Zou niet eens weten of we de achterste linie in de basis zouden moeten veranderen. Ondanks paar kleine foutjes van onze verdediging (vond Angha hier en daar wat twijfelen) vond ik Janssen ontzettend sterk spelen. Als je ook ziet met welke pass hij Cox wegstuurt, echt precies op maat/snelheid en daarnaast ook stevig in de duels. Daarnaast, als je kijkt naar een wedstrijd als Ajax-PSV en daar op beide verdedigingen let, dan werden daar meer fouten gemaakt dan ik in de laatste duels van Fortuna bij elkaar heb gezien...
Zou niet eens weten of we de achterste linie in de basis zouden moeten veranderen. Ondanks paar kleine foutjes van onze verdediging (vond Angha hier en daar wat twijfelen) vond ik Janssen ontzettend sterk spelen. Als je ook ziet met welke pass hij Cox wegstuurt, echt precies op maat/snelheid en daarnaast ook stevig in de duels. Daarnaast, als je kijkt naar een wedstrijd als Ajax-PSV en daar op beide verdedigingen let, dan werden daar meer fouten gemaakt dan ik in de laatste duels van Fortuna bij elkaar heb gezien...
En dat is de reden waarom ik liever zie dat we investeren in een talentvolle centrale verdediger dan een dure Turk die we nog moeten gaan halen. Ook Acuns geld kan maar één keer worden uitgegeven. Ninaj is ongeleid projectiel en daarachter hebben we niks. Weet iemand trouwens meer over die 18 jarige Belgische spits die onlangs is overgekomen van Sint truiden? David Elemva
Deze speler werd gelinkt aan Fortuna Sittard om te huren voor de rest van t seizoen
Ja ik zag hem inderdaad ook voorbij komen. Geen idee hoe serieus we dat moeten nemen. Ik hoop echter op een iets meer ervaren speler, als die te vinden zijn.
This post was modified 1 maand geleden 2 times by Fortuna54
Kijkende naar de andere partijen en ook waar Te Wierik eerder heeft gevoetbald lijkt me dit een kleine slagingskans te hebben. Kans op speeltijd in Sittard voor hem zal wellicht het grootste zijn, alhoewel het de laatste tijd erg goed staat en ik zou twijfelen om daar nu verandering in aan te brengen. Uiteraard altijd goed om te proberen (al is het alleen om de prijs van concurrerende ploegen wat op te drijven)...