Forum

Selectie & geruchte...

Selectie & geruchten/transfernieuws 18-19  

Pagina 119 / 157

Richard Coenen
(@richard-coenen)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
15/03/2019 3:41 pm  

Goede post Gaston. Vanavond knallen 3 punten is alles wat telt.

ReageerCitaat
Herman Hanssen
(@herman-hanssen)
Panos Vouis
15/03/2019 6:07 pm  

Je staat altijd 100% achter je club, maar we mogen toch zeker kritisch zijn. Ik heb al 30 jaar een seizoenkaart en dan vind ik dat ik kritisch mag zijn, heb ook alle ellende meegemaakt. Ik zie en hoor waar het "mis" gaat en dan verbied me niemand om kritisch te zijn.
Van allemaal ja knikkers of diegene die de ogen dicht doen worden we niet sterker.

Jan Boers vond het leuk
ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
15/03/2019 6:32 pm  

kritisch zijn mag zeer zeker maar dingen verkeerd voorspiegelen zoals dat ze niet hard zouden trainen is natuurlijk wat anders.

ReageerCitaat
Zitterd-VakD
(@zitterd-vakd)
Panos Vouis
Lid geworden: 9 maanden geleden
15/03/2019 10:27 pm  

Zo, we hebben weer wat lucht. De manier waarop was niet geweldig, maar de punten tellen!

Overigens wil ik na alle negativiteit ook eens een positief puntje eruit pakken: Jorrit Smeets. Wat heeft die jongen zich na een moeizaam begin toch geweldig ontwikkeld. Haalt elke week een voldoende, gaat voorop in de strijd en doet het voetballend ook steeds beter. Mag ook eens gezegd worden vind ik!

Jan Boers vond het leuk
ReageerCitaat
Herman Hanssen
(@herman-hanssen)
Panos Vouis
15/03/2019 10:36 pm  

Smeets speelt altijd met volle inzet. Geweldig om hem te zien. Kunnen veel spelers een voorbeeld aan nemen en Koselev was echt goed. Hij wordt beter en beter. Voetballend geen goede wedstrijd, dit zal toch beter moeten bij de volgende wedstrijden. Maar punten zijn binnen. Dat is het belangrijkste.

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Fuat Usta
15/03/2019 11:14 pm  

Fortuna Sittard - Emmen 3-1
Geweldig resultaat!!
Goede teamprestatie op een doorweekt veld!
Super, super belangrijke puntjes!!!
Belangrijke doelpunten gescoord op de juiste momenten.
De VAR speelde ook weer een bizarre rol in deze pot (schaf die onzin toch af)
Geweldige afgekeurde goal van Diemers .
Jammer van de tegentreffer in blessuretijd ,dat mag niet gebeuren, maar boeien, de punt en tellen in deze.....
Genieten van t moment en deze week weer keihard werken naar komende pot.
💛💚💛💚💛💚💛💚💛💚

Toine Scheepers en Jan Boers vonden het leuk
ReageerCitaat
Nuujsjtadt
(@nuujsjtadt)
Panos Vouis
16/03/2019 12:02 am  
Geplaatst door: Zitterd-VakD

Zo, we hebben weer wat lucht. De manier waarop was niet geweldig, maar de punten tellen!

Overigens wil ik na alle negativiteit ook eens een positief puntje eruit pakken: Jorrit Smeets. Wat heeft die jongen zich na een moeizaam begin toch geweldig ontwikkeld. Haalt elke week een voldoende, gaat voorop in de strijd en doet het voetballend ook steeds beter. Mag ook eens gezegd worden vind ik!

Precies!!! Smeets is een topper. Fijn dat hij er bij is!

ReageerCitaat
Marco Mattheij
(@marco-mattheij)
Panos Vouis
16/03/2019 10:32 am  

Broodnodige punten! Qua spel weer niet echt geweldig,maar zo lang ze punten pakken daarmee. Maar uit ga je met dit spel niet veel mee terug nemen. Verdedigend weer erg zwak,vooral organisatorisch,maar heb je geluk dat je tegen een zwak emmen speelt.

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
16/03/2019 11:15 am  

Ontzettend blij met de punten! Het veldspel was niet erg denderd maar goed, als je veel doelpunten en nederlagen om je oren krijgt is het zelfvertrouwen natuurlijk ook gedaald. Wij hebben tov concurrentie een gunstiger programma. Voor Fortuna de taak om hier gebruik van te maken. 

ReageerCitaat
Joe Pesci
(@joe-pesci)
Panos Vouis
Lid geworden: 6 maanden geleden
16/03/2019 12:52 pm  

Wat n lekker gevoel is dat toch drie punten..Was alweer n tijdje geleden. 😎 

ReageerCitaat
Pagina 119 / 157

Bezig

Inloggen van Registreer aub