Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 359 / 383

Joe Pesci
(@joe-pesci)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 jaar geleden
1 oktober 2020 09:15  
Geplaatst door: @paul-jans

Mac-intosh bij cambuur  🤣 

heerings bij mvv  🤣 

en serieus ik vindt die 2 beter dan ninaj en angha

Mac-intosh had ik ook liever hier gehouden. 

ReageerCitaat
Gohf046
(@gohf046)
Panos Vouis
1 oktober 2020 09:52  

heerings bij mvv  🤣 

Het gras lijkt altijd groener aan de overkant. Maar de stelling dat Mac-intosh en Heerings beter zijn dan Ninaj en Angha is echt te lachwekkend voor woorden. Persoonlijk vind ik dat Ninaj en Angha ook te kort komen voor de basis bij Fortuna maar om dan te denken dat die 2 prutsers die jij noemt het beter zouden doen....sorry maar dat is simpelweg belachelijk 🤣 

ReageerCitaat
Rick Janssen
(@rick-janssen)
Panos Vouis
1 oktober 2020 10:49  

Het is eigenlijk best wel erg dat zoveel clubs in Nederland op zoek zijn naar voetballende centrale verdedigers. Je zou toch zeggen dat er genoeg jongens van rond de 1.87 zijn die een bal kunnen wegkoppen, een redelijk sprintje kunnen trekken en met een bal aan de voet kunnen inschuiven naar het middenveld om daar een bal over 3 meter in te spelen op een centrale middenvelder? Denk dat er de laatste tijd teveel gefocust is op bomen van 2 meter lang die eruit zien als Vikings, basketballers en maori-reuzen. Ninaj en Angha zouden prima spelen in de Duitse 2. Bundesliga, maar als er een wendbaar mannetje als een Cerny, Danilo, Aboukhlal of Van Bergen tegenover ze staat worden ze voorbij gelopen alsof je met je fototoestelletje langs de Eiffeltoren loopt.

Angha, Ninaj, Harries, Heerings, Mac-Intosh; allemaal bomen van kerels die lekker tegen een spits oplopen en een bal wegkoppen als ie voorkomt. Daar houdt het dan ook gelijk op.

Het zou toch niet zó moeilijk moeten zijn om een tweede Wessel Dammers te vinden? Of ja, schijnbaar is het dat wel. Ik zeg ook niet dat ik hem wel zou vinden. Ik constateer gewoon dat ik het raar vind :).

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
1 oktober 2020 11:18  
Geplaatst door: @rick-janssen

Het is eigenlijk best wel erg dat zoveel clubs in Nederland op zoek zijn naar voetballende centrale verdedigers. Je zou toch zeggen dat er genoeg jongens van rond de 1.87 zijn die een bal kunnen wegkoppen, een redelijk sprintje kunnen trekken en met een bal aan de voet kunnen inschuiven naar het middenveld om daar een bal over 3 meter in te spelen op een centrale middenvelder? Denk dat er de laatste tijd teveel gefocust is op bomen van 2 meter lang die eruit zien als Vikings, basketballers en maori-reuzen. Ninaj en Angha zouden prima spelen in de Duitse 2. Bundesliga, maar als er een wendbaar mannetje als een Cerny, Danilo, Aboukhlal of Van Bergen tegenover ze staat worden ze voorbij gelopen alsof je met je fototoestelletje langs de Eiffeltoren loopt.

Angha, Ninaj, Harries, Heerings, Mac-Intosh; allemaal bomen van kerels die lekker tegen een spits oplopen en een bal wegkoppen als ie voorkomt. Daar houdt het dan ook gelijk op.

Het zou toch niet zó moeilijk moeten zijn om een tweede Wessel Dammers te vinden? Of ja, schijnbaar is het dat wel. Ik zeg ook niet dat ik hem wel zou vinden. Ik constateer gewoon dat ik het raar vind :).

Ik vind het ook raar maar het zal wel een reden hebben.  Er worden tonnen betaald aan middenvelders en aanvallers waarom niet eens diep in de buidel tasten voor een goeie centrale verdediger. Het is de vraag of Fortuna wel een scoutingsapparaat heeft met het vinden van een centrale verdediger of dat Fortuna afhankelijk is van makelaars.  Stel je eens voor dat wij 2 goeie centrale verdedigers hadden met het elftal wat er nu staat, dan kom ontzettend ver. 

This post was modified 4 weken geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
Rick Janssen
(@rick-janssen)
Panos Vouis
1 oktober 2020 11:34  

Het hoeven nog niet eens zo zeer geweldige centrale verdedigers te zijn. Dammers blundert ook opzichtig bij Groningen, zie een Maguire bij Man Utd, Thiago Silva had bij Chelsea dit weekend een Ninaj-momentje waar een doelpunt uit viel. Zelfs Virgil maakt weleens een foutje. Dus foutloze cv's vinden is een utopie. Als we al eens konden beginnen met één centrale verdediger die niet 90 minuten uit zijn ogen kijkt alsof ie een tsunami op zich af ziet komen en constant de neiging heeft er een judo-wedstrijd van te maken in de 16 zou dat al een hele stap voorwaarts zijn.

Wil Peters en Paul Jans vonden het leuk
ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
1 oktober 2020 11:38  
Geplaatst door: @gohf046

heerings bij mvv  🤣 

Het gras lijkt altijd groener aan de overkant. Maar de stelling dat Mac-intosh en Heerings beter zijn dan Ninaj en Angha is echt te lachwekkend voor woorden. Persoonlijk vind ik dat Ninaj en Angha ook te kort komen voor de basis bij Fortuna maar om dan te denken dat die 2 prutsers die jij noemt het beter zouden doen....sorry maar dat is simpelweg belachelijk 🤣 

geeft misschien vooral aan hoe hoog ik Ninaj en Angha in schat 😉

Kwestie van smaak. Ik heb Heerings nooit zo verkeerd gevonden bij ons. Maar ik was inderdaad een van de weinige. Heerings had veel meer rust en stond vaak goed opgesteld. Helaas hebben Ninaj en Angha die kwaliteit niet. Nou ja Angha straalt misschien wel rust uit maar die is vaak dan weer te nonchalant.

Mac-intosh denk ik dat meerdere  best wel aardig vonden en dat die ook best had mogen blijven. Maar die wilde zelf gewoon graag naar Cambuur dus dan houd het op.

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
1 oktober 2020 11:39  
Geplaatst door: @rick-janssen

Als we al eens konden beginnen met één centrale verdediger die niet 90 minuten uit zijn ogen kijkt alsof ie een tsunami op zich af ziet komen en constant de neiging heeft er een judo-wedstrijd van te maken in de 16 zou dat al een hele stap voorwaarts zijn.

🤣 🤣 

ReageerCitaat
LevPen
(@levpen)
Panos Vouis
1 oktober 2020 12:16  

nog 5 dagen....
Ik laat me positief verrassen.

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Panos Vouis
1 oktober 2020 12:23  

Ninaj absoluut Eredivisie waardig wel met een juiste CV naast zich! 

Angha idem dito.

Samen helaas....

Janssen voor de breedte oké maar basis te zwak.

En nu dat geroep om een Heerings of een Mac Intosch aub zeg.

Ik ben blij dat die weg zijn, die zijn echt niet van een beter niveau dan dat we nu hebben.

Mac Intosch verdedigend een redelijk tot goeie back, in balbezit mega zwak.

Heerings was op alle vlakken kwetsbaar.

Dit zijn spelers waar we echt niet op vooruit gaan en dat is gebleken.

We laten ons positief verassen en hopen op een CV .

Het blijft te rustig en de tijd dringt.....

ReageerCitaat
Sjoerd Bormans
(@sjoerd-bormans)
Panos Vouis
1 oktober 2020 13:43  

Als er nog ergens een potje is om een transfersom te betalen, dan zou ik gaan voor Stan Valckx van VVV. Wat die elk jaar presteert met een klein budget is echt masterclass.

ReageerCitaat
Pagina 359 / 383

Inloggen van Registreer aub