecht worden. Morgen zullen wij denk ik niet winnen en zorgen maak ik mij dan ook niet, wetende dat Fortuna nog minimaal 4 basis spelers wilt/moet aantrekken.  4 belangrijke posities in het elftal wat het verschil moet maken tussen degradatie of plek 12 tm 15.  Ik denk dat de meeste hier meer zorgen hebben dan de mensen bij Fortuna. Hopelijk wordt het lange wachten van de supporters beloond met enkele voltreffers op de transfermarkt.    

This post was modified 2 maanden geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Panos Vouis
10 augustus 2020 06:58  

@Fortuna 54 

Ik sluit me helemaal aan bij jou mening! Deze oefenpotjes stellen niks voor, zijn bijna veredelde trainingen, selecties zijn verre van compleet, één team is verder in training dan één ander team. 

Zal zeker kijken maar verwacht er niet veel van.

Verder wachten we gewoon nog verder af......hopende op nieuws.

ReageerCitaat
Jo Bux
(@jo-bux)
Panos Vouis
10 augustus 2020 10:24  

@fortuna54

Die stiekeme hoop had ik omdat we vandaag dus een oefenpot hebben. Had de gehoopte nieuwe man kunnen mee doen.... Maar geduld moeten we hebben begrijp ik, of zou er vanavond een verrassing komen?  😉 

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

ReageerCitaat
Pagina 190 / 358

Inloggen van Registreer aub