Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 384 / 431

Remco Hannen
(@remco-hannen)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 jaar geleden
1 november 2020 18:50  

Eerst zien hoe serieus dit is. Daarna kun je pas gaan speculeren. 15% is mooi meegenomen als dat zo is, maar dat weet niemand van ons met zekerheid te vertellen. Daarnaast hoop ik dat ze het geld wat ze hiervan ontvangen stoppen in het verder professionaliseren van de jeugdopleiding, iets waar het geld juist naartoe zou moeten gaan.

Maar geld die 15% trouwens ook als, stel Liverpool neemt Perr van Ajax over en Liverpool verkoopt Perr een jaar later weer ontvangt Fortuna dan ook nog wat aan de transfer?

Fortuna supporter sinds 1999

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
1 november 2020 19:22  

hoe kom je aan die 50 miljoen. Ik zie dat alleen ergens als reactie op een artikel staan. Als we alles geloven wat mensen onder een artikel zetten als reactie dan ken ik er nog wel een paar.

overigens is er ook nog iets als opleidingsvergoeding en solidariteits vergoeding. Daar heeft rkc de miljoenen van frenki aan overgehouden.

geen idee of dat die 15% is of dat dat er nog bovenop komt.

hoe het verder na de volgende transfers gaat met die vergoedingen weet ik niet precies maar volgens mij zijn er dan ook nog vergoedingen. 

ReageerCitaat
Martijn Hrmns
(@martijn-hrmns)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
1 november 2020 19:57  

Hij kan iig miljoenen voor ons gaan opleveren.

ReageerCitaat
Douwe
(@douwe)
Panos Vouis
Lid geworden: 8 maanden geleden
1 november 2020 19:59  

Liverpool heeft een vervanger op het oog en daar schijnbaar 22milj voor over. Weet even niet meer wie, maar dat las ik gister of van de week ergens. Het was niet Schuurs in ieder geval

ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Fuat Usta
1 november 2020 21:25  
Geplaatst door: @paul-jans

hoe kom je aan die 50 miljoen. Ik zie dat alleen ergens als reactie op een artikel staan. Als we alles geloven wat mensen onder een artikel zetten als reactie dan ken ik er nog wel een paar.

overigens is er ook nog iets als opleidingsvergoeding en solidariteits vergoeding. Daar heeft rkc de miljoenen van frenki aan overgehouden.

geen idee of dat die 15% is of dat dat er nog bovenop komt.

hoe het verder na de volgende transfers gaat met die vergoedingen weet ik niet precies maar volgens mij zijn er dan ook nog vergoedingen. 

50 miljoen noem is als hoofdprijs en is uiteraard puur speculatie. Zou toch wat zijn zeg, 7.5mil opstrijken, je kan zeggen wat je wilt maar hij is hard op weg iig de helft op te leveren, iets wat in onze ogen al de ultieme jackpot zou zijn!

Want zeg nu zelf. 19, Basis cl en Ajax dat is tegenwoordig al minimaal 25 waard

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
1 november 2020 22:01  

alleen jammer dat hij einde van de maand 21 wordt, haal er dus maar nog eens de helft af.

This post was modified 3 maanden geleden 2 times by Paul Jans

ReageerCitaat
Uzi
 Uzi
(@uzi)
Panos Vouis
Lid geworden: 6 maanden geleden
24 november 2020 01:26  

SC Heerenveen wil Siem de Jong halen. Zou echt wat voor Fortuna zijn ipv Seuntjens met zijn waardeloze mentaliteit. 

ReageerCitaat
Marc Franssen
(@marc-franssen)
Panos Vouis
24 november 2020 12:55  

Wie wil er nu 50 miljoen betalen voor per schuurs 

in de Champions League kan hij niet mee 

nederlands elftal wordt hij niet opgeroepen want daar kijken ze ook internationaal 

hij is goed voor de Nederlandse competie 

mischien 10-15 miljoen 

ReageerCitaat
Tom Bijlsma
(@tom-bijlsma)
Pascal Averdijk
24 november 2020 13:57  
Geplaatst door: @marc-franssen

Wie wil er nu 50 miljoen betalen voor per schuurs 

in de Champions League kan hij niet mee 

nederlands elftal wordt hij niet opgeroepen want daar kijken ze ook internationaal 

hij is goed voor de Nederlandse competie 

mischien 10-15 miljoen 

Maat, jou mening is nu precies wat er mis is in Nederland. Want alleen in Nederland verwachten wij dat een 20 jarige Schuurs al foutloos Mané af kan stoppen in zijn debuutseizoen van de Champions League. Die jongen is nog zo jong! Om een voorbeeld te noemen. In Italie hoef je pas op je 25e een top verdediger te zijn, dus waar hebben wij het over?

Het gaat erom dat die jongen straks al ontzettend veel vlieguren gemaakt heeft en dat speelt ook mee, vooral als je een verdediger bent.

Natuurlijk is het makkelijk om hem te vergelijken met een de Ligt, maar de Ligt kan de absolute wereldtop gaan bereiken. Dat kan Schuurs misschien ook maar die bewandelt een hele andere route, die zou eventueel een keer rond zijn 30e een kans krijgen bij een topclub als hij het bij een subtopper in Europa jaren lang goed doet.

This post was modified 2 maanden geleden 3 times by Tom Bijlsma

Joe Pesci en Fortuna54 vonden het leuk
ReageerCitaat
Joe Pesci
(@joe-pesci)
Fuat Usta

ReageerCitaat
Pagina 384 / 431

Inloggen van Registreer aub