Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 386 / 453

Marc Franssen
(@marc-franssen)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 jaar geleden
5 december 2020 13:44  

@zitterd79

Dank je wel 🍺smaakt goed 

rota is toch ook beter dan angha op de back positie 

waarom zit hij op de bank dan 

F91 vond het leuk
ReageerCitaat
belsj
(@belsj)
Panos Vouis
5 december 2020 14:09  

Hij zal waarschijnlijk vooral op de bank zitten omdat hij zich dit jaar niet goed aan de opdrachten van de trainer houdt. Volgens mij zou hij juist een iets vrijere rol moeten krijgen, maar dan moet er in het systeem voldoende rugdekking zijn of een rechtshalf die dan tijdelijk zijn taken overneemt. Juist daarom vind ik Tekie dit jaar helaas tegenvallen, in potentie een heel technische voetballer maar brengt juist de verdediging enorm in de problemen door te blijven lopen met de bal en die dan op de meest gevaarlijke plaats te verliezen...

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
Lid geworden: 3 jaar geleden
5 december 2020 14:33  
Geplaatst door: @marc-franssen

Schroyen is een betere speler dan rota 

waarom niet 

Wat een domme vergelijking!!!! Schroyen is een linksbuiten/linksback en Rota alleen rechtsback.  Waar wil je naar toe man man man...

Erwin Stachowiak en Paul Jans vonden het leuk
ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
5 december 2020 14:36  
Geplaatst door: @belsj

Hij zal waarschijnlijk vooral op de bank zitten omdat hij zich dit jaar niet goed aan de opdrachten van de trainer houdt. Volgens mij zou hij juist een iets vrijere rol moeten krijgen, maar dan moet er in het systeem voldoende rugdekking zijn of een rechtshalf die dan tijdelijk zijn taken overneemt. Juist daarom vind ik Tekie dit jaar helaas tegenvallen, in potentie een heel technische voetballer maar brengt juist de verdediging enorm in de problemen door te blijven lopen met de bal en die dan op de meest gevaarlijke plaats te verliezen...

dat is niet alleen dit jaar zo dat was vorig jaar ook. Ik heb Tekie nooit basis materiaal gevonden. Ja hij heeft soms goede wedstrijden en soms leuke acties maar het merendeel gewoon een bron van onrust en er zijn al heel veel tegengoals gevallen door mislukte acties van hem.

ReageerCitaat
Jo Bux
(@jo-bux)
Fuat Usta
5 december 2020 14:37  
Geplaatst door: @fortuna54
Geplaatst door: @marc-franssen

Schroyen is een betere speler dan rota 

waarom niet 

Wat een domme vergelijking!!!! Schroyen is een linksbuiten/linksback en Rota alleen rechtsback.  Waar wil je naar toe man man man...

Idd, een linkerflank man en geen rechtsback.

Maakt prima seizoen door tnt, 7 goals in een mager team. Joeri is een welkome aanwinst, is beter dan onze gehele bank op het moment. Heeft strijd, kan een man passeren, scorend vermogen een een jongen uit de regio. Van mij mag hij komen, maar de focus ligt eerder centraal. Verdediging, middenveld en voorhoede.

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

Frankie Tao vond het leuk
ReageerCitaat
Martijn Hrmns
(@martijn-hrmns)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
5 december 2020 15:40  

Joeri heeft niets te zoeken in de Eredivsie!

Erwin Stachowiak en Richard Coenen vonden het leuk
ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
5 december 2020 17:02  

we gingen door selecteren dus stokkers moest weg. lol

Ik denk dat er doorgeselecteerd moet worden in de leiding van Fortuna

ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Fuat Usta
5 december 2020 18:21  

Stokkers klasbak,. Had hem er nog graag bij gehad...

ReageerCitaat
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Panos Vouis
5 december 2020 18:39  

Het moet niet gekker worden of juist wel. De laatste weken pakt RKC belangrijke punten mede door Stokkers en Damascan en gaan zich veilig spelen met dit soort voetbal en gaan er mede voor zorgen dat Fortuna er uitvliegt. Stokkers scoort vandaag en Damascan geeft de assist op de winnende goal. Stokkers en Damascan te licht bevonden voor de eredivisie door Fortuna laten de huidige voorhoede van Fortuna hun hielen zien.

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
5 december 2020 18:39  

veel supporters vonden hem niet goed genoeg. ik denk dat veel daarvan hem nu graag er bij hadden gehad.

ReageerCitaat
Pagina 386 / 453

Inloggen van Registreer aub