Forum

Geruchten/transfern...

Meldingen
Alles wissen

[Sticky] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21

Pagina 482 / 486

ouwe trouwe
(@patrick-coumans)
Panos Vouis
Deelgenomen: 3 jaar geleden

@uzi

Onrealistisch inderdaad. Voetballerij is flink veranderd sinds Vertongen en Blind, spelers worden nu al door clubs gescout als ze nog in de wieg liggen. Schuurs staat al sinds zijn vroege tienerjaren in de picture bij grote clubs(moet ik ze hier echt nog noemen?), heeft aan het Nederlands elftal geroken, die gaat echt geen jaar verkwanselen bij Fortuna en ook nog de dief van zijn portemonnee zijn. Zien we niet meer terug voor zijn 35ste(en zelfs dan misschien niet meer). 

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool

Schuurs speelt liever 15 wedstrijden bij Ajax dan 34 wedstrijden bij Fortuna en ik geef hem geen ongelijk.  

BeantwoordenCiteren
Douwe
(@douwe)
Fuat Usta
Deelgenomen: 11 maanden geleden

Beetje apart om Vertonghen te noemen, die op 16e bij Ajax en in een gastgezin terecht kwam, vanuit een of andere Belgische club. 
Anyway, Schuurs maakt minuten, is natuurlijk wel in de pikorde voorbij gestreefd, maar Ajax heeft op dit moment niemand achter hem, dus ze gaan hem niet verhuren, tenzij ze een echte aanwinst halen en ook Timber op de bank beland

Dit bericht is gewijzigd 3 weken geleden door Douwe

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool

Geplaatst door: @douwe

Beetje apart om Vertonghen te noemen, die op 16e bij Ajax en in een gastgezin terecht kwam, vanuit een of andere Belgische club. 
Anyway, Schuurs maakt minuten, is natuurlijk wel in de pikorde voorbij gestreefd, maar Ajax heeft op dit moment niemand achter hem, dus ze gaan hem niet verhuren, tenzij ze een echte aanwinst halen en ook Timber op de bank beland

Mocht Schuurs verhuurd worden -wat ik niet denk- dan gaat hij liever naar een pakweg FC Utrecht Heerenveen of Groningen.  Fortuna is gewoon kansloos.  Ik snap sowieso niet waarom zijn naam hier elk jaar genoemd wordt.  

BeantwoordenCiteren
Danny Palmen
(@danny-palmen)
Panos Vouis

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Fuat Usta

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/975724/fc-utrecht-breekt-met-voormalige-publiekslieveling-helaas-geen-kans-gekregen.html

Goede speler, 23 jaar, transfervrij met aardig al wat ervaring op hoogste niveau. 

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool

Geplaatst door: @jo-bux

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/975724/fc-utrecht-breekt-met-voormalige-publiekslieveling-helaas-geen-kans-gekregen.html

Goede speler, 23 jaar, transfervrij met aardig al wat ervaring op hoogste niveau. 

Doe mij maar Tirpan.  Het is de vraag of Troupee naar Fortuna wilt komen voor de bank.  Zo bijzonders vind ik hem niet.  

BeantwoordenCiteren
Jo Bux
(@jo-bux)
Fuat Usta

@fortuna54

Ja zeker, heb Tirpan graag ook komende jaren in Sittard.

Vwb Troupée, neem aan dat Alflen en Ultee hem zeer goed kennen vanuit hun verleden in Utrecht.

Mijn eerste wedstrijd!
1983 - 1984 Fortuna - DS'79 4-1

BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool

Geplaatst door: @jo-bux

@fortuna54

Ja zeker, heb Tirpan graag ook komende jaren in Sittard.

Vwb Troupée, neem aan dat Alflen en Ultee hem zeer goed kennen vanuit hun verleden in Utrecht.

Of Ultee en Alfen hem goed kennen dat zal wel. Ik heb niks aan mijn ogen en kom gewoon tot de conclusie dat het niet veel bijzonders is.  Die jongen moet gewoon lekker in de basis voetballen bij een pakweg Emmen of Cambuur. 

BeantwoordenCiteren
Douwe
(@douwe)
Fuat Usta
Deelgenomen: 11 maanden geleden

Die jongen heeft 1 goed jaar gehad, 4 jaar geleden, zwaar geblesseerd geraakt en kon vervolgens bij ADO, Twente en volgens eigen supporters zelfs bij Jong Utrecht niet meer overtuigen. Als je de comments mag geloven, was er niks meer over van de bravoure die hij voor zijn blessure bezat. En misschien dat Ten Hag toendertijd nog wel een snaar wist te raken, die andere trainers niet vonden. Heel Utrecht was toendertijd natuurlijk ook een stukje beter dan nu. Van mij hoeft hij sowieso niet te komen. Ik vond hem toen vergelijkbaar met Rota van nu. Iets teveel drive en drang naar voren en verdedigend minder, als daar dus al niks meer van over is...

Dit bericht is gewijzigd 3 weken geleden door Douwe

BeantwoordenCiteren
Pagina 482 / 486