Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 383 / 454

Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Fuat Usta
Lid geworden: 3 jaar geleden
21 oktober 2020 07:35  

El Khayati , leuk maar niks voor ons!

Laten we onze ogen nog maar open houden voor een defensieve versterking, dat lijkt me iets waar ons probleem ligt en niet in de aanval. (al zou een back up spits ook geen ongekende luxe zijn....)

ReageerCitaat
Roeland Broecks
(@roeland-broecks)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 jaar geleden
21 oktober 2020 09:12  

https://www.transfermarkt.nl/jozo-simunovic/profil/spieler/131327

Mits fit zou ik toch eens een poging wagen.

Frankie Tao vond het leuk
ReageerCitaat
Danny Palmen
(@danny-palmen)
Panos Vouis
21 oktober 2020 09:54  
Geplaatst door: @danny-palmen

Nieuwe podcast

De kater van Emmen uit!!

Onderwerpen:
Emmen geen easy toy
De Schapenkoppen
Jozemieks prijzenkast
Internationals on duty
Fortuna-FC Robben

https://bit.ly/37oIXlB

https://apple.co/34eRmpP

https://spoti.fi/37qQFvE

Joe Pesci en Erwin Stachowiak vonden het leuk
ReageerCitaat
Rob Peters
(@rob-peters)
Pascal Averdijk
21 oktober 2020 12:12  

@roeland-broecks

Zijn ze niet al bezig geweest met deze speler? Waarom is dat destijds afgeketst? Vrees dat hij financieel gezien niet haalbaar is...

Daarnaast heb ik filmpjes gezien van deze speler. Die gaat je geheid een paar rode kaarten op jaarbasis opleveren...

We hebben een centrale verdediger nodig die rust en organisatie in onze laatste linie kan brengen. Zodat er meer vertrouwen komt en we beter staan. Types zoals Ninay en Angha hebben we al genoeg lijkt me.

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Frodootje
(@frodootje)
Panos Vouis
21 oktober 2020 14:38  
Geplaatst door: @rob-peters

@roeland-broecks

Zijn ze niet al bezig geweest met deze speler? Waarom is dat destijds afgeketst? Vrees dat hij financieel gezien niet haalbaar is...

Daarnaast heb ik filmpjes gezien van deze speler. Die gaat je geheid een paar rode kaarten op jaarbasis opleveren...

We hebben een centrale verdediger nodig die rust en organisatie in onze laatste linie kan brengen. Zodat er meer vertrouwen komt en we beter staan. Types zoals Ninay en Angha hebben we al genoeg lijkt me.

Zijn naam is een paar keer eerder genoemd op dit forum. Hij heeft een flinke historie met blessures en vermoedelijk een stevig salaris. Celtic heeft de optie in zijn contract niet gelicht, en transfers naar Trabzonspor en Rijeka zijn afgeketst vanwege zijn knieproblemen. 

Lijkt mij ook meer het type houthakker waar wij geen behoefte aan hebben.

ReageerCitaat
Roeland Broecks
(@roeland-broecks)
Panos Vouis
22 oktober 2020 09:47  

@frodootje

Daar heb je wellicht een punt. Ik denk dat er eigenlijk geen één transfervrije betaalbare leidinggevende cv rondloopt. Dus tot de volgende transferperiode moeten we het doen met het duo Jansen met Angha/ Ninaj. Of Rienstra moet straks op die plek kunnen spelen. Dat is een leider, kan voetballen, heeft body maar of het een goede cv is, weet ik niet. Afwachten dus.

Fortuna54 vond het leuk
ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
22 oktober 2020 10:07  
Geplaatst door: @roeland-broecks

@frodootje

Daar heb je wellicht een punt. Ik denk dat er eigenlijk geen één transfervrije betaalbare leidinggevende cv rondloopt. Dus tot de volgende transferperiode moeten we het doen met het duo Jansen met Angha/ Ninaj. Of Rienstra moet straks op die plek kunnen spelen. Dat is een leider, kan voetballen, heeft body maar of het een goede cv is, weet ik niet. Afwachten dus.

Gewoon eens afwachten wat Jach nog in petto heeft of schrijven wij hem nu helemaal af omdat hij volgens Hofland het tempo niet aankan? Hofland had Semedo ook afgeschreven en nu is hij onze beste speler. Ik wil Jach wel eens zien voordat ik hem beoordeel.  Hopelijk krijgt hij snel een kans.  

This post was modified 4 maanden geleden 2 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Frodootje
(@frodootje)
Panos Vouis
22 oktober 2020 12:03  
Geplaatst door: @fortuna54

@frodootje

Gewoon eens afwachten wat Jach nog in petto heeft of schrijven wij hem nu helemaal af omdat hij volgens Hofland het tempo niet aankan? Hofland had Semedo ook afgeschreven en nu is hij onze beste speler. Ik wil Jach wel eens zien voordat ik hem beoordeel.  Hopelijk krijgt hij snel een kans.  

De opmerking van Hofland over het tempo was niet zo handig maar wellicht wat anders bedoeld. Jach heeft blijkbaar veel in een systeem met 3 CV's gespeeld dus moet wennen aan het team en de speelstijl. Laten we hem inderdaad eerst maar eens aan het werk zien.

Wat betreft Rienstra begin ik ook steeds meer een voorkeur te krijgen om hem achterin te zetten aangezien we op het middenveld al veel andere goede opties hebben.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
22 oktober 2020 12:04  
Geplaatst door: @frodootje
Geplaatst door: @fortuna54

@frodootje

De opmerking van Hofland over het tempo was niet zo handig maar wellicht wat anders bedoeld. Jach heeft blijkbaar veel in een systeem met 3 CV's gespeeld dus moet wennen aan het team en de speelstijl. Laten we hem inderdaad eerst maar eens aan het werk zien.

Wat betreft Rienstra begin ik ook steeds meer een voorkeur te krijgen om hem achterin te zetten aangezien we op het middenveld al veel andere goede opties hebben.

Laat Rienstra maar eerst eens 100 % fit worden en blijven, dan zou dat misschien eens een optie kunnen zijn.  

ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Fuat Usta
1 november 2020 00:18  

Is dat dan onze troost? Liverpool wilt Schuurs in de winterstop halen. 50 miljoen.. ?  Wij hebben 15% van de transferrechten, kan iemand dat nogmaals bevestigen? 

ReageerCitaat
Pagina 383 / 454

Inloggen van Registreer aub