Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 432 / 485

belsj
(@belsj)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 jaar geleden
22 januari 2021 16:49  

Wel een mooie achtergrond, vooral hopen dat zijn potentieel eruit komt (en dat hij heel blijft)... Best wel vertrouwen van onze staf met zo'n meerjarig contract. Paar korte filmpjes op Youtube gekeken, ziet er wel prima uit!

Frankie Tao vond het leuk
ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Dorel Zegrean
Lid geworden: 3 jaar geleden
24 januari 2021 18:48  

Nog een week om een CV te vinden.

ReageerCitaat
Wil Peters
(@wil-peters)
Panos Vouis
24 januari 2021 20:19  

@zitterd79

En graag een spits. Wij speelden wederom met 10 man. Ik ben al geen fan van Polter. Hij presteert geen flikker  maar nu hij ons ook nog eens gaat benadelen is zijn krediet bij mij helemaal op. Er zullen weer mensen antwoorden dat hij hard werkt en wat ongelukkig speelt,  maar met die smoesjes kan ik weinig. Dacht met zijn "bundesliga ervaring" er hier 20 of meer in te schieten. Mooi niet dus. De slechtste spits sinds jaren. Oke de frustratie zit diep bij mij

LU vond het leuk
ReageerCitaat
LU
 LU
(@lu)
Panos Vouis
24 januari 2021 20:24  
Geplaatst door: @wil-peters

@zitterd79

En graag een spits. Wij speelden wederom met 10 man. Ik ben al geen fan van Polter. Hij presteert geen flikker  maar nu hij ons ook nog eens gaat benadelen is zijn krediet bij mij helemaal op. Er zullen weer mensen antwoorden dat hij hard werkt en wat ongelukkig speelt,  maar met die smoesjes kan ik weinig. Dacht met zijn "bundesliga ervaring" er hier 20 of meer in te schieten. Mooi niet dus. De slechtste spits sinds jaren. Oke de frustratie zit diep bij mij

Je neemt me de woorden uit de mond.

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
24 januari 2021 20:39  

we zullen zien of het de komende 2 wedstrijden beter gaat.

ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Fuat Usta
24 januari 2021 21:28  

Jullie onderschatten Polter zo.. heel het spel draait om hem. Let maar op de komende wedstrijden, tegen RKC kan die wellicht meedoen als men in beroep gaat. Maar we gaan Polter hard missen de komende wedstrijden. Ik hoop dat ik ongelijk krijg en niet mijn gelijk hoef te halen..

Roeland Broecks vond het leuk
ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
24 januari 2021 21:37  
Geplaatst door: @frankie-tao

Jullie onderschatten Polter zo.. heel het spel draait om hem. Let maar op de komende wedstrijden, tegen RKC kan die wellicht meedoen als men in beroep gaat. Maar we gaan Polter hard missen de komende wedstrijden. Ik hoop dat ik ongelijk krijg en niet mijn gelijk hoef te halen..

Het zou dom zijn om in beroep te gaan.  Het is gewoon een terechte rode kaart en in beroep gaan heeft weinig zin.  Of hij de intentie heeft om hem te raken laat ik in het midden.  Het is dat wij geen fatsoenlijke tweede spits in huis hebben helaas. Ik ben benieuwd hoe Seuntjens het gaat doen(ik ga er vanuit dat hij Polter zal vervangen) in de spits komende woensdag.  

This post was modified 3 maanden geleden 3 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Jo Bux
(@jo-bux)
Fuat Usta
25 januari 2021 00:18  
Geplaatst door: @frankie-tao

Ik ga hier wel in mee.

Polter valt niet op door zijn spel en souplesse nee. Eerder door zijn wat houterige motoriek, snel vallen, schreeuwen en beperkte snelheid. Dit zijn de meest opvallende zaken.

Maar.... enorm gedreven, werklust en belangrijk: zijn moyenne. 6 doelpunten en 3 assists in 18 Eredivisiewedstrijden. Ver boven gemiddeld tov de voorgaande jaren (Diemers en Novakovitch). Daarbij, buiten VVV kan geen andere ploeg volgens mij vanuit de middenmoot gezien naar beneden, terugvallen op een speler met dat gemiddelde. 

1 op 3, vooraf teken je er voor als Fortuna zijnde. 

Maar goed, hij zal er ws 2 wedstrijden niet bij zijn. Logischerwijs denk ik dat Seuntjens hem vervangt. En ook ik zie wel iets in Kastrati, waarop gebaseerd? Geen idee, behalve voorkomen, postuur en hoop.....

Op naar punten de komende tijd, ja ook zonder Polti.

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

Frankie Tao vond het leuk
ReageerCitaat
Roeland Broecks
(@roeland-broecks)
Panos Vouis
25 januari 2021 07:51  

Wilfried Bony wilt terug naar de Eredivisie. Traint nu mee met League Two club Newport County.  Hoopt op een kans in de Eredivisie. Zal normaal gesproken qua salaris niet te betalen zijn maar wilt gewoon graag op niveau voetballen en zoals ik het lees niet de hoofdprijs vragen qua salaris. 

ReageerCitaat
Yvo Aerts
(@yvo-aerts)
Arie van der Padt
25 januari 2021 15:10  

@roeland-broecks

Dit is toch zeker niet serieus. Loopt al enkele jaren af te bouwen in de zandbak in het Midden- Oosten. Is ondertussen 33 geloof ik en zal nog genoeg willen verdienen.

Kunnen het geld toch beter besteden!

ReageerCitaat
Pagina 432 / 485

Inloggen van Registreer aub