Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 351 / 383

Maurice I
(@maurice-indemans)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 jaar geleden
23 september 2020 22:22  

@wil-peters

Ja klopt😁😉

ReageerCitaat
Danny Palmen
(@danny-palmen)
Panos Vouis
24 september 2020 07:32  
Geplaatst door: @danny-palmen

nieuwe podcast!!

The only way is up

- Sinterklaas in September
- De Ilicali-constructie
- Vertrouwen

https://soundcloud.com/zitterd-allein-podcast/22-september-2020

https://apple.co/3iSaFKt

https://spoti.fi/3mDO6eF

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
ouwe trouwe
(@patrick-coumans)
Pascal Averdijk
24 september 2020 17:37  
Geplaatst door: @alex-te-boekhorst

@paul-jans

Van wedstrijden spelen wordt je altijd beter. 

Niet helemaal juist. Genoeg talentvolle jonge voetballers gezien die bij een slecht voetballend team terecht komen en zelf daardoor ook naar een bedenkelijk niveau zakken waar ze vervolgens nooit meer overheen komen . Heb ik trouwens ook op mijn werk. Zelf ben ik in de basis gewoon heel erg goed, maar ik word omringd door middelmaat, waardoor mijn niveau vrijwel dagelijks daalt naar zeer modaal.  Zal ook wennen worden voor zo een Parkes trouwens, als je het stadion van West Ham gezien hebt, en nu dan in de thuishaven van Dordt terecht komt, zal geen kippenvelmomentje worden voor hem.   

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
24 september 2020 18:35  
Geplaatst door: @patrick-coumans

@paul-jans

Niet helemaal juist. Genoeg talentvolle jonge voetballers gezien die bij een slecht voetballend team terecht komen en zelf daardoor ook naar een bedenkelijk niveau zakken waar ze vervolgens nooit meer overheen komen . Heb ik trouwens ook op mijn werk. Zelf ben ik in de basis gewoon heel erg goed, maar ik word omringd door middelmaat, waardoor mijn niveau vrijwel dagelijks daalt naar zeer modaal.  Zal ook wennen worden voor zo een Parkes trouwens, als je het stadion van West Ham gezien hebt, en nu dan in de thuishaven van Dordt terecht komt, zal geen kippenvelmomentje worden voor hem.   

Opzicht had ik hem graag gezien met invalbeurten bij ons, maar ik denk dat het puur uit nieuwsgierigheid komt en dat ik benieuwd ben naar wat voor speler het is.  Fortuna wilt nog een aanvaller aantrekken en met Semedo er nog bij zou Parkes dan waarschijnlijk niet tot nauwelijks aan spelen toekomen.  Of het een goede zet is om hem bij FC Dordrecht te stallen is afwachten.   

This post was modified 1 maand geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
Joe Pesci
(@joe-pesci)
Panos Vouis
24 september 2020 18:44  
Geplaatst door: @patrick-coumans

@paul-jans

Het stadion van West Ham is zeker mooi,maar is waarschijnlijk altijd leeg als die daar speelt.Bij Dordrecht heeft ie toch wat meer beleving op de tribunes denk ik.

Fortuna54 vond het leuk
ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
26 september 2020 17:42  

Tekie er weer naast? Mijn God het zal toch niet. Ik weet dat we positief moeten zijn maar als we vanavond een punt bemachtigen eet ik mijn hoed op, aan em!

ReageerCitaat
Roeland Broecks
(@roeland-broecks)
Panos Vouis
26 september 2020 18:09  

Ik lees overal dat Tekie speelt ipv Rienstra. 

ReageerCitaat
Forzo fsc
(@jer)
Pascal Averdijk
Lid geworden: 2 maanden geleden
26 september 2020 18:20  

Geen rienstra en ook niet op de bank weet iemand er meer van? 

ReageerCitaat
Bert de Vries
(@de-geluidsman)
Arie van der Padt
26 september 2020 18:32  

Weet iemand een stream van de wedstrijd?

www.bertdevries-soundproductions.nl
www.synthstudiodevries.com

ReageerCitaat
Sheppard
(@sheppard)
Pascal Averdijk
26 september 2020 19:38  

Rienstra is geblesseerd aan zijn enkel. Eerst met blessure gespeeld, maar tegen Heerenveen werd duidelijk dat het echt niet gaat. Daarom is hij er niet bij. 

ReageerCitaat
Pagina 351 / 383

Inloggen van Registreer aub