Forum

Selectie & geruchte...

Selectie & geruchten/transfernieuws 18-19  

Pagina 118 / 157

Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
12/03/2019 12:24 pm  

Persoonlijk vind ik dat Emmen ook voor de winter beter voetbal speelde tov Fortuna.

Emmen heeft deze lijn eigelijk vwb het veldspel gewoon doorgetrokken terwijl het bij ons slechter us geworden.

Emmen heeft  zich ook versterkt in de winter, gericht versterkt tov Fortuna.

A.s. vrijdag zullen beide ploegen niks aan een gelijk spel hebben. Het zal dan ook een hachelijk potje worden en hopelijk kunnn we op 4 punten komen na 90+ minuten

ReageerCitaat
Herman Hanssen
(@herman-hanssen)
Panos Vouis
12/03/2019 5:25 pm  

Er was toch ook een nieuwe rechtsbuiten in de winter gehaald. Weet iemand hoe het daar mee is?

ReageerCitaat
Lars van Roij
(@lars-van-roij)
Pascal Averdijk
Lid geworden: 6 maanden geleden
12/03/2019 6:23 pm  
Geplaatst door: Patrick Laheije

Persoonlijk vind ik dat Emmen ook voor de winter beter voetbal speelde tov Fortuna.

Emmen heeft deze lijn eigelijk vwb het veldspel gewoon doorgetrokken terwijl het bij ons slechter us geworden.

Emmen heeft  zich ook versterkt in de winter, gericht versterkt tov Fortuna.

A.s. vrijdag zullen beide ploegen niks aan een gelijk spel hebben. Het zal dan ook een hachelijk potje worden en hopelijk kunnn we op 4 punten komen na 90+ minuten

Patrick, dat bedoel je toch niet serieus? Emmen voor de winter beter dan Fortuna?

Ik veel respect voor Dick Lukkien en de prestaties die hij levert met zijn elftal. En ik ben het met je eens dat Emmen zich in de winterstop weloverwogen (en daardoor beter) versterkt heeft dan wij.

Maar de eerste competitiehelft was Fortuna een klasse beter dan de ploeg uit Emmen. Niet in het onderlinge duel misschien, maar wel over de 17 wedstrijden in zijn geheel. Fortuna heeft slechts één wedstrijd voor de winter met meer dan 2 doelpunten verschil verloren. We zijn dus vrijwel tegen niemand weggespeeld. We scoorden veel vaker, kregen veel minder goals tegen en pakten ondanks een (op papier) lastiger programma meer punten. Waar Emmen tegen o.a. FC Utrecht en VVV het 'geluk' had van een vroege rode kaart van de tegenstander met 4 punten tot gevolg, kregen wij juist een (onterechte) vroeg kaart tegen Groningen, waardoor we (waarschijnlijk) 2 punten misliepen. Wij waren de revelatie van de eerste competitiehelft! Vergeet dat niet.

Na de winter is het helaas een ander verhaal.... Het getuigt van arrogantie en zelfoverschatting om te roepen dat we vrijdag wel even gaan winnen. Hoewel we een aantal lastige (uit)duels hebben gespeeld afgelopen tijd, is het voetbal (en het vertrouwen) van Fortuna simpelweg een stuk minder dan na de eerste competitiehelft. En Emmen is een gevaarlijke ploeg. Hoewel er geen team is dat zo weinig scoort vóór rust, is er ook geen elftal dat zo veel punten heeft gepakt na een achterstand, vaak in de absolute slotfase.

Fortuna heeft ons nu meer nodig dan ooit tevoren. En misschien vooral op die momenten dat het wat minder loopt. Ik hoop dat de supporters, ondanks de (veelal terechte) kritiek, de hele wedstrijd achter de ploeg kunnen staan. En dat onze spelers op hun beurt voor elkaar door het spreekwoordelijke vuur gaan. En dat alles liefst onder toeziend oog van minimaal 10.000 aanwezigen. Als dát lukt, heb ik er vrijdag alle vertouwen in!

ReageerCitaat
Ivanhooo
(@ivanhooo)
Panos Vouis
14/03/2019 12:54 pm  
Geplaatst door: Herman Hanssen

Er was toch ook een nieuwe rechtsbuiten in de winter gehaald. Weet iemand hoe het daar mee is?

Zeka staat elke wedstrijd in de basis bij Jong Fortuna. Maar geen idee hoe hij daar presteert of waarom hij nooit bij het 1e op de bank zit.

ZITTERD TILL WE DIE

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
14/03/2019 7:04 pm  

dat is wel vreemd want hij wordt wel altijd bij de geblesseerde genoemd.

ReageerCitaat
Herman Hanssen
(@herman-hanssen)
Panos Vouis
14/03/2019 9:59 pm  

De 5 spelers die in de winter gehaald zijn, hadden een meerwaarde moeten hebben. Volgens Güns filosofie. Dit Technisch Hart is hier duidelijk niet in geslaagd en heeft gefaald. Andere teams hebben zich wel versterkt en die halen punten op punten.
De training van de Technische Staf schijnt ook heel matig te zijn. s'morgens 2 uur met de bal en s'middags krachttraining. Er wordt niet op corners, vrije trappen etc getraind en fannatiek getraind.
Hoe fanatieker de training, hoe fanatieker de inzet. Met de spelers die je hebt moet je ze gras laten eten op de training. Dan wordt de inzet bij de wedstrijd vanzelf beter. Hier gaat het moeilijk worden. Ik hoop dat zich toch kunnen opladen en morgen te keer gaan.

Jan Boers vond het leuk
ReageerCitaat
ichnusa
(@adriano)
Panos Vouis
15/03/2019 9:05 am  

Als dat zo zou zijn, dan zal Gün na dit seizoen ingrijpen. Nu ingrijpen heeft weinig zin. Want je moet ook kijken wie er nu in zou willen stappen voor die korte periode. 

Dennis the Menace vond het leuk
ReageerCitaat
Frodootje
(@frodootje)
Panos Vouis
15/03/2019 12:00 pm  
Geplaatst door: Herman Hanssen

Er wordt niet op corners, vrije trappen etc getraind en fannatiek getraind.

Ik verbaas me er ook over dat Diemers de meeste corners en vrije trappen neemt want het rendement hieruit is gewoon erg laag.

ReageerCitaat
Gaston Steijns
(@gaston-steijns)
Panos Vouis
15/03/2019 2:47 pm  

Het is absoluut niet waar dat er niet fanatiek getraind wordt. Ik bezoek meerdere trainingen per week en er wordt echt wel fel getraind. Dat er weinig op standaardsituaties getraind wordt zou best kunnen maar ik zie niet elke training dus ook hier een slag om de arm. Het is zelfs zo dat de spelers meestal voor zichzelf nog een tijdje doortrainen als de training al afgelopen is en dan voornamelijk vrije trappen en afwerkvormen, Diemers komt meestal als laatste van het veld dus stop met die stemmingmakerij dat er niet goed getraind zou worden en sta eens achter onze jongens!

Lars van Roij vond het leuk
ReageerCitaat
Lars van Roij
(@lars-van-roij)
Pascal Averdijk
Lid geworden: 6 maanden geleden
15/03/2019 3:33 pm  
Geplaatst door: Gaston Steijns

Het is absoluut niet waar dat er niet fanatiek getraind wordt. Ik bezoek meerdere trainingen per week en er wordt echt wel fel getraind. Dat er weinig op standaardsituaties getraind wordt zou best kunnen maar ik zie niet elke training dus ook hier een slag om de arm. Het is zelfs zo dat de spelers meestal voor zichzelf nog een tijdje doortrainen als de training al afgelopen is en dan voornamelijk vrije trappen en afwerkvormen, Diemers komt meestal als laatste van het veld dus stop met die stemmingmakerij dat er niet goed getraind zou worden en sta eens achter onze jongens!

Je haalt me de woorden uit de mond Gaston! Kritisch zijn is prima, maar die voortdurende stemmingmakerij hier op het forum, helpt onze club geen stap verder.

ReageerCitaat
Pagina 118 / 157

Bezig

Inloggen van Registreer aub