Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 452 / 485

Remco Hannen
(@remco-hannen)
Panos Vouis
Lid geworden: 3 jaar geleden
25 februari 2021 09:06  

NIet zo zeer transfernieuws van spelers. Maar een wijziging in TD.
Dominik Vergoossen vertrekt bij Someren | Amateurvoetbal | ed.nl

Benieuwd of Dominik ook nog zijn werkzaamheden als hoofd jeugdopleidingen blijft uitvoeren of dat daar weer een nieuw iemand voor wordt aangetrokken.

Fortuna supporter sinds 1999

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Dorel Zegrean
25 februari 2021 09:56  
Geplaatst door: @fortuna54
Geplaatst door: @levpen

Piet heeft in 16-12-2017 voor het laatst gekeept? 

Dit artikel stemt mij niet tevreden. Maar hij mag ons op een positieve manier verassen. 

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/928440/jonker-uit-zorgen-over-velthuizen-piet-krijgt-zichzelf-niet-fit-.html  

Fortuna heeft weinig andere keus ben ik bang. De transfer van Koslev liep natuurlijk al voor de blessure van Van Osch. Als je nog geld voor Koselev wil vangen is nu verkopen een prima optie, echter... dan had Fortuna wel een alternatief moeten hebben, want mocht Van Osch geblesseerd raken (wat dus nu gebeurd is) heb je alleen nog Wheking. Ik weet niet hoe goed die Wheking is, maar lijkt me nog niet eredivisie waardig. Omdat eigenlijk al alle transferdeadlines zijn geweest, moet je nu vissen in een vijver die heel dun is... keepers van ere-divisie niveau (of ervaring) die ook nog eens zonder club zijn. Die zijn een speld in een hooiberg. Dan vind ik met die wetenschap de keuze voor Velthuizen (waar wel een risico aan vast zit) een begrijpelijke keus.

Moeten ze niet gewoon Koselev bij Fortuna houden en de transfer tegen houden? Kosolev snapt denk ik ook wel dat dit onmacht is en dat zou elke andere club ook doen toch? Ik kan geen oordeel vellen over Wheking omdat ik hem nog niet echt heb zien keepen. Van Osch heeft ook iedereen verrast.  

Nee,want Koselev in de goal gaat je punten kosten.Dan kun je beter nog wat ervoor vangen.Velthuizen lijkt me ondanks zijn leeftijd geen verkeerde optie.Plus hij spreekt Nederlands wat makkelijk is in de coaching.

ReageerCitaat
ichnusa
(@adriano)
Panos Vouis
25 februari 2021 10:06  

Nederlandstalige coaching zou nog wel eens een heel erg belangrijk aspect kunnen zijn. Verder gok ik dat koos ook een verse start wordt gegund. 

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
25 februari 2021 10:31  
Geplaatst door: @zitterd79
Geplaatst door: @levpen

Piet heeft in 16-12-2017 voor het laatst gekeept? 

Dit artikel stemt mij niet tevreden. Maar hij mag ons op een positieve manier verassen. 

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/928440/jonker-uit-zorgen-over-velthuizen-piet-krijgt-zichzelf-niet-fit-.html  

Fortuna heeft weinig andere keus ben ik bang. De transfer van Koslev liep natuurlijk al voor de blessure van Van Osch. Als je nog geld voor Koselev wil vangen is nu verkopen een prima optie, echter... dan had Fortuna wel een alternatief moeten hebben, want mocht Van Osch geblesseerd raken (wat dus nu gebeurd is) heb je alleen nog Wheking. Ik weet niet hoe goed die Wheking is, maar lijkt me nog niet eredivisie waardig. Omdat eigenlijk al alle transferdeadlines zijn geweest, moet je nu vissen in een vijver die heel dun is... keepers van ere-divisie niveau (of ervaring) die ook nog eens zonder club zijn. Die zijn een speld in een hooiberg. Dan vind ik met die wetenschap de keuze voor Velthuizen (waar wel een risico aan vast zit) een begrijpelijke keus.

Moeten ze niet gewoon Koselev bij Fortuna houden en de transfer tegen houden? Kosolev snapt denk ik ook wel dat dit onmacht is en dat zou elke andere club ook doen toch? Ik kan geen oordeel vellen over Wheking omdat ik hem nog niet echt heb zien keepen. Van Osch heeft ook iedereen verrast.  

Nee,want Koselev in de goal gaat je punten kosten.Dan kun je beter nog wat ervoor vangen.Velthuizen lijkt me ondanks zijn leeftijd geen verkeerde optie.Plus hij spreekt Nederlands wat makkelijk is in de coaching.

Wie zegt dat Fortuna nog een transfersom ontvangt? Piet Velthuizen heeft 3 jaar en 2 maanden geen wedstrijd meer gekeept dus oordelen of het een goede zet is gaat niet. Maar ik snap dat Fortuna met de rug tegen de muur staat en dat het een lastige situatie is waar Fortuna niks aan kan doen.  

ReageerCitaat
Jo Bux
(@jo-bux)
Fuat Usta
25 februari 2021 11:07  

@fortuna54

Nood breekt wet zo blijkt.

Dan is dit een prima oplossing lijkt mij. Je vangt eventueel nog iets voor Koselev. Je haalt een ervaren speler binnen die (maar is eigen inschatting) wel eens goed in de groep kan vallen. Hij zal zijn meerwaarde hebben naar de jeugdige keepers (incl. van Osch) en overige spelers. Hij spreekt Nederlands. 

Laat maar komen dus en anders kunnen we Sieb nog altijd toevoegen aan wedstrijdformulier  😉 ,

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
25 februari 2021 13:33  

Polter kan ook kiepen  🤣 

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Dorel Zegrean
25 februari 2021 15:32  

Ultee is overtuigd.Fortuna en Piet Velthuizen zijn in gesprek voor een contract voor minimaal de rest van het seizoen.Fortuna wil het liefst zondag al spelen met Velthuizen in het doel.

Bron LD

This post was modified 2 maanden geleden 2 times by fsc68

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Panos Vouis
25 februari 2021 19:00  
Geplaatst door: @zitterd79

Ultee is overtuigd.Fortuna en Piet Velthuizen zijn in gesprek voor een contract voor minimaal de rest van het seizoen.Fortuna wil het liefst zondag al spelen met Velthuizen in het doel.

Bron LD

Is Kosolev dan al vertrokken???? Al bekend waar de reis naartoe gaat?? En hoe zit het dan met die Duitse keeper???

Pietje was op zich nooit verkeerd....of hij het nog kan en de gevraagde versterking in het doel is,  zal de toekomst moeten uitwijzen.

Van onze vriend George waren ze ook overtuigd  🤣  😉 .

Hoelang ligt van Osch eruit....dit is wel jammer, want die was echt zeer sterk bezig op alle gebieden!!

Hopelijk kunnen we een puntje uit het hoge Noorden meesprokkelen....dat is toch eigenlijk een bonuspunt...of ben ik dan te negatief...

ReageerCitaat
Henri Latour
(@henri-latour)
Arie van der Padt
Lid geworden: 7 maanden geleden
25 februari 2021 19:11  

@patrick-laheije

Schijnbaar kan Koselev naar Japan

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
25 februari 2021 21:27  

Vond die duitser in de voorbereiding niet erg sterk. Ik weet niet of ze veel vangen voor Kosolev en wat het salaris van Kosolev is versus Piet. Als het niet veel scheelt kan je overwegen om transfer kosolev tegen te houden maar of kosolev dan sterk gaat kiepen....

Gelukkig zijn we wel veilig en is dit niet in begin januari gebeurd.

ReageerCitaat
Pagina 452 / 485

Inloggen van Registreer aub