Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 88 / 170

Rob Peters
(@rob-peters)
Arie van der Padt
Lid geworden: 2 jaar geleden
5 juli 2020 21:18  

Volgens mij ben ik op dit forum één van de enige die een komst van José Rodriquez nog steeds zou toejuichen. En ja, geloof me, ik heb me ook scheel geërgerd over hoe hij Fortuna tot twee keer toe heeft laten zitten. In mijn ogen nog steeds een speler die Fortuna met zijn spel, inzicht en nodige ervaring naar een hoger level kan tillen. Daarnaast is hij qua leeftijd nog steeds erg interessant om voor langere tijd vast te leggen. Ik heb ook altijd erg genoten van zijn manier van spelen en was daarom zeer teleurgesteld dat hij twee keer op het laatste moment terug krabbelde. Maar goed, hier zal niet iedereen het mee eens zijn en dat mag natuurlijk ook. Denk wel dat dit de buitenkansjes zijn waar Fortuna elk jaar op hoopt. Dus wat mij betreft is hij nog steeds welkom!!

Daarnaast zie ik een eventuele komst van Leemans ook wel zitten. Als je die jongen in een vertrouwde omgeving aan het voetballen krijgt denk ik dat je daar een hele goede aan kunt hebben. Scorend vermogen, voetballend inzicht en een heerlijke traptechniek. Heb je meteen een vervanger voor Diemers om de pingels en vrije trappen te nemen. Denk zelfs dat hij de vrije trappen nog beter neemt dan Diemers 😜.

Voor de spitspositie zou ik heel graag Novakovich vast gelegd zien worden. Weet even niet of deze speler qua financiën haalbaar is voor Fortuna, maar heb hem toch altijd graag zien spelen. Met 1 of 2 snelle spelers om hem heen heb je toch een sterke voorhoede! Nooit begrepen waarom Fortuna nooit een poging heeft gedaan (voor zover ik weet) om hem destijds transfervrij over te nemen (te hoog salaris?).

Hopelijk staan ons nog wat mooie namen te wachten! Ben benieuwd...

Joe Pesci vond het leuk
ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Panos Vouis
5 juli 2020 21:23  

@rob-peters

Buiten Rodriquez ben ik het voor de rest helemaal met je eens.😉

ReageerCitaat
Robert Smeets
(@robert-smeets)
Panos Vouis
5 juli 2020 21:42  
Geplaatst door: @rob-peters

Volgens mij ben ik op dit forum één van de enige die een komst van José Rodriquez nog steeds zou toejuichen. En ja, geloof me, ik heb me ook scheel geërgerd over hoe hij Fortuna tot twee keer toe heeft laten zitten. In mijn ogen nog steeds een speler die Fortuna met zijn spel, inzicht en nodige ervaring naar een hoger level kan tillen. Daarnaast is hij qua leeftijd nog steeds erg interessant om voor langere tijd vast te leggen. Ik heb ook altijd erg genoten van zijn manier van spelen en was daarom zeer teleurgesteld dat hij twee keer op het laatste moment terug krabbelde. Maar goed, hier zal niet iedereen het mee eens zijn en dat mag natuurlijk ook. Denk wel dat dit de buitenkansjes zijn waar Fortuna elk jaar op hoopt. Dus wat mij betreft is hij nog steeds welkom!!

Daarnaast zie ik een eventuele komst van Leemans ook wel zitten. Als je die jongen in een vertrouwde omgeving aan het voetballen krijgt denk ik dat je daar een hele goede aan kunt hebben. Scorend vermogen, voetballend inzicht en een heerlijke traptechniek. Heb je meteen een vervanger voor Diemers om de pingels en vrije trappen te nemen. Denk zelfs dat hij de vrije trappen nog beter neemt dan Diemers 😜.

Voor de spitspositie zou ik heel graag Novakovich vast gelegd zien worden. Weet even niet of deze speler qua financiën haalbaar is voor Fortuna, maar heb hem toch altijd graag zien spelen. Met 1 of 2 snelle spelers om hem heen heb je toch een sterke voorhoede! Nooit begrepen waarom Fortuna nooit een poging heeft gedaan (voor zover ik weet) om hem destijds transfervrij over te nemen (te hoog salaris?).

Hopelijk staan ons nog wat mooie namen te wachten! Ben benieuwd...

Dan ben ik die andere ‘enige’ ben ik bang.😂

ReageerCitaat
Gladiool
(@gladiool)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
5 juli 2020 22:04  

Rodriguez heeft afgelopen seizoen weinig gespeeld op het 2e Spaanse niveau. Daarnaast staat zijn houding op en naast het veld me niet echt aan.

Nova is naar Italië gegaan en staat daar nog twee jaar onder contract. Deed het met 3 goals in de Serie B ook erg matig.

Denk dat we gewoon vooruit moeten kijken ipv half werk uit de oude doos steeds terug willen halen.

Frankie Tao vond het leuk
ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Fuat Usta
5 juli 2020 22:15  

Voor een modaal salaris en bij elke rode kaart 10% van jaarsalaris boete vind ik het prima.

ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
5 juli 2020 22:44  
Geplaatst door: @gladiool

Rodriguez heeft afgelopen seizoen weinig gespeeld op het 2e Spaanse niveau. Daarnaast staat zijn houding op en naast het veld me niet echt aan.

Nova is naar Italië gegaan en staat daar nog twee jaar onder contract. Deed het met 3 goals in de Serie B ook erg matig.

Denk dat we gewoon vooruit moeten kijken ipv half werk uit de oude doos steeds terug willen halen.

Helemaal met je eens! Doorselecteren, dat mensen hier Rodriguez nog serieus een kans willen geven, de viezerik! Al zou die gratis komen zou Fortuna hem nog weg moeten jagen! 

Welkom trouwens Cas Verhoeven, onze nieuwe centrale verdediger!!

Wil Peters vond het leuk
ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Panos Vouis
5 juli 2020 23:00  

Cas Verhoeven idd gehaald als centrale verdediger voor Jong Fortuna.

ReageerCitaat
Wil Peters
(@wil-peters)
Panos Vouis
6 juli 2020 00:02  

@rob-peters

Sorry Rob. Ben ik fff blij dat jij het niet voor het zeggen hebt bij Fortuna . Heb je nog eens even na gekeken hoeveel punten die Rodriguez ons gekost heeft.  Hoe weinig Novakovich ons gebracht heeft en wat hij momenteel presteert.  Sorry ik respecteer je mening ieder het zijne. Maar deze gasten helpen ons niet vooruit. 

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
6 juli 2020 00:18  
Geplaatst door: @paul-jans

Voor een modaal salaris en bij elke rode kaart 10% van jaarsalaris boete vind ik het prima.

Rodriguez heeft de vorige keer Fortuna laten zitten omdat hij in Spanje meer kon verdienen.  Hij gaat echt niet tekenen voor een modaal salaris, en dat vind ik ook niet erg. Daarnaast hebben wij meer behoefte aan een nieuwe spits/rechtsbuiten/nr 10/ & CV.  Als er dan nog geld over is wellicht een CVM. 

This post was modified 4 weken geleden 3 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Fuat Usta
6 juli 2020 00:24  

wordt een top ploeg dat o21

eerst costa mario die in 5 wedstrijden 22 doelpunten tegen krijgt

en nu verhoeven met in 5 wedstrijden 26 doelpunten tegen

beide verdedigers dus dat wordt wat 🙂

ReageerCitaat