Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 464 / 485

Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
Lid geworden: 3 jaar geleden
6 maart 2021 00:46  
Geplaatst door: @paul-jans

als van osch te vroeg begint is het helemaal klaar met Ultee dus zover gaat hij het niet laten komen.

Dat gaat denk ik in samenspraak met de medische staf normaliter. Als hun groen licht geven dan is de keus om Van Osch op te stellen makkelijk.  Bij enige twijfel bij Van Osch of medische staf zou ik Kosolev laten keepen. Maar ook daar hangen weer risico’s aan.  1) Wat als Kosolev geblesseerd raakt 2) Gaat hij voor elke bal en is hij niet bang om een blessure op te lopen en zit hij niet met zijn gedachte al in Japan? Hopelijk valt het allemaal mee en maken wij ons druk om niks  😀 

ReageerCitaat
ouwe trouwe
(@patrick-coumans)
Panos Vouis
6 maart 2021 11:12  

nee kosolev starte heel zwak en werd toen beter. Ik weet nog dat ik hem het eerste half jaar helemaal niks vond. Veel te slecht in uitkomen en op hoge ballen. Later bleek hij op de lijn wel zeer goed te zijn. Maar bleef zwakke momenten hebben. dit seizoen was het helemaal niks met hem.

Erg persoonlijke mening weer, zullen we maar zeggen. op 1 september 2018(wat binnen jou eerste half jaar helemaal niks valt) pakte King Kosolev bijkans in zijn eentje een punt  tegen Utrecht dankzij enkele fantastische reflexen. Feijenoord uit, de 0-2,valt ook nog binnen dat half jaar helemaal niks?🙄

Eerste half jaar was hij inderdaad grandioos, heeft ook het hele eerste jaar geen opzichtige blunders gemaakt wat vrij uniek is voor een keeper. Wel veel tegengoals en ondanks zijn imposant postuur geen jongen waarbij de tegenstander het gevoel kreeg dat er niets te halen viel. Te weinig uitstraling helaas, iets wat Van Osch dan weer wel heeft. Die kleine man straalt ondanks zijn mankementen rust en zelfvertrouwen uit, wat ongetwijfeld zijn weerslag heeft op de restverdediging.

ReageerCitaat
Danny Palmen
(@danny-palmen)
Panos Vouis

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
6 maart 2021 13:26  
Geplaatst door: @patrick-coumans

nee kosolev starte heel zwak en werd toen beter. Ik weet nog dat ik hem het eerste half jaar helemaal niks vond. Veel te slecht in uitkomen en op hoge ballen. Later bleek hij op de lijn wel zeer goed te zijn. Maar bleef zwakke momenten hebben. dit seizoen was het helemaal niks met hem.

Erg persoonlijke mening weer, zullen we maar zeggen. op 1 september 2018(wat binnen jou eerste half jaar helemaal niks valt) pakte King Kosolev bijkans in zijn eentje een punt  tegen Utrecht dankzij enkele fantastische reflexen. Feijenoord uit, de 0-2,valt ook nog binnen dat half jaar helemaal niks?🙄

Eerste half jaar was hij inderdaad grandioos, heeft ook het hele eerste jaar geen opzichtige blunders gemaakt wat vrij uniek is voor een keeper. Wel veel tegengoals en ondanks zijn imposant postuur geen jongen waarbij de tegenstander het gevoel kreeg dat er niets te halen viel. Te weinig uitstraling helaas, iets wat Van Osch dan weer wel heeft. Die kleine man straalt ondanks zijn mankementen rust en zelfvertrouwen uit, wat ongetwijfeld zijn weerslag heeft op de restverdediging.

wat een onzin post. dus 1 wedstrijd tegen utrecht maakt dat hij een hele goede eerste half jaar had? Zelf kan ik me die wedstrijd niet precies herinneren maar het zal best. Feyenoord in wedstrijd 16 erbij betrekken is natuurlijk helemaal onzin. Ok moet ik dan zeggen de eerste 15 wedstrijden? het gaat over het globale beeld en dat was de eerste half jaar (o sorry 15 wedstrijden) echt niet zo goed. 

ReageerCitaat
Lars van Roij
(@lars-van-roij)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 jaar geleden
6 maart 2021 13:58  

Jezus Paul, wat ben en blijf je een vermoeiend figuur. Constant met moddergooien naar medesupporters, onnodig stemming lopen maken, altijd je gelijk willen halen en niet kunnen incasseren. 
Waar was je toen ik je op je nummer zette naar aanleiding van je tegenstrijdige posts over ADO? Dan geef je ‘toevallig’ niet thuis...
Als je wil dat anderen jou in je waarde laten, begin dan eens bij jezelf.

ouwe trouwe vond het leuk
ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
6 maart 2021 15:38  

@patrick-coumans

ik heb de wedstrijd tegen utrecht eens terug gekeken ja hij had twee mooie reddingen. Daarnaast een redding aan het einde waar ik eigenlijk vind dat hij de bal klem vast moet hebben . Maar de tegengoal vind ik niet sterk eruitzien en de 55ste minuut is precies waar hij vaker last van had, zeer slecht uitkomen.

https://www.youtube.com/watch?v=FFPsf9sZ5ds

verder kijk deze wedstrijden eens terug ben je dan nog steeds van mening een grandioos eerste half jaar zonder fouten?:

https://www.youtube.com/watch?v=FM1z7HOQyaE

https://www.youtube.com/watch?v=X-JjDAP2Z44

https://www.youtube.com/watch?v=AiaZgTgaWOg

overigens allemaal mooie spectaculaire wedstrijden die we in tweede seizoen erg gemist hebben. E

This post was modified 2 maanden geleden by Paul Jans

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
6 maart 2021 16:16  

deze wedstrijden zijn ook leuke om terug te kijken

tegen heerenveen waar Rienstra duidelijk Diemers de baas is. Kosolev redde een paar keer leuk maar derde goal was ook een typische kosolev actie van bal niet klemvast hebben.

https://www.youtube.com/watch?v=V8jDL-1h-gI

tegen AZ. waar we seuntjes terug zien en wie zien we de laatste 15 seconden :).. en ik denk de wedstrijd waar ik me zowat het meest op de scheids heb geërgerd. 

https://www.youtube.com/watch?v=TBreOglDh4Q

ReageerCitaat
belsj
(@belsj)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 jaar geleden
6 maart 2021 16:58  

Als lijnkeeper was ik altijd erg gecharmeerd van Koselev, soms van die katachtige reflexen. Kan me nog uitwedstrijd in Zwolle en Utrecht herinneren waar we meen ik beide wedstrijden met 5-0 verloren, maar waar Koselev echt goed was. Als ik kijk naar andere keepers in de eredivisie dan staat Ajax en Vitesse (en misschien ook Feijenoord) er beter voor, maar t.o.v. de meeste andere keepers (zelfs AZ en PSV) vind ik Koselev zeker niet minder...  

ReageerCitaat
ouwe trouwe
(@patrick-coumans)
Panos Vouis
6 maart 2021 17:54  
Geplaatst door: @patrick-coumans

wat een onzin post. dus 1 wedstrijd tegen utrecht maakt dat hij een hele goede eerste half jaar had? Zelf kan ik me die wedstrijd niet precies herinneren maar het zal best. Feyenoord in wedstrijd 16 erbij betrekken is natuurlijk helemaal onzin. Ok moet ik dan zeggen de eerste 15 wedstrijden? het gaat over het globale beeld en dat was de eerste half jaar (o sorry 15 wedstrijden) echt niet zo goed. 

Moet ik nou serieus ingaan op iemand die zo geforceerd altijd zijn eigen gelijk probeert te halen? Hou niet zo van hanengevechten op een forum, maar heb weinig te doen vanmiddag dus voor jou maak ik één keer een uitzondering en ga lekker mee drammen. Sorry voor de andere lezers, maar jullie mogen dit gerust overslaan.

Je hebt het over dat Kosolev het eerste half jaar niks is, en ja daar hoort die wereldpot in Rotterdam in December dus echt ook bij, en dat hij toch heus een punt pakt tegen Utrecht maak je wel heel erg klein. Je you tube filmpjes bewijs overtuigen mij ook niet, daar ga je het in een recht zaak niet mee winnen. Als je zelf ooit gekeept had dan had je geweten dat bijvoorbeeld die eerste goal tegen Emmen niet de noemenswaardige keepersfout is waar ik het over had(met fouten bedoel ik de echte blunders van Grandel vroeger, niet de discussiepunten). Een keeper moet soms een keuze maken aangaande het afdekken van de eerste paal of die paal een beetje vrijlaten, ziet er wat lullig uit omdat hij probeert zijn eerste keuze te herstellen maar het is geen Grandelletje.

Om lange verhalen kort te maken: denk toch dat de algemene opinie is dat Kosolev al vanaf het begin een prima goalie was(en dat het daarna bij vlagen wat minder werd), maar van mij mag je een andere mening hebben....Maar toch, je bent pas na het eerste half jaar meer overtuigd geraakt door King Kosolev? Was dit meteen de eerste wedstrijd na de winterstop tegen De Graafschap(die 5-1), psv uit(5-0), Heracles uit(6-0) of PEC(5-0)?? En ga nou dadelijk niet schrijven dat hij in die wedstrijden geen fouten maken zoals Paul Jans die blijkbaar als zodanig kwalificeert, want  dan moet ik je aanraden de komende uren de you tube filmpjes daarvan eens goed te analyserenen c.q. minder subjectief te beoordelen.    

Verder wens ik je morgen een prima wedstrijd tegen PSV toe, gaan we samen naar afloop samen uit ons dak bij een goed resultaat, maar ik vermoed dat als er zondag een goede uitslag uitrolt we even niets van je zullen horen hier?(zoals meestal als er iets positiefs te melden valt).

Komt goed, Paul. Gaat goed met ons cluppie, toch?

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
6 maart 2021 18:52  

ik denk echt dat je je vergist in de tijdsperiodes. Kosolev begon echt zeer twijfelend met veel inschattings fouten slechte uittrappen en slecht uitkomen en wat me vooral heel stoorde het wegstompen bij corners in plaats van vangen. Zoals ik ook al zei heeft hij gedurende heel zijn fortuna periode slechte en goede wedstrijden afgewisseld. Hij is een zeer goede lijnkeeper en heeft daar katachtige reflexen gehad. in het begin waren vooral die negatieve punten die de overhand hadden met ook wel katreflexen en later overheerste de katreflexen en waren er wat minder negatieve punten maar die waren er wel. En ja hij heeft zeker ook punten gepakt voor ons maar dat was vooral einde 1ste seizoen en 2de seizoen.

Sorry ik wist niet dat we in een rechtbank zaten volgens mij is dit gewoon een forum waar je een andere mening mag hebben. Persoonlijk denk ik dat je de films niet helemaal heb bekeken want dan had je denk ik wel iets minder van de toren geblazen. Er zaten toch wel wat verkeerd uitkom momenten tussen en de bal loslaat moment waardoor er een kans of goal ontstaat.

Al met al wil ik de Kosolev herinneren van na zijn eerste half jaar met zijn reflexen en een aantal punten voor ons gepakt. Kosolov bedankt. je bent bij ons gegroeid en hoop dat je in Japan weer je oude vorm hervind. 

This post was modified 1 maand geleden by Paul Jans

ReageerCitaat
Pagina 464 / 485

Inloggen van Registreer aub