Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 360 / 383

Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
Lid geworden: 2 jaar geleden
1 oktober 2020 15:49  
Geplaatst door: @erwin-stachowiak

Ninaj absoluut Eredivisie waardig wel met een juiste CV naast zich! 

Angha idem dito.

Samen helaas....

Janssen voor de breedte oké maar basis te zwak.

En nu dat geroep om een Heerings of een Mac Intosch aub zeg.

Ik ben blij dat die weg zijn, die zijn echt niet van een beter niveau dan dat we nu hebben.

Mac Intosch verdedigend een redelijk tot goeie back, in balbezit mega zwak.

Heerings was op alle vlakken kwetsbaar.

Dit zijn spelers waar we echt niet op vooruit gaan en dat is gebleken.

We laten ons positief verassen en hopen op een CV .

Het blijft te rustig en de tijd dringt.....

het is ook niet dat ik nu meteen die 2 zou willen maar ik vind ze wel beter dan we hebben.

Maar zoals ik al zei dat zegt meer iets over hoe ik over Ninaj en Angha denk.

ReageerCitaat
Jo Bux
(@jo-bux)
Panos Vouis
1 oktober 2020 16:03  

Nog 5 dagen dus. Ben erg benieuwd of we nog nieuwe gezichten mogen verwelkomen. Je zou het haast verwachten na het recente nieuws van Ilicali. 5 leuke dagen zullen we maar zeggen.  😀  

This post was modified 4 weken geleden by Jo Bux

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
1 oktober 2020 16:19  
Geplaatst door: @sjoerd-bormans

Als er nog ergens een potje is om een transfersom te betalen, dan zou ik gaan voor Stan Valckx van VVV. Wat die elk jaar presteert met een klein budget is echt masterclass.

Dat zeggen mensen van buitenaf ook over Fortuna  😋 

Wil Peters vond het leuk
ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
1 oktober 2020 16:21  
Geplaatst door: @jo-bux

Nog 5 dagen dus. Ben erg benieuwd of we nog nieuwe gezichten mogen verwelkomen. Je zou het haast verwachten na het recente nieuws van Ilicali. 5 leuke dagen zullen we maar zeggen.  😀  

Ik hoop dat ze puur voor kwaliteit gaan en niet de zelfde fout maken als 1.5 jaar geleden. Aan paniek aankopen daar hebben wij nu ook niks aan. Hopelijk hebben ze nog wat ijzers in het vuur. Ik ben benieuwd waar ze mee aankomen  😎 

ReageerCitaat
Jo Bux
(@jo-bux)
Panos Vouis
2 oktober 2020 13:03  

Al 21 uur stilte hier......

Hopelijk voor de storm  😉 

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
2 oktober 2020 13:21  
Geplaatst door: @jo-bux

Al 21 uur stilte hier......

Hopelijk voor de storm  😉 

Ik verwacht niks meer fatsoenlijk dan kan het alleen maar mee vallen 😎  

ReageerCitaat
Maurice I
(@maurice-indemans)
Panos Vouis
2 oktober 2020 13:30  

dan hebben we een probleem. Cv echt nodig, veel te veel doelpunten tegen. En op de bank is ook te krap. Schorsingen en blessures! Dus nog 2 a 3 man geen overbodige luxe. Maar goed zal wel negatief gedacht zijn. Maar ben er niet gerust op.

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Ralf Jacobs
(@ralf-jacobs)
Panos Vouis
2 oktober 2020 13:59  

Ik hoop ook nog op een verdediger die ons sterker maakt en nog wat extra’s voor de breedte. Als Fortuna nog iets wil kopen/huren dan moet dat inderdaad voor de deadline. Daarna kunnen er wel nog transfervrije voetballers aangetrokken worden.

Er zit niets anders op, we moeten zoals altijd afwachten. Forza Zitterd!

ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
2 oktober 2020 15:55  
Geplaatst door: @maurice-indemans

dan hebben we een probleem. Cv echt nodig, veel te veel doelpunten tegen. En op de bank is ook te krap. Schorsingen en blessures! Dus nog 2 a 3 man geen overbodige luxe. Maar goed zal wel negatief gedacht zijn. Maar ben er niet gerust op.

Negatief? Nee realistisch... Er is geen bank! We hebben niks op de bank zitten qua middenvelders.. daar moeten er nog twee van bij. Plus twee achterin en nog een extra vleugelspits. Dat zijn vijf spelers...  Duurt wel erg lang, verwacht dat ze over twee drie dagen ineens vijf Ivorianen presenteren? Ben bang van niet

ReageerCitaat
ouwe trouwe
(@patrick-coumans)
Pascal Averdijk
2 oktober 2020 16:40  

Ik zet er op in dat er op de laatste dag, aanstaande maandag, toch nog wel een stuk of 3 spelers worden gepresenteerd, heb daar alle vertrouwen in. Dat het nu op de transfermarkt, niet alleen bij Fortuna, erg rustig is komt ook omdat de KNVB begin deze week de overheid weer heeft aangesproken op een wezenlijke bijdrage voor de clubs ivm het toeschouwersverbod. Dan is het niet zo handig, zelfs best dom, als clubs dan de dagen er na bakken met spelers gaan aantrekken, dat soort afwegingen spelen hierin wel degelijk een rol. Los daarvan hebben sommige clubs natuurlijk ook weinig geld, maar schat in dat dit bij Fortuna, dankzij onze nieuwe verlosser, best meevalt. Ik verwacht een behoorlijke verdediger, en ook vanuit Turkije nog wel 1 of 2 spelers die het niveau van een koekenbakker ontstijgen. Voor de club is het belangrijk om de nieuwe fanbase uit Turkije te blijven pleasen, zou me daarom zeer verbazen als we dit seizoen er geen bruikbare Turkse speler in de selectie bijkrijgen.   

Frankie Tao vond het leuk
ReageerCitaat
Pagina 360 / 383

Inloggen van Registreer aub