Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 425 / 431

Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
Lid geworden: 2 jaar geleden
14 januari 2021 17:38  
Geplaatst door: @zitterd79
Geplaatst door: @fortuna54

https://www.vi.nl/nieuws/fc-groningen-wint-strijd-om-te-wierik-

We kunnen ons beter bezig houden met nieuws van spelers die wel willen komen.

Ter Wierik stond op het lijstje van Fortuna en kiest nu voor een andere club. Vandaar dat ik het plaatste.   Ik ben erg benieuwd waar Ars nog mee bezig is en dan vooral wie ze gaan aantrekken.  Gaan ze voor kwaliteit waar een aardig prijskaartje aan vast hangt of gaan ze voor de goedkopere en spelers met minder kwaliteit waar we dus wederom niks mee opschieten. 

This post was modified 1 week geleden 3 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
14 januari 2021 17:45  
Geplaatst door: @jo-bux

Okay, geen Te Wierik (persoonlijk niet heel rouwig om).

Wie staat er nu nog op de hitlist?

Dumic?? Zou zomaar kunnen... hehe

ReageerCitaat
Martijn Hrmns
(@martijn-hrmns)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
14 januari 2021 19:26  

Beetje jammer dat Angha in zijn laatste contractjaar ineens de pannen van  het dak speelt. Gister de enige met een dikke voldoende.

ReageerCitaat
Joe Pesci
(@joe-pesci)
Fuat Usta
14 januari 2021 19:30  

@martijn-hrmns

Misschien tekent die wel bij.

ReageerCitaat
Rick Janssen
(@rick-janssen)
Panos Vouis
14 januari 2021 20:40  

Ik vind Angha al het hele seizoen goed. Ook in de wedstrijden toen we nog stijf onderaan stonden.

ReageerCitaat
Wim Houben
(@wim-houben)
Panos Vouis
14 januari 2021 20:49  

Angha speelt nu rechts centraal ipv links centraal. En dat past beter bij hem.

ReageerCitaat
Roeland Broecks
(@roeland-broecks)
Panos Vouis
14 januari 2021 21:58  

Remco Balk van Groningen naar Utrecht. Had ik graag erbij gehad.

Jammer van Te Wierik maar het is graag of niet. En volgens mij was het ook niet graag van zijn kant aangezien hij het erg vindt om Heracles teleur te stellen en met geen woord rept over Fortuna. Ben benieuwd waar ze nu mee op de proppen komen.

ReageerCitaat
Rick Janssen
(@rick-janssen)
Panos Vouis
15 januari 2021 07:49  

Laat Te Wierik maar lekker naar Groningen gaan. Die betalen beter dan ons en hebben toch pas 4 centrale verdedigers. Ik lees ook elke dag op diverse voetbalsites dat Groningen ongeveer elke speler wil hebben op de wereld. Het is niet dat ze daar een hele hoop personeel hebben ontslagen door 'corona' vorig jaar, toch?

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
15 januari 2021 08:06  
Geplaatst door: @rick-janssen

Laat Te Wierik maar lekker naar Groningen gaan. Die betalen beter dan ons en hebben toch pas 4 centrale verdedigers. Ik lees ook elke dag op diverse voetbalsites dat Groningen ongeveer elke speler wil hebben op de wereld. Het is niet dat ze daar een hele hoop personeel hebben ontslagen door 'corona' vorig jaar, toch?

Ik vind/vond Ter Wierik een prima speler en dat Groningen een nieuwe cv aantrekt snap ik ook.  Dammers maakt daar teveel fouten en ze krijgen knullige doelpunten tegen. Of Ter Wierik een versterking is en hoe fit hij is om het verschil te maken is maar afwachten.  Hij heeft weinig gespeeld.  Dat Groningen ondanks de ontslagen spelers blijft aantrekken is vreemd maar van de andere kant een klein beetje te begrijpen. Dat is voor Groningen de enige manier om inkomsten binnen te krijgen via transfersommen, althans dat proberen ze.  Het is gewoon afwachten welke cv Fortuna gaat aantrekken.  Ik heb wel een gevoel dat ze nu de beurs willen trekken om een goede CV aan te trekken maar het gaat er ook om welke speler is beschikbaar en wilt naar Fortuna komen. Is het niet vreemd dat Fortuna op zoek is naar een linker CV  terwijl Ter Wierik een rechtspoot is? 

This post was modified 1 week geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Fuat Usta
15 januari 2021 10:04  

Ben aan de ene kant allang blij dat Te Wierik nu (al) heeft gekozen. We hebben er wel eens transferperiode bij gehad waarop we op de laatste dag wachtte op die ene versterking die niet kwam. Nu tijd genoeg om door te schakelen. 

ReageerCitaat
Pagina 425 / 431

Inloggen van Registreer aub