Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 435 / 464

fsc68
(@zitterd79)
Dorel Zegrean
Lid geworden: 3 jaar geleden
26 januari 2021 15:28  
Geplaatst door: @frodootje
Geplaatst door: @marc-franssen

Hebben ze ook een optie genomen voor een langere tijd of is het alleen voor dit seizoen 

De beste man is 33 en wordt in april 34... Lijkt mij weinig zinvol om langer met hem in zee te gaan.

Idd,want Huntelaar kan er ook weinig van de laatste jaren.Wat een gezeur over leeftijd.

Fortuna54 vond het leuk
ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
26 januari 2021 16:33  
Geplaatst door: @zitterd79

Hebben ze ook een optie genomen voor een langere tijd of is het alleen voor dit seizoen 

De beste man is 33 en wordt in april 34... Lijkt mij weinig zinvol om langer met hem in zee te gaan.

Idd,want Huntelaar kan er ook weinig van de laatste jaren.Wat een gezeur over leeftijd.

Kijk uit dadelijk krijg je nog opmerkingen dat het belachelijk is om Huntelaar te vergelijken met George 😋 

ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Fuat Usta
Lid geworden: 2 jaar geleden
26 januari 2021 18:20  
Geplaatst door: @roeland-broecks

De eerste 3 opties voor centrale verdediger komen weer niet naar Fortuna. Ben benieuwd wie ze nu willen aantrekken. Dit begint ondertussen een moeilijk dossier te worden.

Justin de Haas! Heb ik al meermaals benoemd. Aanvoerder jong PSV, linksbenig en 20 jaar en goede vriend Yannick van Osch...  Ik heb het vorige maand al geroepen. 

ReageerCitaat
Frodootje
(@frodootje)
Panos Vouis
26 januari 2021 18:27  
Geplaatst door: @fortuna54
Geplaatst door: @zitterd79

Kijk uit dadelijk krijg je nog opmerkingen dat het belachelijk is om Huntelaar te vergelijken met George 😋 

Dan zou ik hem eerder vergelijken met Zlatan 😉 Zou mooi zijn als hij echt nog kan vlammen op deze leeftijd maar ik ben sceptisch.

ReageerCitaat
ForzaZitterd
(@roger-konings)
Pascal Averdijk
26 januari 2021 19:32  

Ik zie het nog gebeuren dat ze op 31 januari Dammers huren van Groningen, hetgeen voor beide partijen eigenlijk gênant zou zijn.  Voor ons omdat we in twee jaar tijd nog steeds geen andere speler hebben kunnen vinden die voldoet, en voor Dammers omdat hij met de staart tussen de benen terug moet komen na volledig door het ijs gezakt te zijn bij Groningen. 

En Leroy George, tja, anderhalf jaar niet meer gespeeld, wat kun je daar nog van verwachten op 33-jarige leeftijd? In ieder geval wel een goede instelling dat hij nog steeds fit is. 

ReageerCitaat
John Cortenraedt
(@john-cortenraedt)
Panos Vouis
26 januari 2021 20:30  

Mogen we hier wel melden wat je ergens gelezen of gehoord hebt als je daarbij vermeld van wie of waar het vandaan komt, zonder dat men een heel artikel naar deze site kopieert.

ReageerCitaat
Jori Knops
(@jori-knops)
Panos Vouis
26 januari 2021 20:35  
Geplaatst door: @roger-konings

Ik zie het nog gebeuren dat ze op 31 januari Dammers huren van Groningen, hetgeen voor beide partijen eigenlijk gênant zou zijn.  Voor ons omdat we in twee jaar tijd nog steeds geen andere speler hebben kunnen vinden die voldoet, en voor Dammers omdat hij met de staart tussen de benen terug moet komen na volledig door het ijs gezakt te zijn bij Groningen. 

Ik zie niet in wat daar gênant aan is eigenlijk. Dammers is een sporter en was/is nog vrij jong. Lijkt mij niet meer dan logisch dat hij, na een goede periode bij Fortuna waar die zich sterk ontwikkeld heeft, het hogerop gaat proberen als die kans zich voordoet. Dat hij met zo'n aanbod op zak niet ingaat op een aanbod van Fortuna lijkt mij ook niet meer dan logisch. Dat het dan om welke reden dan ook niet lukt bij de andere club is jammer voor hem, maar niet echt vreemd. 

Ik zou hem in ieder geval graag terug zien komen.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
26 januari 2021 20:50  
Geplaatst door: @john-cortenraedt

Mogen we hier wel melden wat je ergens gelezen of gehoord hebt als je daarbij vermeld van wie of waar het vandaan komt, zonder dat men een heel artikel naar deze site kopieert.

Ja dat mag wel lijkt me.  

ReageerCitaat
Henk Omen
(@henk-omen)
Arie van der Padt
Lid geworden: 3 maanden geleden
26 januari 2021 20:52  

@roger-konings

Zal toch niet zou je niet willen om hem terug te halen is ook niks voor fortuna nu ga voor nieuw bloed liet fortuna zitten, na dat ze goed voor hem gezorgd hebben

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Dorel Zegrean
26 januari 2021 21:18  
Geplaatst door: @john-cortenraedt

Tuurlijk.Wat heb je gehoord dan?

ReageerCitaat
Pagina 435 / 464

Inloggen van Registreer aub