Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 430 / 485

Uzi
 Uzi
(@uzi)
Panos Vouis
Lid geworden: 9 maanden geleden
21 januari 2021 00:06  

@jo-bux

Op welke positie zou er nog het beste iets bij kunnen, denk je?

ReageerCitaat
Sjoerd Bormans
(@sjoerd-bormans)
Panos Vouis
Lid geworden: 3 jaar geleden
21 januari 2021 00:17  

https://www.transfermarkt.lv/luka-stankovski/transfers/spieler/626771

Volgende gerucht. Zou gekocht worden door Feberbahce en gelijk verhuurd aan ons.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
21 januari 2021 00:24  
Geplaatst door: @sjoerd-bormans

https://www.transfermarkt.lv/luka-stankovski/transfers/spieler/626771

Volgende gerucht. Zou gekocht worden door Feberbahce en gelijk verhuurd aan ons.

Ik geloof niks meer van die Turkse geruchten. Afgelopen 10 maanden zijn tal van Turkse spelers gekoppeld aan Fortuna en er is er nog geen een van gekomen.  

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
21 januari 2021 00:25  
Geplaatst door: @jo-bux

Misschien ziet men de nood om zich nog te versterken voor het sluiten vd markt nu even iets anders?

Gegeven de stand, de komende periode en het feit dat het achterin nu goed staat wilt men niets overhaast doen?

Zoals ook in podcast werd aangekaart, met Tirpan en Riemstra is er backup.

Wellicht zoekt men een buitenkansje, maar niet ten koste van alles en richt men zich liever (al) op nieuwe seizoen.

En als er dadelijk 1-2 spelers voor langere tijd geblesseerd zijn wat dan? Ik snap dat er geen haast is maar lang wachten wilt niet altijd zeggen dat het ook goed is.  Volgens Ars kunnen we met deze selectie ook in de middenmoot eindigen, zo zei hij in een interview met De Gelderlander.  Dat is best mogelijk maar dan moeten wij geluk hebben met blessures en schorsingen en dus moet alles mee zitten.  Volgens mij zijn wij nu te afhankelijk van Rienstra en Flemming.  Ik hoop dat Fortuna ons gaat verassen.  

This post was modified 3 maanden geleden 4 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Jo Bux
(@jo-bux)
Fuat Usta
21 januari 2021 00:27  
Geplaatst door: @uzi

@jo-bux

Op welke positie zou er nog het beste iets bij kunnen, denk je?

Ik ga dan toch voor laatste linie met een centrale verdediger (links) en een alternatief/backup voor Polter.

Als we gaan voor aanvulling, dan voorkeur om niet te huren (mits optie tot koop).

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Fuat Usta
Lid geworden: 2 jaar geleden
21 januari 2021 12:54  

Ik vind het juist te prijzen dat er nog niks is gehaald. Januari was, en is cruciaal qua wedstrijden. Als we tegen Ajax RKC en VVV vier/vijf punten halen doen we het goed en lopen we op koers. Spelers halen in de winter die er meteen staan is bijna niet te doen en met de huidige ploeg doen we het goed. Een extra verdediger zou niet misstaan. Sambou speelt niet alles in Denemarken dus wellicht hem terughalen is ook nog een optie. Beter in de zomer investeren want Fortuna zet hoog in

ReageerCitaat
Joe Pesci
(@joe-pesci)
Fuat Usta
21 januari 2021 14:23  

Zag net op facebook ergens langskomen dat die Buiting van Vitesse vandaag of morgen bij fortuna zou gaan tekenen.Niemand iets van gehoord?

ReageerCitaat
Jo Bux
(@jo-bux)
Fuat Usta
21 januari 2021 14:40  

@joe-pesci

Mmm, een 2e Flemming?

Bedoel dan qua verrassing

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Fuat Usta
21 januari 2021 14:44  

Alleen bij definitief vertrek zou ik dit enorm toejuichen. Voor tussentijdse huur zou ik er geen reet van snappen. Dan verhuur je je twee spitsen om er in de winter weer een te huren voor +/- 15 partijen, waar moet deze Thomas gaan staan? Wilt wekelijks aan de bak,  clubsin Eredivisie buiten top 8 willen hem hebben. Schiet mij maar lek als het huur blijkt te zijn

ReageerCitaat
M
 M
(@m)
Panos Vouis
21 januari 2021 15:03  

Huur zou inderdaad minder te begrijpen zijn, koop of iig optie tot koop zou ik zeker toejuichen. Nederlandse, talentvolle spits. 

Off topic: Ik zie de laatste wedstrijden dat de selectie met een witte bus reist ipv de nieuwe bus van een aantal jaar terug, iemand een idee wat hier de reden van is?

ReageerCitaat
Pagina 430 / 485

Inloggen van Registreer aub