Forum

Geruchten/transfern...

[Belangrijk] Geruchten/transfernieuws seizoen 2020/21  

Pagina 90 / 170

Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
Lid geworden: 2 jaar geleden
6 juli 2020 10:16  

Tom Overtoom traint vanaf vandaag mee. De 29-jarige middenvelder komt op proef.

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Panos Vouis
6 juli 2020 10:35  

@fortuna54

Hmmm,lijkt mij meer een speler voor de KKD.

Gladiool vond het leuk
ReageerCitaat
Gladiool
(@gladiool)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
6 juli 2020 10:53  

Maximaal leuk voor de breedte als bankzitter / invaller in noodgevallen lijkt me.

ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Panos Vouis
6 juli 2020 12:46  
Geplaatst door: @fortuna54

Tom Overtoom traint vanaf vandaag mee. De 29-jarige middenvelder komt op proef.

Alsjeblieft zeg, man man wat is dit dan.. ja ik ben snel met conclusies maar hier kan ik niet bij! Wat is de reden dat Tom op proef mag komen? Die jongen is de kelder van de KKD. Is dit het nieuwe beleid? Deze jongen is nog oud ook. Als dit de voorbode is van het nieuwe beleid wat Hofland wilt doorvoeren dan heb ik er geen vertrouwen in! Eerst Janssen (alé hij heeft de credits maar kwalitatief gezien....) Nu deze jongen..  het is wachten op meer 'oude KKD Nederlanders, bah! Dacht dat er dit ontgroeid waren onderhand. Deze Tom voegt 0 toe... 0, maar laat wel de ambitie zien.... Helaas!

ReageerCitaat
Gladiool
(@gladiool)
Panos Vouis
6 juli 2020 12:54  

Nounou, je trekt inderdaad snel conclusies, zeg. We hebben Hansson en Cox aangetrokken en als het aan Fortuna lag hadden we Thy, Leemans, van de Buijs en Yalçin ook gehaald. Janssen was onder de indruk van de namen op de shortlist. Dat zal niet van Overtoom zijn geweest. Doe eens even rustig.. de transfermarkt is nog geen week open. Wellicht traint Overtoom alleen even mee omdat ie iemand kent, of wil Fortuna hem gewoon als goedkope bankzitter.

This post was modified 4 weken geleden by Gladiool

ReageerCitaat
Maurice I
(@maurice-indemans)
Pascal Averdijk
6 juli 2020 13:24  

ben ook niet heel enthousiast over, maar dit is iets te. Leeftijd inderdaad te hoog of had echt een topper moeten zijn. Overtoom bij Almere toch goed gedaan. Voor de breedte misschien ok. Maar verwacht eerlijk gezegd ook dat we naar mensen kijken, die ons zeker beter maken. Benieuwd, bv Tom Boere weg bij Eurdingen!!!

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
6 juli 2020 13:28  

Dat Fortuna hem niet meteen een contract geeft zegt eigenlijk al genoeg.  Als hij er echt bovenuit steekt en een goeie indruk achter laat  tijdens de trainingen dan kan hij een klein contract krijgen.  De echte directie versterkingen moeten nog komen ik zie het probleem niet.  Wij hebben ook een nr 16&17 nodig voor op de bank.  

This post was modified 4 weken geleden 2 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
6 juli 2020 14:07  

Grote afwezige op Fortuna-training was Tesfaldet Tekie. Hij was er om disciplinaire redenen niet bij, laat Fortuna weten. #FortunaSittard.  

ReageerCitaat
Frankie Tao
(@frankie-tao)
Panos Vouis
6 juli 2020 14:20  
Geplaatst door: @gladiool

Nounou, je trekt inderdaad snel conclusies, zeg. We hebben Hansson en Cox aangetrokken en als het aan Fortuna lag hadden we Thy, Leemans, van de Buijs en Yalçin ook gehaald. Janssen was onder de indruk van de namen op de shortlist. Dat zal niet van Overtoom zijn geweest. Doe eens even rustig.. de transfermarkt is nog geen week open. Wellicht traint Overtoom alleen even mee omdat ie iemand kent, of wil Fortuna hem gewoon als goedkope bankzitter.

Klopt, maar ik ken Overtoom langer als vandaag. Ook als Bankzitter zie ik hem niet graag komen.  Was Janssen onder de indruk? Dat is nieuwe informatie

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Panos Vouis
6 juli 2020 14:25  

@fortuna54

Vermoedelijk te laat dan.

ReageerCitaat
Pagina 90 / 170

Inloggen van Registreer aub