Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 89 / 170

Paul Jans
(@paul-jans)
Fuat Usta
Lid geworden: 2 jaar geleden
6 juli 2020 00:25  
Geplaatst door: @fortuna54
Geplaatst door: @paul-jans

Voor een modaal salaris en bij elke rode kaart 10% van jaarsalaris boete vind ik het prima.

Rodriguez heeft de vorige keer Fortuna laten zitten omdat hij in Spanje meer kon verdienen.  Hij gaat echt niet tekenen voor een modaal salaris, en dat vind ik ook niet erg. Daarnaast hebben wij meer behoefte aan een nieuwe spits/rechtsbuiten/nr 10/ & CV.  Als er dan nog geld over is wellicht een CVM. 

dat was prcies mijn bedoeling dat hij niet zou komen. Maar je vatte hem niet.

Fortuna54 vond het leuk
ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
6 juli 2020 08:38  
Geplaatst door: @paul-jans

wordt een top ploeg dat o21

eerst costa mario die in 5 wedstrijden 22 doelpunten tegen krijgt

en nu verhoeven met in 5 wedstrijden 26 doelpunten tegen

beide verdedigers dus dat wordt wat 🙂

Ze halen her en der afvallers van van 19-20 jaar van overige clubs om de onder 21 samen te stellen omdat er zelf op dit moment gewoon helemaal niks rondloopt. We beginnen dus op nul, zoals Gun al aangaf duurde het bij AZ 7 jaar, echter hadden zij wel al een volle jeugd opleiding. Fortuna zit nog in de kinderschoenen, ik verwacht er der komende jaren dan ook nog niks van. Niet erg en niet realistisch, want je moet ergens beginnen, voor je het weet ontwikkeld één van die 20 jarige zich alsnog tot een breedte investering.

ReageerCitaat
Shaun Janssen
(@shaun-janssen)
Arie van der Padt
6 juli 2020 08:58  

Cox heeft bijgetekend!

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
6 juli 2020 08:58  

Nu is het officieel! Cox bijgetekend.  

ReageerCitaat
Joe Pesci
(@joe-pesci)
Panos Vouis
6 juli 2020 09:02  

Mooi!!!

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Panos Vouis
6 juli 2020 09:03  

@fortuna54

Idd een app gehad.Ook bekend voor hoeveel seizoenen?

ReageerCitaat
Shaun Janssen
(@shaun-janssen)
Arie van der Padt
6 juli 2020 09:11  

GEORGE COX BLIJFT VERBONDEN AAN FORTUNA SITTARD

George Cox staat ook de komende seizoenen onder contract bij Fortuna Sittard. De linksback wordt definitief overgenomen van Brighton & Hove Albion, de club waarvan hij afgelopen seizoen werd gehuurd. Een langer verblijf hing al geruime tijd in de lucht en onlangs werden de laatste formaliteiten afgerond. Cox tekent voor drie seizoenen.

De Engelsman groeide op bij de club uit Brighton, maar debuteerde uiteindelijk in het profvoetbal als huurling in het shirt van Northampton Town. Een verhuurperiode aan Fortuna Sittard volgde. De verdediger kwam afgelopen seizoen tot 23 wedstrijden. Het enige doelpunt in geel-groene dienst scoorde Cox in het laatste duel voorafgaand aan de onderbreking, tegen PEC Zwolle.

Cox kijkt uit naar een langer verblijf in Sittard. “Ik ben de club ontzettend dankbaar voor de kans die ze mij geven,” steekt de linkspoot van wal. “Ik heb het in het afgelopen seizoen enorm naar mijn zin gehad bij Fortuna Sittard. Het voelt vertrouwd en ik ben blij dat ik me hier verder kan ontwikkelen als speler. Ik kijk uit naar de jaren die volgen.”

Technisch manager Sjors Ultee is eveneens tevreden dat de club langer over Cox kan beschikken: “George heeft afgelopen seizoen een goede ontwikkeling doorgemaakt en wij hebben er alle vertrouwen in dat hij nog veel meer stappen kan maken bij ons. Dat vertrouwen hebben we ook meteen na het seizoen uitgesproken door de optie te lichten. We zijn blij dat George nu definitief is vastgelegd.”

This post was modified 4 weken geleden by Shaun Janssen

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
6 juli 2020 09:13  
Geplaatst door: @shaun-janssen

GEORGE COX BLIJFT VERBONDEN AAN FORTUNA SITTARD

George Cox staat ook de komende seizoenen onder contract bij Fortuna Sittard. De linksback wordt definitief overgenomen van Brighton & Hove Albion, de club waarvan hij afgelopen seizoen werd gehuurd. Een langer verblijf hing al geruime tijd in de lucht en onlangs werden de laatste formaliteiten afgerond. Cox tekent voor drie seizoenen.

De Engelsman groeide op bij de club uit Brighton, maar debuteerde uiteindelijk in het profvoetbal als huurling in het shirt van Northampton Town. Een verhuurperiode aan Fortuna Sittard volgde. De verdediger kwam afgelopen seizoen tot 23 wedstrijden. Het enige doelpunt in geel-groene dienst scoorde Cox in het laatste duel voorafgaand aan de onderbreking, tegen PEC Zwolle.

Cox kijkt uit naar een langer verblijf in Sittard. “Ik ben de club ontzettend dankbaar voor de kans die ze mij geven,” steekt de linkspoot van wal. “Ik heb het in het afgelopen seizoen enorm naar mijn zin gehad bij Fortuna Sittard. Het voelt vertrouwd en ik ben blij dat ik me hier verder kan ontwikkelen als speler. Ik kijk uit naar de jaren die volgen.”

Technisch manager Sjors Ultee is eveneens tevreden dat de club langer over Cox kan beschikken: “George heeft afgelopen seizoen een goede ontwikkeling doorgemaakt en wij hebben er alle vertrouwen in dat hij nog veel meer stappen kan maken bij ons. Dat vertrouwen hebben we ook meteen na het seizoen uitgesproken door de optie te lichten. We zijn blij dat George nu definitief is vastgelegd.”

Ontzettend blij mee en langdurig contract.  Goed bezig Fortuna. Fijn begin van de week 👍 

This post was modified 4 weken geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
Gladiool
(@gladiool)
Panos Vouis
6 juli 2020 09:30  

Klasse 😀

ReageerCitaat
Marc Franssen
(@marc-franssen)
Pascal Averdijk