Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 77 / 87

Wim Houben
(@wim-houben)
Fuat Usta
Lid geworden: 2 jaar geleden
30 juni 2020 18:42  

@joe-pesci

Hij heeft zeker capaciteiten. En is ook eredivisiewaardig, maar als vervanger van Diemers betwijfel ik zeer. Die andere speler voorheen van RKC en ooit Sparta, die Spierings, vind ik toch van een niveau hoger.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
30 juni 2020 18:54  
Geplaatst door: @wim-houben

@joe-pesci

Hij heeft zeker capaciteiten. En is ook eredivisiewaardig, maar als vervanger van Diemers betwijfel ik zeer. Die andere speler voorheen van RKC en ooit Sparta, die Spierings, vind ik toch van een niveau hoger.

Ik zie liever dat Fortuna een bredere selectie samenstelt en dat men investeert in enkele spelers die eredivisie ervaring met zich meebrengen(hebben geen aanpassingen nodig) dan dat Fortuna 1.5 miljoen uitgeeft aan een spelertje van 17 jaar waar enorm veel risico’s aan vast zitten.  Leemans is geen topper, maar is wel bruikbaar voor Fortuna. Zie het als vervanging van Fernandez & Carbonell. Ga je naar een andere categorie spelers kijken zijn ze ook duurder(meestal). Leemans heeft wel 4 doelpunten en 4 assist achter zijn naam staan. Als ze Leemans ‘goedkoop’ kunnen overnemen zeg ik doen. Als FC Zwolle de hoofdprijs vraagt dan moeten ze dat niet doen. Klein twijfel gevalletje.  

Joe Pesci vond het leuk
ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Dorel Zegrean
30 juni 2020 18:58  

@fortuna54

Hier sluit ik me helemaal bij aan.

ReageerCitaat
Gladiool
(@gladiool)
Fuat Usta
Lid geworden: 1 jaar geleden
30 juni 2020 19:30  

Vind Leemans een beetje vlees noch vis. Kan goed voetballen, laat dat vaak niet zien. Als vervanger van Diemers echt beneden peil (en zeker niet beter), maar als selectiespeler prima. Dus ja. Vooral de vraag welke status hij krijgt, mocht hij gehaald worden.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
30 juni 2020 19:56  
Geplaatst door: @gladiool

Vind Leemans een beetje vlees noch vis. Kan goed voetballen, laat dat vaak niet zien. Als vervanger van Diemers echt beneden peil (en zeker niet beter), maar als selectiespeler prima. Dus ja. Vooral de vraag welke status hij krijgt, mocht hij gehaald worden.

We vergeten soms dat Fortuna ook enkele spelers moet of gaat aantrekken die voor de breedte gehaald zullen worden. Als Fortuna interesse heeft in een speler dan wordt hij vaak al beoordeeld alsof hij gehaald wordt voor de basis, terwijl de speler misschien net buiten de boot valt en een goeie opvulling kan zijn als reserve speler. Bij R.  Janssen is het eigenlijk duidelijk dat hij als back-up geldt en dat Cox onze vaste LB is. Bij Leemans is het maar de vraag voor de basis of voor de breedte en met welk verhaal vertellen ze hem.  Fortuna wou ver gaan voor Hansson, geldt dat voor Leemans ook? 

This post was modified 5 dagen geleden 2 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Panos Vouis
30 juni 2020 20:19  

Jullie geloven toch zelf niet dat als Leemans gehaald wordt, hij voor de breedte komt.. laat staan die keuze dan zelf al maakt.. die man is een cult in Venlo en zal daar altijd op het middenveld staan . Laten we hier realistisch blijven.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
30 juni 2020 20:23  
Geplaatst door: @frankie-tao

Jullie geloven toch zelf niet dat als Leemans gehaald wordt, hij voor de breedte komt.. laat staan die keuze dan zelf al maakt.. die man is een cult in Venlo en zal daar altijd op het middenveld staan . Laten we hier realistisch blijven.

Ik denk ook dat Leemans voor de basis gehaald wordt maar het kan net zo goed verkeerd uitpakken en dat hij op de bank beland als er betere spelers op zijn positie rondlopen. Een trainer kan tijdens gesprekken geen garantie geven voor een basis plek. Bij VVV zijn de financiële middelen iets minder als bij Fortuna. De kans dat hij bij VVV meer minuten maakt dan bij Fortuna is zeer aannemelijk. Maar wij hebben ook goeie reserve spelers nodig. 

This post was modified 5 dagen geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
Joe Pesci
(@joe-pesci)
Panos Vouis
30 juni 2020 21:39  
Geplaatst door: @fortuna54

https://www.fortunasittard.nl/bo-breukers-verruilt-veld-voor-kantoor-bij-fortuna-sittard/

Dat hoor je ook niet vaak,stoppen met profvoetbal op je 21e.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
30 juni 2020 21:43  
Geplaatst door: @joe-pesci
Geplaatst door: @fortuna54

https://www.fortunasittard.nl/bo-breukers-verruilt-veld-voor-kantoor-bij-fortuna-sittard/

Dat hoor je ook niet vaak,stoppen met profvoetbal op je 21e.

Idd vreemd. Wie weet gaat hij er wel op vooruit.  Baantje bij Fortuna + Groene Ster.  

ReageerCitaat
Pagina 77 / 87

Inloggen van Registreer aub