Forum

Geruchten/transfern...

Meldingen
Alles wissen

[Sticky] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21

Pagina 485 / 486

ouwe trouwe
(@patrick-coumans)
Panos Vouis
Deelgenomen: 3 jaar geleden

Hoorde Perez tijdje geleden bij ESPN reageren op de slechte grasmat bij Fortuna met de opmerking dat ze bijna overal toch een slechte grasmat hebben? En daar heeft hij gelijk in, zijn veel clubs die een behoorlijk slecht matje hebben na de winterstop. Fortuna spant misschien de kroon, dat wel, maar het is op enkele na overal behelpen. Typisch dat dit excuus altijd naar voren word gebracht door de verliezende partij, volgens mij hebben beide teams last van een slechte mat, en zou dit alleen in enkele gevallen een excuusje kunnen zijn voor het team met wat meer voetballend vermogen(en dat zijn we vaak niet).

Joe Pesci liked
BeantwoordenCiteren
ouwe trouwe
(@patrick-coumans)
Panos Vouis

Geplaatst door: @joe-pesci

@paul-jans

Uit gaat t gewoon veel beter omdat we dan het spel niet hoeven te maken.Thuis moeten we dat wel en je ziet dat we daar duidelijk nog flinke stappen in moeten maken.

Geld toch eigenlijk voor alles teams wel, behalve de top 3? Fortuna schaamt zich er trouwens dit jaar ook niet voor om in thuiswedstrijden wat meer behouden en compacter te spelen(zie ook vorige week), heb niet zo veel wedstrijden gezien dit jaar waarin we echt het spel willen maken(RKC thuis in de tweede helft was er wel eentje maar helaas uitzondering), en dat is meer een tactische keuze dan dat dit komt door de mat. 

BeantwoordenCiteren
Remco Hannen
(@remco-hannen)
Panos Vouis

Grasvelden hebben het dit jaar overal zwaar. Niet voor niets dat oa Vitesse in de winter een gehele nieuwe grasmat hebben laten komen. Maar kijk ook eens naar je eigen gazon. Dat ziet er ook niet geweldig uit (of je moet kunstgras hebben).

Feit is dat Fortuna er alles aan doet om voor volgens seizoen een fatsoenlijke mat te krijgen. In het stuk over de grasmat en de veldverwarming stond dat Fortuna voor komend seizoen de top van de grasmat gaat verwijderen en opnieuw gaat inzaaien wat hopelijk direct resulteert in een goede mat. 
Kijk naar VVV. Afgelopen seizoen opnieuw ingezaaid en nu nog een prachtig veld (zo lijkt het). Nu nog spelers die Fortuna beter maken!

Fortuna supporter sinds 1999

BeantwoordenCiteren
Douwe
(@douwe)
Fuat Usta
Deelgenomen: 11 maanden geleden

Toch goed dat we er voor gekozen hebben om niet mee te doen aan de Super League. XD

BeantwoordenCiteren
Leo Van Gansewinkel
(@leo-van-gansewinkel)
Panos Vouis
Deelgenomen: 2 jaar geleden

Nieuwe investeerder?

BeantwoordenCiteren
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean

Geplaatst door: @fortuna54
Geplaatst door: @paul-jans

Ik vond het wel al heel opmerkelijk dat Gun in zijn interview met fortuna tv heel duidelijk aangaf elke uitslag is goed. ook als Ilicali niet groot aandeelhouder wordt. Dat is toch een duidelijke verandering van hoe hij hierover praat ten opzichte van een tijd geleden. Toen was het noodzakelijk om een stap te zetten. Toch wat anders als nu zeggen het maakt eigenlijk niet uit wat er besloten wordt.

Dat noem je nou jezelf indekken voor wat mogelijk komen gaat. Die woorden zijn voor mij dan ook vooral indekken en niet zozeer dat hij echt van mening is dat het echt niet uitmaakt.

het zoveelste gedraai en gekeer in dit dossier.

Isitan Gün vertelde bij Fortuna TV dat er nog wat documenten ontbraken en die enkele weken geleden bijna allemaal zijn ingeleverd.  De bal ligt volgens Gün nu bij de KNVB en volgens hem ziet het er positief uit (‘’ wat van wat ik observeer ziet het er positief uit ‘’). En als dat allemaal goed afloopt kan Fortuna sneller een stap zetten volgens Gün.  Vervolgens zegt hij dat alle scenario’s goed zijn.  Hij sluit vervolgens af met ‘’ het proces ging goed en ik denk dat we een heel goed bestand hebben ingediend    .  

Zo negatief hoe jij het schets is het helemaal niet.  Uiteindelijk weet Gün ook dat de KNVB moet beslissen en goedkeuring moet geven en dat ze nu moeten afwachten of het goed genoeg is. Gün krijgt denk ik wekelijks vragen hoe het proces ervoor staat en hij kan daar gewoon inhoudelijk niks over kwijt.

Over welk gedraai heb jij het Paul? 

Snap je inmiddels al wat ik bedoelde?

Als iemand begint te draaien en keren en opeens 180 graden van mening veranderd weet je gewoon dat er stront aan de knikker is.

Dit bericht is gewijzigd 1 week geleden 2 keer door Paul Jans

BeantwoordenCiteren
fsc68
(@zitterd79)
Dorel Zegrean

BeantwoordenCiteren
Zitterd-VakD
(@zitterd-vakd)
Panos Vouis
Deelgenomen: 2 jaar geleden
Topic starter  
Geplaatst door: @zitterd79

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/977892/veronica-inside-opgebloeide-flemming-valt-in-binnen-en-buitenland-in-de-smaak.html

Hopen dat hij nog (minstens) een jaartje bij ons blijft vlammen. Hij heeft ook nog een driejarig contract dus er moet flink in de buidel worden getast. Is er club die een paar miljoen wil betalen valt het voor beide partijen natuurlijk te overwegen. Fortuna heeft wat dat betreft een luxepositie inzake Flemming.

Fortuna54 liked
BeantwoordenCiteren
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool

Geplaatst door: @zitterd-vakd
Geplaatst door: @zitterd79

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/977892/veronica-inside-opgebloeide-flemming-valt-in-binnen-en-buitenland-in-de-smaak.html

Hopen dat hij nog (minstens) een jaartje bij ons blijft vlammen. Hij heeft ook nog een driejarig contract dus er moet flink in de buidel worden getast. Is er club die een paar miljoen wil betalen valt het voor beide partijen natuurlijk te overwegen. Fortuna heeft wat dat betreft een luxepositie inzake Flemming.

Fortuna zit zeker in een luxe positie met Flemming en dat is alleen maar goed.  Alleen bij  een miljoenen bod zou ik hem verkopen en anders lekker nog een jaartje Fortuna.  Met Semedo zal het wat lastiger worden aangezien die nog maar 1jarig contract heeft.   Ik denk dat er straks genoeg belangstelling is voor onze spelers en dan vooral voor Semedo Tekie Cox & Flemming en daarin moet Fortuna een juiste afweging maken.  

BeantwoordenCiteren
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean

Of we in een luxe positie zitten hangt helemaal af van of we semedo of tekie of polter of cox kunnen verkopen. Of iemand anders natuurlijk maar deze lijken het meest reel. 

We zullen transfergelden binnen moeten krijgen om te overleven. 

Ik hoop dat ze semedo teki en polter kunnen verkopen. De laatste twee zijn goed te vervangen en semedo loopt anders gratis weg. Als die 3 verkocht worden dan kan je rustig afwachten welke bedragen voor flemming en cox geboden gaan worden.

BeantwoordenCiteren
Pagina 485 / 486