Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 353 / 383

Hendrik Hohnen
(@hendrik-hohnen)
Panos Vouis
Lid geworden: 3 maanden geleden
26 september 2020 21:48  

@paul-jans

Huilstruik

ReageerCitaat
Uzi
 Uzi
(@uzi)
Pascal Averdijk
Lid geworden: 3 maanden geleden
26 september 2020 21:59  
Geplaatst door: @hendrik-hohnen

@paul-jans

Huilstruik

Haha ik vind het ook wel beetje apart hoor. Topic zou eigenlijk iets van Geruchten/Transfernieuws/Wedstrijden moeten heten. 

ReageerCitaat
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 jaar geleden
26 september 2020 22:18  

Zet wedstrijden 20-21 bovenaan en geruchten/transfernieuws eronder dit laatste item wordt gaandeweg het seizoen toch minder. Opgelost. 

ReageerCitaat
Douwe Blanca
(@douwe-blanca)
Panos Vouis
Lid geworden: 5 maanden geleden
26 september 2020 22:27  

@hendrik-hohnen

Paul heeft gewoon gelijk. Beetje selectief ook. Ik geef het een paar posts eerder ook nog aan en dat wordt genegeerd

@leo-van-gansewinkel
Stukje doorscrollen is het ook opgelost

This post was modified 1 maand geleden by Douwe Blanca

Zitterd-VakD vond het leuk
ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
27 september 2020 08:04  
Geplaatst door: @frankie-tao

Tekie er weer naast? Mijn God het zal toch niet. Ik weet dat we positief moeten zijn maar als we vanavond een punt bemachtigen eet ik mijn hoed op, aan em!

Ik ben nog steeds aan het kauwen! Haha fantastisch, eindelijk weer Fortuna met passie gezien. Genoeg om over na te praten zeer zeker, Ninaj die weer!! Faalt, verwacht nu dat Angha hem definitief passeert. Hoe lang kan de TD nog wachten met die CV? Wie hebben ze op de korrel? Kost je gisteren weer minimaal één goal. En waar blijven die extra middenvelders?

ReageerCitaat
Boy-Maria de Kort
(@boy-maria-de-kort)
Panos Vouis
27 september 2020 12:33  

@leo-van-gansewinkel

Als transfer deadline is geweest unpin ik het topic tot de winter dan is dat ook opgelost.

ReageerCitaat
Wil Peters
(@wil-peters)
Panos Vouis
27 september 2020 12:45  

Raitanen definitief naar Spal. Geen idee of wij er een transfersom aan overhouden.  Vraag is , is die echt slechter dan Ninaj, Janssen. Vreemd dat toch een club uit een land waar ze het verdedigen hebben uitgevonden,  het wel in hem zien zitten.

ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
27 september 2020 17:20  

@wil-peters

Puur te maken met zijn Liverpool verleden, daar gewogen en te licht bevonden bij ons ook plus mentale problemen. Dat die Italianen dan een gratis speler willen proberen snap ik wel. Op naar de volgende

ReageerCitaat
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Panos Vouis
28 september 2020 06:18  

Besiktas heeft Lens (Aanvaller) en Isimat-Mirin (CV) uit de selectie gezet. Beide ex-PSV. Iets voor Fortuna?

In Januari kwam bovendien het bericht dat Fortuna scoutingswerkzaamheden zou gaan verrichten voor Besiktas.

Fortuna54 vond het leuk
ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
28 september 2020 06:18  

Het gaat nog een spannende week voor Fortuna worden om de gewenste centrale verdediger te strikken.  Ze leggen zich zelf wel druk op om te wachten tot het allerlaatste moment met het risico dat ze er geen vinden of overhaaste beslissing nemen. Ik heb mij er al bij neergelegd dat de gewenste verdediger moeilijk te vinden is.  Hopelijk weten ze wel nog voor andere posities goede spelers te vinden desnoods huren.  

ReageerCitaat
Pagina 353 / 383

Inloggen van Registreer aub