Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 424 / 431

Drik Heffels
(@drik-heffels)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 jaar geleden
14 januari 2021 09:19  

Sjoerd Ars gaf in het interview voorafgaand aan de wedstrijd aan dat de gesprekken met Te Wierik nog in een "pril stadium" zijn en dat er meer kapers op de kust zijn. Ik weet niet hoe anderen hier naar keken, maar samen met zijn andere opmerkingen dat er "meer opties" zijn en meer clubs hem willen hebben, had ik het idee dat het een beetje gepasseerd station is. Maar dat was mijn interpretatie, hoop dat ik mis zit, een Nederlandse degelijke verdediger lijkt me wenselijker dan een exoot die misschien goed, misschien slecht uitpakt. 

Er werd wel benoemd dat de voorwaarden besproken zijn, maar lijkt me ook iets wat in een eerste gesprek ter sprake komt om überhaupt te weten wat iemand in Engeland verdient om te kijken of het een haalbare kaart is. Zal een fors salaris tegenover moeten staan, maar zou een mooie stunt zijn als we weer een ervaren Nederlandse speler toevoegen aan de selectie. We zien hoe belangrijk Rienstra is voor dit elftal. Om over Seuntjens maar even te zwijgen...

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
14 januari 2021 09:26  
Geplaatst door: @drik-heffels

Sjoerd Ars gaf in het interview voorafgaand aan de wedstrijd aan dat de gesprekken met Te Wierik nog in een "pril stadium" zijn en dat er meer kapers op de kust zijn. Ik weet niet hoe anderen hier naar keken, maar samen met zijn andere opmerkingen dat er "meer opties" zijn en meer clubs hem willen hebben, had ik het idee dat het een beetje gepasseerd station is. Maar dat was mijn interpretatie, hoop dat ik mis zit, een Nederlandse degelijke verdediger lijkt me wenselijker dan een exoot die misschien goed, misschien slecht uitpakt. 

Er werd wel benoemd dat de voorwaarden besproken zijn, maar lijkt me ook iets wat in een eerste gesprek ter sprake komt om überhaupt te weten wat iemand in Engeland verdient om te kijken of het een haalbare kaart is. Zal een fors salaris tegenover moeten staan, maar zou een mooie stunt zijn als we weer een ervaren Nederlandse speler toevoegen aan de selectie. We zien hoe belangrijk Rienstra is voor dit elftal. Om over Seuntjens maar even te zwijgen...

Ter Wierik heeft de clubs voor het uitkiezen en ik denk dat hij gewoon bedenktijd nodig heeft.  Ik denk dat Fortuna nu wel met Groningen de concurrentie qua salaris kan aangaan maar het gaat meer om het gevoel wat hij zelf wilt.  Kiest hij voor het vertrouwde  Groningen en lekker voetballen in het linker rijtje of weet Fortuna hem te overtuigen.  Geen idee of we kansrijk zijn.  Gelukkig bekijkt Fortuna ook andere opties en wedden ze niet op 1 paard. Afwachten maar weer...:)

Wie weet is Fortuna wel in gesprek met Dumic en Twente,  die komt daar ook niet aan de bak of was het puur Hofland die Dumic wilde hebben en niet Ars/Fortuna.  

This post was modified 1 week geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Panos Vouis
14 januari 2021 09:27  
Geplaatst door: @erwin-stachowiak

https://www.transfermarkt.nl/marley-ake/profil/spieler/682032

Deze speler werd gelinkt aan Fortuna Sittard om te huren voor de rest van t seizoen 

Er staat nu in verschillende Franse media dat hij het liefst in Frankrijk blijft: 

https://www.footballclubdemarseille.fr/om-fil-info/mercato-om-direction-la-ligue-2-pour-ake.html

http://www.actufoot.com/13/nimes-a-de-concurrence-marley-ake-om

ReageerCitaat
Richard Coenen
(@richard-coenen)
Panos Vouis
14 januari 2021 10:14  

Als ik die Ars zie en hoor praten dan gaat mijn Fortuna hart echt niet sneller kloppen. Wat een arrogante bal.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Fuat Usta
14 januari 2021 16:03  
Geplaatst door: @fortuna54

https://www.vi.nl/nieuws/fc-groningen-wint-strijd-om-te-wierik-

We kunnen ons beter bezig houden met nieuws van spelers die wel willen komen.

ReageerCitaat
Maurice I
(@maurice-indemans)
Panos Vouis
14 januari 2021 16:05  

ter Wierik niet, Dammers huren dan??? Heeft ons wel niet netjes de rug toe gekeerd. Maar hij zal nu bij Groningen op tweede plan komen.

ReageerCitaat
Xirion
(@remco-van-puyvelde)
Pascal Averdijk
14 januari 2021 16:28  

@maurice-indemans

nee die manke hoeft niet terug te komen

Wil Peters vond het leuk
ReageerCitaat
Jo Bux
(@jo-bux)
Panos Vouis
14 januari 2021 16:34  

Okay, geen Te Wierik (persoonlijk niet heel rouwig om).

Wie staat er nu nog op de hitlist?

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Fuat Usta
14 januari 2021 16:53  
Geplaatst door: @maurice-indemans

ter Wierik niet, Dammers huren dan??? Heeft ons wel niet netjes de rug toe gekeerd. Maar hij zal nu bij Groningen op tweede plan komen.

Dammers is niet meer welkom bij Fortuna.

ReageerCitaat
Pagina 424 / 431

Inloggen van Registreer aub