Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 454 / 485

Boy-Maria de Kort
(@boy-maria-de-kort)
Panos Vouis
Lid geworden: 3 jaar geleden
1 maart 2021 07:42  

Kosolev is rond na medische keuring . Japanse club maakt het bekend. Zodra het reizen weer mag sluit hij aan.

https://www.jubilo-iwata.co.jp/newslist/detail/?nw_seq=7707

ReageerCitaat
ouwe trouwe
(@patrick-coumans)
Panos Vouis
1 maart 2021 09:12  
Geplaatst door: @boy-maria-de-kort

Kosolev is rond na medische keuring . Japanse club maakt het bekend. Zodra het reizen weer mag sluit hij aan.

https://www.jubilo-iwata.co.jp/newslist/detail/?nw_seq=7707

De oude werkgever van Arno van Zwam en legende Dido Havenaar. Lat ligt dus hoog, maar denk dat dit het juiste land voor hem is, gun het hem wel.  Volgende week hebben we dus een probleempje..... 

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Dorel Zegrean
1 maart 2021 09:16  

Ultee is een geweldige trainer.Hij heeft alleen 2 minpunten.

Het wisselbeleid en het fit verklaren van Velthuizen.

Piet heeft op dit moment een postuur die hoort bij een 3 en 4e klasser bij de amateurs.Benieuwd hoe Fortuna dit zondag gaat oplossen.

ReageerCitaat
Drik Heffels
(@drik-heffels)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 jaar geleden
1 maart 2021 16:43  

Volgens FotMob (voetbalapp) gaat het om transfersom van 1.4 miljoen, wat ik echt onmogelijk acht. Limburger heeft het over tonnen, iemand die meer weet?

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
1 maart 2021 16:47  

1,4 miljoen zijn 14 tonnen 🤣 

ReageerCitaat
ichnusa
(@adriano)
Panos Vouis
1 maart 2021 19:29  

Als het om 1.4m zou gaan dan lijkt het me duidelijk waarom hij vertrekt. Dat bedrag is meer dan dat we bij elkaar zouden sprokkelen bij een play-off plaatsing. 

En nu weet ik dat er geroepen wordt dat je zo hoog mogelijk moet richten, maar het Europees voetbal avontuur van Willem II kan ze zomaar de kop kosten. 

Ik zie ons liever rustig groeien

Toine Scheepers vond het leuk
ReageerCitaat
Douwe
(@douwe)
Fuat Usta
Lid geworden: 11 maanden geleden
1 maart 2021 19:42  

Dat lijkt me echt uitzonderlijk veel voor een speler met 4 maanden contract, die bij ons op de bank zit. Zijn marktwaarde is wel 1,3m, wat hem ook meteen de speler met de meeste waarde maakt voor dat team. Mocht het wel zo zijn, is het een meesterlijke zet. Hoewel enkele tonnen en zijn salaris nog even kunnen besparen ook gewoon een win is voor een speler die we transfervrij gehaald hebben, bijna uit zijn contract loopt en hier op de bank zit. Veilig zijn we toch zo goed als zeker en de playoffs halen is een droom, maar geen noodzaak nog.

This post was modified 2 maanden geleden by Douwe

ReageerCitaat
Wim Houben
(@wim-houben)
Panos Vouis
1 maart 2021 20:19  

drie of vier ton zou ik ook al heel erg mooi vinden met een aflopend contract en in principe tweede keeper.

Fortuna54 en Wil Peters vonden het leuk
ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
1 maart 2021 22:07  

Fortuna staat met de rug tegen de muur.  Ze hebben enkele keepers benaderd maar geen één die trek heeft. Ik denk dat die Japanse club zich na de transfermarkt bij Fortuna gemeld heeft dus het is een lastige situatie vooral als er een bod op tafel komt wat bijna niet te weigeren valt voor een keeper waar het contract van afloopt.  Hopelijk is de keeper soap snel voorbij en is Van Osch snel weer fit zodat we ons niet meer belachelijk maken met een keeper die 10 kilo te zwaar is.  

This post was modified 2 maanden geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
Uzi
 Uzi
(@uzi)
Panos Vouis
Lid geworden: 9 maanden geleden
1 maart 2021 22:37  

Stel je bent Joshua Wehking ook... Heel het seizoen met volle moed naar de training hopend dat er ooit een kansje komt, elke dag volledige inzet, verhuizen naar Sittard vanuit Duitsland, eenzaam in een klein appartementje met je familie op ruim 5 uur rijden afstand, alles opzij zetten voor die ene droom en DAN IS DIE KANS ER EINDELIJK! Van Osch is geblesseerd en Koselev maakt een transfer! YES! Ik ga spelen! Ik kan laten zien wat ik waard ben!

En dan komt Piet met een bierpens aan, traint een weekje mee en mag gelijk in de basis staan. Zo onrechtvaardig hahaha. 

ReageerCitaat
Pagina 454 / 485

Inloggen van Registreer aub