Forum

Selectie & geruchten/transfernieuws 18-19  

Pagina 117 / 120 Vorige Volgende

Fortuna54
(@fortuna54)
Fuat Usta
Lid geworden: 7 maanden geleden
11 maart 2019 16:55  
Geplaatst door: Hamming99

Hoor veel supporters zeggen je moet de thuiswedstrijden winnen. Dat zijn er 5 in totaal nu nog maar die ga je echt niet allemaal winnen hoor. Zeker niet als je achterin beginnersfouten blijft maken.

Vrijdag even van Emmen winnen nou ben er niet helemaal gerust op.  We moeten nu echt punten gaan pakken en anders wordt het toch echt nacompetitie. geloof me als we daar in komen dan redden we het niet.

Diemers inderdaad eens op de bank zetten ja. even laten voelen dat hij in teambelang bezig moet zijn en niet met zichzelf.

We gaan ze uiteraard niet alle 5 winnen, maar dat zijn wel de ploegen waar het tegen moet gebeuren en niet tegen pakweg Ajax PSV AZ of Heracles uit. Als je van die ploegen die wij nog krijgen niet kan winnen, dan heeft Fortuna helaas niks te zoeken in de eredivisie. Nog niks verloren gelukkig.

Een beter thuisprogramma als wat wij nu krijgen is er haast niet. Noem eens 4 andere ploegen op die je liever had gehad(waar we meer kans tegen zouden hebben)? 

This post was modified 1 week geleden 4 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Hamming99
(@hamming)
Panos Vouis
11 maart 2019 18:00  
Geplaatst door: Fortuna54

Hoor veel supporters zeggen je moet de thuiswedstrijden winnen. Dat zijn er 5 in totaal nu nog maar die ga je echt niet allemaal winnen hoor. Zeker niet als je achterin beginnersfouten blijft maken.

Vrijdag even van Emmen winnen nou ben er niet helemaal gerust op.  We moeten nu echt punten gaan pakken en anders wordt het toch echt nacompetitie. geloof me als we daar in komen dan redden we het niet.

Diemers inderdaad eens op de bank zetten ja. even laten voelen dat hij in teambelang bezig moet zijn en niet met zichzelf.

We gaan ze uiteraard niet alle 5 winnen, maar dat zijn wel de ploegen waar het tegen moet gebeuren en niet tegen pakweg Ajax PSV AZ of Heracles uit. Als je van die ploegen die wij nog krijgen niet kan winnen, dan heeft Fortuna helaas niks te zoeken in de eredivisie. Nog niks verloren gelukkig.

Een beter thuisprogramma als wat wij nu krijgen is er haast niet. Noem eens 4 andere ploegen op die je liever had gehad(waar we meer kans tegen zouden hebben)? 

Programma is gunstig dat klopt dat hoor je mij ook niet zeggen. Maar dit zijn ook lastige wedstrijden en er komt langzaam druk om de hoek kijken.  Zullen we nog uitwedstrijden winnen? dat zou ons ook kunnen helpen. Maar dan moet het verdedigend toch gaan kloppen.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Fuat Usta
11 maart 2019 18:07  
Geplaatst door: Fortuna54

Programma is gunstig dat klopt dat hoor je mij ook niet zeggen. Maar dit zijn ook lastige wedstrijden en er komt langzaam druk om de hoek kijken.  Zullen we nog uitwedstrijden winnen? dat zou ons ook kunnen helpen. Maar dan moet het verdedigend toch gaan kloppen.

Elke wedstrijd is lastig voor Fortuna gebleken. Ik heb de hoop dat het met roddriguez op het middenveld weer wat beter gaat. Vrijdag winnen en het ziet er totaal anders uit weer. Vrijdag verliezen en de druk zal enorm toenemen. Voor nu zeg ik dat wij geen punten meer pakken in uitduels maar over een maand kan alles weer anders zijn als de druk er wat vanaf is( als we weer wat punten hebben gepakt).

Mijn hoop is gevestigd op de thuisduels en niet bij Willem 2 of Groningen uit. 

This post was modified 7 dagen geleden 2 times by Fortuna54

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Fuat Usta
11 maart 2019 19:19  
Geplaatst door: Erwin Stachowiak
Geplaatst door: Maurice I

Dus,  een van onze beste spelers Rodriquez speelt bij jou niet! Sorry, maar daar ben ik het niet met je eens. Als niet als centrale verdediger, toch zeker op de plek waar hij nog beter uit de voeten komt, middenveld!

Absoluut een must Rodriguez!! egaal of achterin of op t middenveld.

En voor hartverwarmend voetbal zoals eerder hier vernoemd, dan moet je niet naar t stadion komen, er wordt strijd gevraagd, volop strijd, niks anders! We zitten niet in de fase dat alles vanzelf loopt en het allemaal groots is, op dit moment telt maar 1 ding, winst

op het middenveld kan ik nog enigszins in mee gaan maar verdedigend vind ik rodriguez echt niet zo sterk.

Ben zowiezo niet echt een fan van hem maar dat zal wel aan mij liggen want sta daar blijkbaar alleen in.

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Fuat Usta
11 maart 2019 19:41  

Balic al 3 keer tot flop van de week uitgeroepen bij VP.

Hopelijk ziet onze technische staf dit nu ook.

ReageerCitaat
LU
 LU
(@lu)
Pascal Averdijk
11 maart 2019 20:42  

Voor al die zwartkijkers hierboven: of je het gelooft of niet, er is nog altijd een theoretische kans dat Fortuna niet degradeert.

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Gelaense Sjnaak
(@bert-adriaens)
Panos Vouis
12 maart 2019 09:01  
Geplaatst door: LU

Voor al die zwartkijkers hierboven: of je het gelooft of niet, er is nog altijd een theoretische kans dat Fortuna niet degradeert.

die kans is er idd en ik hoop dat ze die ook grijpen...maar je moet ook reëel blijven want ik zie geen enkel teken dat spelers en TS er vol voor gaan....als je dat niet wil zien dan poets jij je roze bril nog maar eens goed

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Fuat Usta
12 maart 2019 10:40  

Komt er vrijdag een sfeer actie? Wie weet helpt de spelers dat wel  😋  

Robin Petit vond het leuk
ReageerCitaat
Marco Mattheij
(@marco-mattheij)
Panos Vouis
12 maart 2019 11:24  

Persoonlijk,hoe fortuna nu de laatste wedstrijden voetbalt zie ik ze niet winnen van emmen. Daar zal toch drastisch iets aan moeten veranderen. Krijgen super makkelijk doelpunten tegen,en het ziet er verdedigend super knullig uit. Het is dat nac ook nog de punten laat liggen,maar de play offs komen dichtbij op deze manier. Win je vrijdag niet,dan zie ik ze daar wel eens in belanden.

ReageerCitaat
Frank Huyskens
(@frank-huyskens)
Pascal Averdijk
Lid geworden: 2 maanden geleden
12 maart 2019 12:08  

Ik mag toch hopen dat de spelers zelf ook wel beseffen dat een degradatie niet lekker op hun CV staat. Dus hopelijk geven ze aanstaande vrijdag en de andere resterende wedstrijden vol gas.

ReageerCitaat
Pagina 117 / 120 Vorige Volgende

Bezig

Inloggen van Registreer aub