Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 423 / 453

belsj
(@belsj)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 jaar geleden
11 januari 2021 16:17  

Zou niet eens weten of we de achterste linie in de basis zouden moeten veranderen. Ondanks paar kleine foutjes van onze verdediging (vond Angha hier en daar wat twijfelen) vond ik Janssen ontzettend sterk spelen. Als je ook ziet met welke pass hij Cox wegstuurt, echt precies op maat/snelheid en daarnaast ook stevig in de duels. Daarnaast, als je kijkt naar een wedstrijd als Ajax-PSV en daar op beide verdedigingen let, dan werden daar meer fouten gemaakt dan ik in de laatste duels van Fortuna bij elkaar heb gezien... 

Joe Pesci en Fortuna54 vonden het leuk
ReageerCitaat
Fortu Nato
(@fortu-nato)
Panos Vouis
Lid geworden: 3 jaar geleden
11 januari 2021 16:27  
  • Gelezen op Nu.nl
    “PSV ziet verhuurde Luckassen Anderlecht verruilen voor Kasimpasa”.

is natuurlijk ter vervanging van Tirpan.

This post was modified 2 maanden geleden by Fortu Nato

facebook.com/stompinfo
facebook.com/barnbelle

ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Fuat Usta
11 januari 2021 19:06  
Geplaatst door: @belsj

Zou niet eens weten of we de achterste linie in de basis zouden moeten veranderen. Ondanks paar kleine foutjes van onze verdediging (vond Angha hier en daar wat twijfelen) vond ik Janssen ontzettend sterk spelen. Als je ook ziet met welke pass hij Cox wegstuurt, echt precies op maat/snelheid en daarnaast ook stevig in de duels. Daarnaast, als je kijkt naar een wedstrijd als Ajax-PSV en daar op beide verdedigingen let, dan werden daar meer fouten gemaakt dan ik in de laatste duels van Fortuna bij elkaar heb gezien... 

En dat is de reden waarom ik liever zie dat we investeren in een talentvolle centrale verdediger dan een dure Turk die we nog moeten gaan halen. Ook  Acuns geld kan maar één keer worden uitgegeven. Ninaj is ongeleid projectiel en daarachter hebben we niks. Weet iemand trouwens meer over die 18 jarige Belgische spits die onlangs is overgekomen van Sint truiden? David Elemva

ReageerCitaat
Boy-Maria de Kort
(@boy-maria-de-kort)
Panos Vouis
12 januari 2021 18:40  

Geen betaalde artikelen meer we hebben inmiddels een waarschuwing aan onze broek!

Ik verwijs nogmaals naar het volgende artikel:

Betaalde krant artikelen of referenties – Fortunasc FAQ – Fortuna SC Forum

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Fuat Usta
12 januari 2021 23:18  

https://www.transfermarkt.nl/marley-ake/profil/spieler/682032

Deze speler werd gelinkt aan Fortuna Sittard om te huren voor de rest van t seizoen 

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
13 januari 2021 00:46  
Geplaatst door: @erwin-stachowiak

Deze speler werd gelinkt aan Fortuna Sittard om te huren voor de rest van t seizoen 

Ja ik zag hem inderdaad ook voorbij komen.  Geen idee hoe serieus we dat moeten nemen. Ik hoop echter op een iets meer ervaren speler, als die te vinden zijn.  

This post was modified 1 maand geleden 2 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Panos Vouis
13 januari 2021 09:22  
Geplaatst door: @erwin-stachowiak

Volgens dezelfde link zijn ook Kortrijk, Nîmes, Sochaux en Le Havre in de running voor Aké. 

https://www.lephoceen.fr/infos-om/mercato/mercato-om-le-point-sur-les-jeunes-185084  

ReageerCitaat
Douwe
(@douwe)
Panos Vouis
Lid geworden: 9 maanden geleden
13 januari 2021 11:21  

Derby heeft eindelijk groen licht gegeven voor een transfer (zowel huur als permanent) van Te Wierik. Hopelijk trekken we aan het langste eind

ReageerCitaat
Jo Bux
(@jo-bux)
Fuat Usta
13 januari 2021 11:33  
Geplaatst door: @douwe-blanca

Derby heeft eindelijk groen licht gegeven voor een transfer (zowel huur als permanent) van Te Wierik. Hopelijk trekken we aan het langste eind

Als wij hem kunnen overhalen dat zal dit flink geld kosten verwacht ik. Lees dat naast Groningen, ook Heracles en St. Pauli in de markt is voor hem. 

Is hij het waard en wordt hij onze sterkhouder de komende 2,5 jaar? Ik ken hem niet goed genoeg om hier een antwoord op te geven.

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

ReageerCitaat
belsj
(@belsj)
Panos Vouis
13 januari 2021 14:55  

Kijkende naar de andere partijen en ook waar Te Wierik eerder heeft gevoetbald lijkt me dit een kleine slagingskans te hebben. Kans op speeltijd in Sittard voor hem zal wellicht het grootste zijn, alhoewel het de laatste tijd erg goed staat en ik zou twijfelen om daar nu verandering in aan te brengen. Uiteraard altijd goed om te proberen (al is het alleen om de prijs van concurrerende ploegen wat op te drijven)...

Wil Peters vond het leuk
ReageerCitaat
Pagina 423 / 453

Inloggen van Registreer aub