Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 355 / 383

Patrick Wenmeekers
(@patrick-wenmeekers)
Pascal Averdijk
Lid geworden: 1 jaar geleden
28 september 2020 18:46  

@henri-latour

Volgens geruchten zou fortuna al met hem aan het praten zijn

Henri Latour vond het leuk
ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
Lid geworden: 2 jaar geleden
28 september 2020 20:51  
Geplaatst door: @remco-hannen
Geplaatst door: @dennisthemenace
Geplaatst door: @paul-jans

waarom wordt er niet in het juiste topic gepost als er over de wedstrijd wordt geplaatst? dit is topic transfers

Aantal mensen hier snapt niet hoe een forum werkt blijkbaar.

Tevens is er toch ook bijna geen moderator aanwezig. Dan krijg je dit soort taferelen.

Weet daardoor ook dat er wat fans wegblijven van het forum.

We kunnen elkaar er toch op aanspreken? Daar zijn wij allen oud en wijs genoeg voor en iedereen is erbij gebaad dat de onderwerpen bij het onderwerp blijven. Maak dan liever een onderwerp teveel aan dan drie onderwerpen in een topic te stoppen.

ja dat zou je zeggen maar dan krijg je dit.

Geplaatst door: @hendrik-hohnen

@paul-jans

Huilstruik

niet iedereen is helaas oud en wijs genoeg. en ik kan nog wel 4 namen noemen die dit niet zijn. En ik zal hun voor zijn zij vinden dat van mij.

verder ontopic: ari van der heijden is vorig jaar toch ook behoorlijk afgebrand door de tv analisten dat Ari echt passé is en veel te langzaam.

This post was modified 1 maand geleden by Paul Jans

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
28 september 2020 21:21  
Geplaatst door: @henri-latour

Als linksbenige centrale verdediger is/blijft Jan-Arie van der Heijden toch wel interessant

https://www.transfermarkt.nl/jan-arie-van-der-heijden/profil/spieler/45538

Hoezo moeten wij hem aantrekken? Heeft in 2020 0 minuten gespeeld in de eredivisie alleen wat wedstrijden bij de beloftes. Is tenslotte al 32 jaar.   Ik zou als ik Fortuna was inzetten op een speler die in ieder geval de voorbereiding heeft meegedaan en daar buiten de boot is gevallen. Huren zou prima uitkomst.  Van der Heijden zal nog evengoed een fors salaris vragen en zal alleen maar tegenvallen denk ik zo...  

This post was modified 1 maand geleden 5 times by Fortuna54

Erwin Stachowiak en Paul Jans vonden het leuk
ReageerCitaat
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Panos Vouis
28 september 2020 22:07  

@fortuna54

Minimaal effe gaan buurten bij Besiktas.

ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Panos Vouis
28 september 2020 23:29  

waarom wordt er niet in het juiste topic gepost als er over de wedstrijd wordt geplaatst? dit is topic transfers

Tevens is er toch ook bijna geen moderator aanwezig. Dan krijg je dit soort taferelen.

We kunnen elkaar er toch op aanspreken? Daar zijn wij allen oud en wijs genoeg voor en iedereen is erbij gebaad dat de onderwerpen bij het onderwerp blijven. Maak dan liever een onderwerp teveel aan dan drie onderwerpen in een topic te stoppen.

@paul-jans

Huilstruik

niet iedereen is helaas oud en wijs genoeg. en ik kan nog wel 4 namen noemen die dit niet zijn. En ik zal hun voor zijn zij vinden dat van mij.

verder ontopic: ari van der heijden is vorig jaar toch ook behoorlijk afgebrand door de tv analisten dat Ari echt passé is en veel te langzaam.

Als de andere topics nou ik to date waren, maar dat is allemaal niet het geval. Qua leven en beleving valt het me sowieso tegen, na de wedstrijd tegen AZ, amper reacties op het hele forum. Logisch dat men dan deze topic opent, hier wordt over kaartverkoop gepraat, wordt er reclame gemaakt voor ZitterdAllein etc etc, logisch als rest geen wekelijkse reacties oplevert

ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Panos Vouis
29 september 2020 00:02  
Geplaatst door: @frankie-tao

@paul-jans

Huilstruik

Als de andere topics nou ik to date waren, maar dat is allemaal niet het geval. Qua leven en beleving valt het me sowieso tegen, na de wedstrijd tegen AZ, amper reacties op het hele forum. Logisch dat men dan deze topic opent, hier wordt over kaartverkoop gepraat, wordt er reclame gemaakt voor ZitterdAllein etc etc, logisch als rest geen wekelijkse reacties oplevert

Correctie, zie nu dat er sinds vandaag goed de best wordt gedaan om topic discipline te handhaven. Kan mijn vorige post niet meer verwijderen helaas maar punt is duidelijk. Excusé

ReageerCitaat
Boy-Maria de Kort
(@boy-maria-de-kort)
Panos Vouis
29 september 2020 08:00  

@dennisthemenace

Ik lees altijd mee hoor maar wij als fsc willen geen Gestapo spelen. Mensen lijken het nu beter te snappen gelukkig.

ReageerCitaat
Jo Bux
(@jo-bux)
Panos Vouis
29 september 2020 08:55  

Een groot topic is wellicht het allerbeste. Gewoon over alles spuien. Ik betrap me er ook op dat ik niet op onderwerp selecteer.

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
29 september 2020 09:16  
Geplaatst door: @jo-bux

Een groot topic is wellicht het allerbeste. Gewoon over alles spuien. Ik betrap me er ook op dat ik niet op onderwerp selecteer.

Dat zou het beste zijn inderdaad en dat je op elkaar kunt reageren en dat er per pagina 20-40 berichten kunt lezen. Maar ik kan me voorstellen dat wij het hiermee moeten doen en het beste ervan moeten maken.  

ReageerCitaat
Danny Palmen
(@danny-palmen)
Panos Vouis
29 september 2020 09:18  

Nieuwe podcast!!

Veerkracht!
Naam podcast: Veerkracht

Onderwerpen:
Het eerste punt
007 schiet met scherp