Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 332 / 358

Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
Lid geworden: 2 jaar geleden
15 september 2020 17:37  
Geplaatst door: @patrick-laheije

Damascan is een goeie spits....een neusje voor de goal net als Hammigoal destijds.

Echter.....je zult hem wel moeten benutten in een systeem waar hij goed in is. Of met 3 spitsen en ballen vd zijkant of 2 spitsen (zoals Hamming/Jeffrey)......

Met een trainer als Grim die wel zo aanvallend mogelijk probeert te spelen denk ik dat hij nog weleens zeer nuttig kan zijn voor RKC....

Gelukkig speelt onze technische staf al 2 jaar reactie voetbal, waarbij onze rechtermiddenvelders voornamelijk verdedigende taken hebben en onze spits op een groot eiland staat.

Gelukkig hebben we tegen Twente gezien dat we op deze voet verder gaan en zowieso in de uitwedstrijden....

Wanneer gaan we een ander soort voetbal spelen?? Zelfs bij een achterstand wordt er niks veranderd.....

Ik heb zelf zeer weinig vertrouwen in de huidige TS die al tijdje de touwtjes in handen hebben. Ik had echt gehoopt dat we met deze spelers een andere stijl zouden hanteren.. Dit is overigens niet alleen vanwege Twente uit (1 wedstrijd)...maar meer vanwege het vervolg van afgelopen jaar.

(ik weet dit zal me niet in dank worden afgenomen maar ik ventileer alleen mijn mening)

Maar let op....Damascan gaat vlammen in Waalwijk..🙈

Ik vind het nog veel te vroeg om nu al conclusies te trekken na één totale offday van afgelopen zaterdag. Iedereen zal beamen dat het niet best was en dat er werk aan de winkel is. Uit en thuis blijf wel een dingetje voor Fortuna op deze manier. Mijn hoop is gevestigd op een goeie CV + een rechtsbuiten(Semedo) en daarnaast nog enkele breedte aankopen. Ik heb begrepen dat de selectie de wedstrijd hebben terug gekeken...hopelijk is het kwartje gevallen bij de spelersgroep dat het op deze manier niet gaat werken. Het zijn wel spelers met de nodige kwaliteiten en ze zullen harden moeten werken.  

This post was modified 2 weken geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
Danny Palmen
(@danny-palmen)
Panos Vouis
15 september 2020 18:33  

NIEUWE PODCAST!

Met deze week:
🤔Wat ging er mis in Twente?
😕Passief ipv passie
💪Revanche tegen Heerenveen

https://soundcloud.com/zitterd-allein-podcast/15-september-2020

https://apple.co/2Fw09tJ

https://spoti.fi/2ZEyMoj

Erwin Stachowiak en Fortuna54 vonden het leuk
ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
15 september 2020 23:08  
Geplaatst door: @joe-pesci

Zolang wij niet anders gaan spelen,met echt vleugelspel,gaat elke spits kapot in Sittard.Ik zou zeker Semedo opstellen,die ging in die korte tijd dat ie speelde als enigste als een echte vleugelspeler staan; op de buitenlijn en het veld breed houden.Dat moet aan allebei de kanten gebeuren.

Daar bij moet er ook een hele andere instelling gehanteerd worden met een flinke portie lef.Dit roepen we al langer maar het veranderd maar niet.Is pas 1 wedstrijd gespeeld,laten we hopen dat het roer snel omgegooid wordt..

Wil even benadrukken dat je hier de spijker op zijn kop slaat

Joe Pesci vond het leuk
ReageerCitaat
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Panos Vouis
16 september 2020 04:04  
Geplaatst door: @frankie-tao
Geplaatst door: @joe-pesci

Zolang wij niet anders gaan spelen,met echt vleugelspel,gaat elke spits kapot in Sittard.Ik zou zeker Semedo opstellen,die ging in die korte tijd dat ie speelde als enigste als een echte vleugelspeler staan; op de buitenlijn en het veld breed houden.Dat moet aan allebei de kanten gebeuren.

Daar bij moet er ook een hele andere instelling gehanteerd worden met een flinke portie lef.Dit roepen we al langer maar het veranderd maar niet.Is pas 1 wedstrijd gespeeld,laten we hopen dat het roer snel omgegooid wordt..

Wil even benadrukken dat je hier de spijker op zijn kop slaat

Idd....100% mee eens . 

Ik hoop dat ze tegen Heerenveen het tegendeel laten zien.

ReageerCitaat
Gohf046
(@gohf046)
Panos Vouis
16 september 2020 08:03  

Zelfs als je 4-3-3 gaat spelen met vleugelspelers is het maar de vraag of je spits niet op een eiland blijft staan. Semedo is het type vleugelspeler die naar binnen trekt en een actie maakt. Zal zelden de achterlijn opzoeken en een goede voorzet geven. Dus 4-3-3 spelen is leuk maar dan moet je wel vleugelspelers hebben die een voorzet kunnen geven en de achterlijn opzoeken. 

ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
16 september 2020 08:06  

Het is rond! Althans dat meld de telegraaft. 60% van de aandelen tegen 8 miljoen euro. Vind ik fors, maar wat een mooi bedrag!

This post was modified 2 weken geleden by Frankie Tao

ReageerCitaat
Marc Franssen
(@marc-franssen)
Panos Vouis
16 september 2020 08:14  

RKC on fire met stokkers en damascan 

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Panos Vouis
16 september 2020 08:17  

Zeker een mooi bedrag, laten we hopen dat dit alleen maar goed met zich meebrengt voor US CLUBKE!

Verder over Damascan, leuke spits maar laten we nu niet doen alsof het een Messi of CR7 is, ik denk dat onze staf een duidelijk beeld had van hem en hem daarom geen contract heeft aangeboden!

ik denk als 2e spits achter Polter had ik m graag in Sittard gezien maar niet voor zo`n fors bedrag als Torino hem van de hand wou doen.

We laten ons verassen wat deze komende periode ons nog gaat brengen, ik zou liever een goede leidinggevende linker CV willen zien.....

ReageerCitaat
Marc Franssen
(@marc-franssen)
Panos Vouis
16 september 2020 08:18  

Een clown kan geen voetbalclub runnen 

zie je bassie van Adriaan een voetbalclub runnen ik niet ook al smijt je met geld 

hij gaat toch bepalen over wie en wat 

gaat hij weg over een paar maanden of over een jaar kan Fortuna alles Terug betalen 

60% is veel te veel met veel te weinig voetbal verstand 

op weg naar de afgrond en heb nog geen snaps gehad 

ReageerCitaat
ichnusa
(@adriano)
Panos Vouis
16 september 2020 08:58  
Geplaatst door: @marc-franssen

Een clown kan geen voetbalclub runnen 

zie je bassie van Adriaan een voetbalclub runnen ik niet ook al smijt je met geld 

hij gaat toch bepalen over wie en wat 

gaat hij weg over een paar maanden of over een jaar kan Fortuna alles Terug betalen 

60% is veel te veel met veel te weinig voetbal verstand 

op weg naar de afgrond en heb nog geen snaps gehad 

Ok......maar je hebt het nu gezegd.... kan je er dan aub over ophouden?

Frodootje en Erwin Stachowiak vonden het leuk
ReageerCitaat
Pagina 332 / 358

Inloggen van Registreer aub