Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 76 / 87

Paul Jans
(@paul-jans)
Ruud Kool
Lid geworden: 2 jaar geleden
30 juni 2020 15:48  

ik zag lamprou naar rkc en vloekte al waarom hij niet naar ons kwam maar het blijkt de keeper te zijn 😀

Wil Peters vond het leuk
ReageerCitaat
Gohf046
(@gohf046)
Fuat Usta
30 juni 2020 16:06  
Geplaatst door: @paul-jans

ik zag lamprou naar rkc en vloekte al waarom hij niet naar ons kwam maar het blijkt de keeper te zijn 😀

Lamprou krijgt tegenwoordig ook speeltijd bij Paok, dus die gaan we helaas niet meer zien voorlopig.

ReageerCitaat
Berkelaar
(@jo-bux)
Panos Vouis
30 juni 2020 16:54  
Geplaatst door: @wim-houben

Tja Leemans, twijfelachtig of die voorheen heel seizoen een toegevoegde waarde is. Bij PEC (onze concurrent voor plek 16) afgelopen seizoen niet meer nodig. En verhuurd aan RKC, uitendelijk de nummer 18 van afgelopen seizoen. Ikdenk dat hij niet regelmatig genoeg is. Hij kan een 8 halen, maar ik denk te vaak een 4 of 5.

Ieder zijn mening natuurlijk, maar ik betwist dit. Zeker een meerwaarde voor de breedte. Met Teki, Smeets en een nieuweling hebben we een middenveld. Leemans is daarin een welkome aanvulling gezien zijn ervaring en inzet. 

Van andere kant hoop ik ook op wat andere namen. Zo had ik liever van Crooy gezien die ik wat hoger inschat.

ReageerCitaat
Wil Peters
(@wil-peters)
Panos Vouis
30 juni 2020 17:25  

@jo-bux

Leemans is goed als wisselspeler idd. Maar niet bepaald een speler die ons echt beter laat spelen. Ik hoop op betere middenvelders.

ReageerCitaat
Robert Smeets
(@robert-smeets)
Panos Vouis
30 juni 2020 17:39  

Knap hoe goed men hier al precies weet wat de spelers gaan brengen, als ze al komen

ReageerCitaat
Wil Peters
(@wil-peters)
Panos Vouis
30 juni 2020 17:52  

@robert-smeets

Best wel he Robert. Maar overbodig bij Zwolle, niet echt bepalend bij RKC. Dat is mi toch een bepaalde indicatie.  Bepaalde mensen denken dat wij een behoorlijk budget ter beschikking krijgen(betwijfel ik nog). Als dat budget er idd komt, mag je hoger mikken dan Leemans. Maar dat is mijn mening. 

Frankie Tao vond het leuk
ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
30 juni 2020 18:04  

Tja Leemans, twijfelachtig of die voorheen heel seizoen een toegevoegde waarde is. Bij PEC (onze concurrent voor plek 16) afgelopen seizoen niet meer nodig. En verhuurd aan RKC, uitendelijk de nummer 18 van afgelopen seizoen. Ikdenk dat hij niet regelmatig genoeg is. Hij kan een 8 halen, maar ik denk te vaak een 4 of 5.

Helemaal mee eens, Leemans heeft het al twee seizoenen niet meer laten zien. Als hij komt, komt hij voor de rol van Diemers, ofwel de bepaler op het middenveld, dan zie ik lux een andere nog onbekende speler. Leemans voor de breedte nemen en dat hier voorstellen is waanzin, dat gaat nooit gebeuren. We kunnen het maar 1x uitgeven

ReageerCitaat
Joe Pesci
(@joe-pesci)
Panos Vouis
30 juni 2020 18:10  

De laatste keer dat Leemans tegen ons speelde was die wel bepalend met een doelpunt en een assist meen ik mij te herinneren.

ReageerCitaat
Wim Houben
(@wim-houben)
Fuat Usta
30 juni 2020 18:18  

@joe-pesci

Dat is nu juist wat ik zeg. Niet beoordelen op 1 wedstrijd. Ik vond hem die wedstrijd ook bepalend.  Maar dat vond ik ook van de gehele voorhoede van RKC.

ReageerCitaat
Joe Pesci
(@joe-pesci)
Panos Vouis
30 juni 2020 18:38  

@joe-pesci

Dat is nu juist wat ik zeg. Niet beoordelen op 1 wedstrijd. Ik vond hem die wedstrijd ook bepalend.  Maar dat vond ik ook van de gehele voorhoede van RKC.

Dan zal die toch geen prutser zijn lijkt me.Blijft altijd een gok natuurlijk,maar dat is met elke speler.

ReageerCitaat
Pagina 76 / 87

Inloggen van Registreer aub