Forum

Geruchten/transfern...

Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 78 / 87

Frankie Tao
(@frankie-tao)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
30 juni 2020 21:55  
Geplaatst door: @fortuna54
Geplaatst door: @joe-pesci

https://www.fortunasittard.nl/bo-breukers-verruilt-veld-voor-kantoor-bij-fortuna-sittard/

Dat hoor je ook niet vaak,stoppen met profvoetbal op je 21e.

Idd vreemd. Wie weet gaat hij er wel op vooruit.  Baantje bij Fortuna + Groene Ster.  

Sondé, vond hem altijd wel wat hebben, zijn broertje in de spits was toch het beste alternatief qua talent wat we nog in de academie rond hebben lopen toch? 

Bo zal einde contract zijn gegaan dus dan logische stap. Geen wonder dat ze spelers van 19-20 jaar van heine en ver aan het binnen halen zijn!

Nu nog afscheid nemen van El Alblak

ReageerCitaat
Danny Palmen
(@danny-palmen)
Panos Vouis
Lid geworden: 2 jaar geleden
1 juli 2020 08:44  
Geplaatst door: @frankie-tao
Geplaatst door: @joe-pesci

https://www.fortunasittard.nl/bo-breukers-verruilt-veld-voor-kantoor-bij-fortuna-sittard/

Dat hoor je ook niet vaak,stoppen met profvoetbal op je 21e.

Idd vreemd. Wie weet gaat hij er wel op vooruit.  Baantje bij Fortuna + Groene Ster.  

Sondé, vond hem altijd wel wat hebben, zijn broertje in de spits was toch het beste alternatief qua talent wat we nog in de academie rond hebben lopen toch? 

Bo zal einde contract zijn gegaan dus dan logische stap. Geen wonder dat ze spelers van 19-20 jaar van heine en ver aan het binnen halen zijn!

Nu nog afscheid nemen van El Alblak

Bo heeft nog 1 jaar contract, maar itt vele andere talenten binnen de club nul perspectief om t eerste te halen. Wordt nog zwaar om bij groene ster basis te spelen.

wel super toffe gast, die ik veel succes wens in zijn nieuwe functie 

ReageerCitaat
Gladiool
(@gladiool)
Fuat Usta
1 juli 2020 09:16  

Botteghin vertrekt transfervrij bij feyenoord. Met Fortuna's interesse van vorig jaar in het achterhoofd... die zou de CV plek wel mooi vullen imo. Of ie haalbaar is? Sja, vind ik moeilijk te zeggen.

ReageerCitaat
Joep Stassen
(@joep-stassen)
Pascal Averdijk
Lid geworden: 1 maand geleden
1 juli 2020 10:30  

Leuk lief en aardig allemaal van Bo Breukers, maar ik vindt dit wel de zoveelste devaluatie van het sales vak in de totale voetballerij !!!

oud speler, leuke medewerkster ect weet je wat, ga jij maar commercie doen!!!

Frankie Tao vond het leuk
ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Ruud Kool
1 juli 2020 10:35  
Geplaatst door: @gladiool

Botteghin vertrekt transfervrij bij feyenoord. Met Fortuna's interesse van vorig jaar in het achterhoofd... die zou de CV plek wel mooi vullen imo. Of ie haalbaar is? Sja, vind ik moeilijk te zeggen.

Bottegin zegt nee tegen Feyenoord en zou ja zeggen tegen Fortuna? Nee. Fortuna kan/wil hem niet betalen. Wel een beetje realistische blijven.  

Wil Peters vond het leuk
ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Panos Vouis
1 juli 2020 10:38  

@joep-stassen

100 Eens% zet daar een commercieel sterk iemand neer die ervoor gestuurd heeft.  Echter, wss moet FS 1 jaar salaris betalen en kiezen ze ervoor om Bo dan maar naar kantoor te sturen, Hofland en Co's één dood paard minder om op te focussen, dus in dat opzicht zou ik het zeker begrijpen

ReageerCitaat
ichnusa
(@adriano)
Panos Vouis
1 juli 2020 10:44  

Serieus? Gaan we nu boos worden omdat een oud jeugdspeler een baantje krijgt op de administratie van Fortuna? Gents hold your horses.....ik ga er vanuit dat hij wel om weet te gaan met een Office pakket. Er staat nergens dat hij sponsoren moet gaan binnen halen.

ReageerCitaat
Joep Stassen
(@joep-stassen)
Pascal Averdijk
Lid geworden: 1 maand geleden
1 juli 2020 10:50  
Geplaatst door: @adriano

Serieus? Gaan we nu boos worden omdat een oud jeugdspeler een baantje krijgt op de administratie van Fortuna? Gents hold your horses.....ik ga er vanuit dat hij wel om weet te gaan met een Office pakket. Er staat nergens dat hij sponsoren moet gaan binnen halen.

1) ik ben helemaal niet boos, jij wel zo te lezen. Ik gun Bo deze stap van harte

2) ik heb t over iets dat in het gehele voetbal gebeurd, niet alleen bij ons! 

3) volgens mij staat toch echt in t bericht op onze officiële site dat hij in een commerciële functie gaat werken

ReageerCitaat
Richard Coenen
(@richard-coenen)
Fuat Usta
1 juli 2020 11:02  

Wie zegt dat Bo niet een opleiding heeft gevolgd naast het voetbal en dus wellicht deze functie kan bekleden. Succes Bo!

Wil Peters, Gladiool, Joe Pesci en 1 personen vonden het leuk
ReageerCitaat
Gladiool
(@gladiool)
Fuat Usta
1 juli 2020 11:35  
Geplaatst door: @gladiool

Bottegin zegt nee tegen Feyenoord en zou ja zeggen tegen Fortuna? Nee. Fortuna kan/wil hem niet betalen. Wel een beetje realistische blijven.  

Vorig jaar hadden we hem bijna gehuurd, maar toen raakte hij geblesseerd. Ook werd er gekletst met Veltman. Was dat toen realistisch? We weten allemaal dat Feyenoord weinig te besteden heeft en iedereen tegen het minimum wil aantrekken. Vraag maar aan Linssen. Maar goed om te weten dat jij bepaalt wat realistisch is :).

Ik lees nu dat ie naar een ander land wil, dus dat wordt em om een totaal andere reden niet.

ReageerCitaat
Pagina 78 / 87

Inloggen van Registreer aub