Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 453 / 485

Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
Lid geworden: 3 jaar geleden
25 februari 2021 21:58  
Geplaatst door: @paul-jans

Vond die duitser in de voorbereiding niet erg sterk. Ik weet niet of ze veel vangen voor Kosolev en wat het salaris van Kosolev is versus Piet. Als het niet veel scheelt kan je overwegen om transfer kosolev tegen te houden maar of kosolev dan sterk gaat kiepen....

Gelukkig zijn we wel veilig en is dit niet in begin januari gebeurd.

Schijnbaar krijgt Fortuna nog een leuke transfersom.  Als dit begin januari was gebeurd had Fortuna de mogelijkheid om zich te versterken met een keeper, huren was dan waarschijnlijk.  

This post was modified 2 maanden geleden 3 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Uzi
 Uzi
(@uzi)
Panos Vouis
Lid geworden: 9 maanden geleden
25 februari 2021 22:33  

Het is ook wel bizar als je naar transfervrije Nederlandse keepers kijkt op transfermarkt.nl, dat alleen Piet wat voorstelt en de rest is al 3 jaar gestopt nadat ze als derde keeper bij De Graafschap afgeserveerd werden. In Nederland is echt gigantisch keeperstekort en denk dat er grote kans is dat van Osch ooit als derde keeper mee mag met Oranje. 

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
26 februari 2021 00:37  
Geplaatst door: @uzi

Het is ook wel bizar als je naar transfervrije Nederlandse keepers kijkt op transfermarkt.nl, dat alleen Piet wat voorstelt en de rest is al 3 jaar gestopt nadat ze als derde keeper bij De Graafschap afgeserveerd werden. In Nederland is echt gigantisch keeperstekort en denk dat er grote kans is dat van Osch ooit als derde keeper mee mag met Oranje. 

Drommel Bizot bijlow Cillessen Zoet Krul en dan zal ik er vast nog wel een paar vergeten.  Zeg nooit nooit maar de kans is gewoon ontzettend klein dat Van Osch bij oranje komt. We moeten nu ook niet doorslaan 😋  

This post was modified 2 maanden geleden 2 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Uzi
 Uzi
(@uzi)
Panos Vouis
26 februari 2021 11:15  

@fortuna54

Haha klopt, 'ooit eens een keertje' bedoel ik ermee. Vaste keeper zal hij niet worden, al vind ik hem zeker bij de top 10 Nederlandse keepers horen op dit moment.
This post was modified 2 maanden geleden 2 times by Boy-Maria de Kort

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
26 februari 2021 11:43  

@fortuna54

Haha klopt, 'ooit eens een keertje' bedoel ik ermee. Vaste keeper zal hij niet worden, al vind ik hem zeker bij de top 10 Nederlandse keepers horen op dit moment.

Net als Piet Velthuizen, onze nieuwe doelman ooit een x bij de selectie zat van oranje  🙂 

Uzi vond het leuk
ReageerCitaat
Uzi
 Uzi
(@uzi)
Panos Vouis
26 februari 2021 14:59  

Mijn comment heeft zo'n groen blok en ik kan het niet weghalen?

Oh en wat anders, klopt het nog steeds dat we play-offs halen als Ajax de beker wint en we 8e worden? 

This post was modified 2 maanden geleden by Uzi

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
26 februari 2021 16:37  

Oh en wat anders, klopt het nog steeds dat we play-offs halen als Ajax de beker wint en we 8e worden? 

Volgens mij is de 8ste plek genoeg als Ajax de beker wint. 

ReageerCitaat
Danny Palmen
(@danny-palmen)
Panos Vouis
26 februari 2021 17:08  
Geplaatst door: @fortuna54

Volgens mij is de 8ste plek genoeg als Ajax de beker wint. 

Als een ploeg de beker wint die via de competitie al Europees voetbal afgedwongen heeft ( plek 1-2 en 3 ) dan schuift de playoff plek 1 plek op. Dus als Ajax de beker wint, of Vitesse mits ze in top 3 eindigen dan gaat nr 8 Europese playoffs spelen

Fortuna54 vond het leuk
ReageerCitaat
Uzi
 Uzi
(@uzi)
Panos Vouis
26 februari 2021 23:40  

@danny-palmen

Ahja ik was een beetje in de war met de Europa Conference League want de nummer 3 moet 3e voorronde daarin spelen, maar als Ajax de beker wint dan krijgt nummer 3 Europa League ticket, nummer 4 dat Europa Conference League ticket en spelen 5-8 om laatste Conference League ticket.

Oftewel:

– 1e plaats: Groepsfase Champions League
– 2e plaats: 3e voorronde Champions League voor niet-kampioenen
– 3e plaats: Play off ronde Europa League
– 4e plaats: 3e voorronde Conference League
– 5e plaats/Winnaar Eredivisie play offs: 2e voorronde Conference League

This post was modified 2 maanden geleden by Uzi

ReageerCitaat
Douwe
(@douwe)
Fuat Usta
Lid geworden: 11 maanden geleden
27 februari 2021 00:15  

Volgens mij is het zelfs zo dat als de bekerwinnaar in de top 7 eindigt, nr 8 mee mag doen om de playoffs. Nummer 1 t/m 3 zijn verzekerd van europees voetbal + de bekerwinnaar en het resterende ticket gaat naar playoffs. Waarbij het EL ticket voor de bekerwinnaar is en de nr 3, mits de bekerwinnaar niet uit de top 3 komt, naar de conference league gaat. Wordt de nr 1 of 2 bekerwinnaar schuift het EL ticket door naar de nr 3. 

Paul Jans en Uzi vonden het leuk
ReageerCitaat
Pagina 453 / 485

Inloggen van Registreer aub