Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 481 / 485

Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 jaar geleden
8 april 2021 18:56  
Geplaatst door: @fortuna54
Geplaatst door: @leo-van-gansewinkel

Ik heb het gevoel dat de nieuwe grootaandeelhouder Icali het niet gaat worden. Het duurt veel te lang. 

Als dat zo is dan horen we het snel.  Vooralsnog loopt het proces nog en zolang dat gaande is ga ik er niet vanuit dat het niet doorgaat. Het mag inderdaad wel even opschieten  👍 

Ik hoor steeds sterker wordende geruchten dat Fortuna reeds met een plan B bezig zou zijn.

ReageerCitaat
Joe Pesci
(@joe-pesci)
Fuat Usta
8 april 2021 18:56  

@leo-van-gansewinkel

Ja dit duurd echt veeel te lang,ik geloof er niet meer in als ik eerlijk moet zijn.Is net alsof ze zolang door blijven zoeken totdat ze iets gevonden hebben om de boel af te keuren..

Maar van de andere kant..ze hebben na een jaar zoeken nog niks gevonden anders was de boel al afgeketst.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
Lid geworden: 3 jaar geleden
8 april 2021 19:52  

Als het allemaal niet deugde had de KNVB allang de stekker uit het proces getrokken.  Dat Fortuna aan plan B werkt is niet zo vreemd aangezien de tijd begint te dringen.  

ReageerCitaat
Gladiool
(@gladiool)
Fuat Usta
8 april 2021 19:57  

Ilicali is natuurlijk ook iemand met gigantisch veel connecties en geldstromen. Kan me indenken dat de KNVB nét effe wat meer wil weten dan Fortuna had verwacht. Met die Jordania bij FCDB duurde het ook een dik jaar hè. Proces is gewoon anders en veel uitgebreider dan toen Gün hier kwam.

Dat gezegd hebbende is het alweer een tijdje stil en zou het fijn zijn als er langzaam duidelijkheid komt, zodat je weet waar je van de zomer aan toe bent. Dit is stiekem al de tijd om gesprekjes te hebben met potentiële aanwinsten die uit hun contract lopen.

Fortuna54 vond het leuk
ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
8 april 2021 20:12  
Geplaatst door: @gladiool

Ilicali is natuurlijk ook iemand met gigantisch veel connecties en geldstromen. Kan me indenken dat de KNVB nét effe wat meer wil weten dan Fortuna had verwacht. Met die Jordania bij FCDB duurde het ook een dik jaar hè. Proces is gewoon anders en veel uitgebreider dan toen Gün hier kwam.

Dat gezegd hebbende is het alweer een tijdje stil en zou het fijn zijn als er langzaam duidelijkheid komt, zodat je weet waar je van de zomer aan toe bent. Dit is stiekem al de tijd om gesprekjes te hebben met potentiële aanwinsten die uit hun contract lopen.

Eind mei bevestigde Gün dat Ilicali interesse had in Fortuna. Dat ze toen al contact hadden met de bond over een overname is een feit. Wij hebben geen idee wanneer het hele traject begonnen is.  Fortuna/Gün & Ilicali moesten ook nog tot een akkoord komen over de voorwaardes en daar is ook nog enige tijd overheen gegaan.  Maw het contact tussen Gün & Ilicali kan dan wel een dik jaar geleden geweest zijn maar wanneer is er een akkoord bereikt en wanneer zijn de stappen gezet richting de KNVB om het proces van overname tot een goed einde te brengen? Wie weet zijn ze pas veel later gestart dan eind mei en dan is het logische dat het zolang duurt(& lijkt). Ilicali heeft over de hele wereld BV’s en daar wilt de KNVB vele (& officiële) documenten van zien. De tijd begint te dringen.  Fortuna moet toewerken richting het nieuwe seizoen en dan is het handig om te weten welke middelen ze ter beschikking hebben. 

This post was modified 2 weken geleden 3 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
8 april 2021 20:27  
Geplaatst door: @paul-jans

Ik vond het wel al heel opmerkelijk dat Gun in zijn interview met fortuna tv heel duidelijk aangaf elke uitslag is goed. ook als Ilicali niet groot aandeelhouder wordt. Dat is toch een duidelijke verandering van hoe hij hierover praat ten opzichte van een tijd geleden. Toen was het noodzakelijk om een stap te zetten. Toch wat anders als nu zeggen het maakt eigenlijk niet uit wat er besloten wordt.

Dat noem je nou jezelf indekken voor wat mogelijk komen gaat. Die woorden zijn voor mij dan ook vooral indekken en niet zozeer dat hij echt van mening is dat het echt niet uitmaakt.

het zoveelste gedraai en gekeer in dit dossier.

Leo Van Gansewinkel vond het leuk
ReageerCitaat
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Panos Vouis
8 april 2021 20:27  

@fortuna54

Eens.

Bovendien is Ilicali bevoegd zonder eventuele overname - als sponsor -  flink wat geld in Fortuna te steken.

ReageerCitaat
Frodootje
(@frodootje)
Panos Vouis
8 april 2021 20:50  

@fortuna54

Eens.

Bovendien is Ilicali bevoegd zonder eventuele overname - als sponsor -  flink wat geld in Fortuna te steken.

Het zou me niet verbazen als hij al een minderheidsaandeel heeft. 

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
8 april 2021 21:18  
Geplaatst door: @frodootje

@fortuna54

Eens.

Het zou me niet verbazen als hij al een minderheidsaandeel heeft. 

zou me wel verbazen dat moet namelijk ook gemeld worden.

Is zeker wel een mogelijkheid dat het gaat gebeuren als meerderheid niet lukt ... maar nu al gebeurd nee dat kan niet

ReageerCitaat
Uzi
 Uzi
(@uzi)
Panos Vouis
Lid geworden: 9 maanden geleden
12 april 2021 15:53  

Onrealistisch, maar het lijkt me echt geweldig voor zowel Schuurs als voor ons als hij volgend seizoen een jaartje in Sittard komt voetballen. Daarna vol zelfvertrouwen terug naar Ajax. Zoals Daley Blind en Vertonghen ook op huurbasis weggingen en herboren terugkwamen. 

ReageerCitaat
Pagina 481 / 485

Inloggen van Registreer aub