Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 358 / 383

Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
Lid geworden: 2 jaar geleden
30 september 2020 12:55  
Geplaatst door: @bib-fortuna
Geplaatst door: @fortuna54
Geplaatst door: @roeland-broecks

Simunovic heeft dus ook weinig wedstrijdritme als je vorig seizoen 28 wedstrijden hebt gemist. Het lijkt me wel een topper voor Fortuna. Nu is de Schotse competitie veel rennen en beuken terwijl de Nederlandse competitie meer op techniek gaat. Celtic heeft daarentegen een drukker programma met de Europese wedstrijden. Wellicht past de competitie en de het programma beter bij Simunovic. Het is wel een gok. Ik twijfel of Fortuna die gok moet nemen. Je kunt maar 1 keer je geld (flink salaris in dit geval) uitgeven.

Ik wil wel eens in de keuken van Fortuna kijken waarom het maar niet lukt om een centrale verdediger aan te trekken.  Ze weten al heel lang dat ze een nieuwe CV nodig hebben en toch is Fortuna daarin niet geslaagd(tot nu toe). Een goed centrum is  o.a het verschil tussen onderkant linker rijtje of voetballen voor degradatie.  Nee dit is geen kritiek maar ik vraag mij af hoe dit kan(het echte antwoord zullen we nooit te weten komen).  

Hebben ze toch al inzicht over gegeven.. van der Buijs wilde niet, Dumic kreeg meer bij Twente etc. Daarnaast ook al meermaals aangegeven dat de positie, linker centrale verdediger, een van de posities is waar elke club wel naar op zoek is.. Dus ook nog eens sprake van enorme concurrentie. Beetje logisch nadenken voorkomt je wantrouwen richting de club..

Het heeft niks met wantrouwen te maken Bib.  Puur uit nieuwsgierigheid was ik daar benieuwd naar.  De voorbeelden die jij geeft klopt enigszins maar dat is mij te makkelijk. Het vinden van een CV is al jaren een probleem bij Fortuna terwijl Fortuna altijd wel leuke aanvallers en middenvelders weet te vinden.  Nogmaals geen verwijt richting Fortuna.  

This post was modified 4 weken geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
30 september 2020 13:27  

ik vind je erg wantrouwend richting de club Fortuna54. Heb eens vertrouwen en geduld.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
30 september 2020 13:35  
Geplaatst door: @paul-jans

ik vind je erg wantrouwend richting de club Fortuna54. Heb eens vertrouwen en geduld.

Zo bedoel ik het helemaal niet...Sorry Paul dat jij het anders opvat  😟 

ReageerCitaat
Douwe Blanca
(@douwe-blanca)
Panos Vouis
Lid geworden: 5 maanden geleden
30 september 2020 20:42  

Goeie verdediger vinden voor Fortuna is net zo makkelijk schijnbaar als een goede vaste linksback vinden voor PSV. Hebben ze ook maar een paar jaar over gedaan

ReageerCitaat
Wil Peters
(@wil-peters)
Panos Vouis
1 oktober 2020 00:37  

Passlack vandaag in de basis bij Dortmund tegen Bayern. Cantwell die zich mede dankzij Fortuna ontwikkeld heeft. Dat zien die clubs toch ook. Is bij die teams dan geen goede cv op te halen op huurbasis.  Vreemde optie wellicht. Of gaan we voor Obispo die niet in de psv plannen voorkomt? 

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
1 oktober 2020 05:58  
Geplaatst door: @wil-peters

Passlack vandaag in de basis bij Dortmund tegen Bayern. Cantwell die zich mede dankzij Fortuna ontwikkeld heeft. Dat zien die clubs toch ook. Is bij die teams dan geen goede cv op te halen op huurbasis.  Vreemde optie wellicht. Of gaan we voor Obispo die niet in de psv plannen voorkomt? 

Dat is Sjoerd Ars zijn taak om dat in kaart te brengen voor Fortuna 😋 

ReageerCitaat
Sheppard
(@sheppard)
Pascal Averdijk
1 oktober 2020 08:01  
Geplaatst door: @wil-peters

Obispo wilde niet. 

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
1 oktober 2020 08:09  

Lopen er in de top van de KKD geen goede centrale verdedigers rond met bijvoorbeeld een 1 jarig contract? 

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
1 oktober 2020 08:56  

Mac-intosh bij cambuur  🤣 

heerings bij mvv  🤣 

en serieus ik vindt die 2 beter dan ninaj en angha

This post was modified 4 weken geleden 2 times by Paul Jans

Wil Peters vond het leuk
ReageerCitaat