Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 463 / 485

Jori Knops
(@jori-knops)
Panos Vouis
Lid geworden: 3 jaar geleden
5 maart 2021 16:24  
Geplaatst door: @wim-houben

@fortu-nato

En dat geloof jij? 

Jij niet dan?

ReageerCitaat
Jo Bux
(@jo-bux)
Fuat Usta
5 maart 2021 18:53  
Geplaatst door: @wim-houben

Sieb Dijkstra, ...............who the fuck is Sieb Dijkstra.
De keepers die onder zijn hoede zijn geweest, hebben zich niet verbeterd.
Sterker nog, zij zijn allemaal steeds slechter gaan keepen.

Sorry Wim,

Koselev en van Osch zijn de voorbeelden. 

Ben na dit debacle geen fan van Dijkstra, maar hij heeft prima werk geleverd.

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

ReageerCitaat
Gladiool
(@gladiool)
Fuat Usta
Lid geworden: 2 jaar geleden
5 maart 2021 19:59  

Ik vind anders dat Koselev sterk startte, maar steeds slechter werd.... Van Osch doet het wel prima.

ReageerCitaat
Uzi
 Uzi
(@uzi)
Panos Vouis
Lid geworden: 9 maanden geleden
5 maart 2021 20:11  

Van Osch kan zondag alsnog spelen waarschijnlijk... Al dat drama voor helemaal niks 😂

Fortuna54 vond het leuk
ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
5 maart 2021 20:13  

nee kosolev starte heel zwak en werd toen beter. Ik weet nog dat ik hem het eerste half jaar helemaal niks vond. Veel te slecht in uitkomen en op hoge ballen. Later bleek hij op de lijn wel zeer goed te zijn. Maar bleef zwakke momenten hebben. dit seizoen was het helemaal niks met hem.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
5 maart 2021 20:43  
Geplaatst door: @uzi

Van Osch kan zondag alsnog spelen waarschijnlijk... Al dat drama voor helemaal niks 😂

Als Fortuna maar geen risico met hem neemt na alle ophef.  Van Osch moet alleen keepen als het verantwoord is.  

Wil Peters vond het leuk
ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
5 maart 2021 20:44  

als van osch te vroeg begint is het helemaal klaar met Ultee dus zover gaat hij het niet laten komen.

ReageerCitaat
Zitterd-VakD
(@zitterd-vakd)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 jaar geleden
5 maart 2021 20:57  

Van Osch moet je zondag absoluut niet opstellen als hij niet 100% fit is. Ik speel liever met een mindere keeper tegen PSV zodat Van Osch er de rest van de competitie weer bij is, dan dat het toch weer verergert en we hem de rest van het seizoen kwijt zijn.

Wil Peters vond het leuk
ReageerCitaat
Douwe
(@douwe)
Fuat Usta
Lid geworden: 11 maanden geleden
5 maart 2021 21:50  

Van Osch beter geworden op het conto van Sieb schrijven vindt ik beetje over de top. Die jongen heeft zijn hele loopbaan bij PSV rondgelopen en totdat hij een kans kreeg omdat Koselev niet voldeed (en dus ook niet beter geworden) hadden we niet echt zicht op zijn kwaliteiten. En kan ik op basis van dat half jaar iets eruit pikken waar van Osch aantoonbaar beter geworden is? Nee, eigenlijk niet. Gewoon een heel constante, rustige, goede keeper. 

Fortuna54 vond het leuk
ReageerCitaat
Wil Peters
(@wil-peters)
Panos Vouis
5 maart 2021 23:39  

Sinds we in Nederland werken met en keeperstrainer (oorzaak Frans Hoek) hebben we vrijwel geen enkele topper meer in de goal staan. Vroeger hing een keeper er maar een beetje bij. Op het eind van de training mocht iedereen wat knallen op de goal en dat was het. Hebben wij na pakweg Hesp, van Gerwen, Geilman en zelfs van Zwam erna betere keepers gehad. Ons nationaal elftal zou zielsgelukkig zijn met van Beveren, Schrijvers, Pieters Graafland, Doesburg en zelfs een Jongbloed ipv de huidige generatie.  Ik weet dat ze toen iedere terugspeelbal in hun handen mochten pakken en dat meevoetballen uit den boze was. Maar welke doelman is bij ons echt beter geworden onder welke keeperstrainer dan maar ook.

ReageerCitaat
Pagina 463 / 485

Inloggen van Registreer aub