Forum

Selectie & geruchte...

Selectie & geruchten/transfernieuws 18-19  

Pagina 122 / 157

Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
Lid geworden: 1 jaar geleden
26 maart 2019 17:35  

mensen die nova te traag vinden of niet goed genoeg vinden voor ons snappen er niks van. Wereld speler voor ons. Zou willen dat hij vast onder contract was.

ReageerCitaat
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Panos Vouis
26 maart 2019 18:46  

tis echt wel een goeie spits....

in 2 spitsensysteem moet er een snelle doelgerichte spits om hem heen bewegen

zoals bv de combi amoah/gerritsen...wat was dat toch genieten

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
27 maart 2019 17:52  

Ik maak mij meer zorgen als Koselev ons gaat verlaten wie dan onze nieuwe keeper gaat worden. Ik denk dat er genoeg interesse zal zijn in hem zowel binnenland als buitenland. Gelukkig ligt hij nog 2 jaar vast en kan Fortuna de hoofdprijs vragen. Tot nu toe keept hij een geweldig seizoen, dus het zou niet gek zijn als er interesse in hem komt. 

ReageerCitaat
Zitterd-VakD
(@zitterd-vakd)
Fuat Usta
27 maart 2019 22:18  

Koselev zal zeker interesse in gaan komen. Maar zoals al gezegd wordt, hij ligt nog 2 jaar vast dus daar kun je een leuke prijs voor vragen. En daarna gewoon opnieuw gaan vissen. Of misschien dat ze met het aantrekken van Jug reeds voorgesorteerd hebben en al een potentiële nieuwe eerste doelman hebben gehaald? Heb hem nog niet aan het werk gezien.

ReageerCitaat
Fortu Nato
(@fortu-nato)
Panos Vouis
27 maart 2019 23:28  

Clubs willen over het algemeen niet te veel betalen voor een keeper. Zie hem dus niet zo snel weggaan.

facebook.com/stompinfo
facebook.com/barnbelle

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
27 maart 2019 23:44  
Geplaatst door: Fortu Nato

Clubs willen over het algemeen niet te veel betalen voor een keeper. Zie hem dus niet zo snel weggaan.

Koselev is wel een zekerheidje. Ik gok op 1-2 miljoen euro dat Fortuna voor hem wilt hebben en ik zie clubs dat echt wel betalen. 

This post was modified 9 maanden geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
Marc Bu
(@marc-bu)
Pascal Averdijk
28 maart 2019 08:47  
Geplaatst door: Fortuna54

Koselev is wel een zekerheidje. Ik gok op 1-2 miljoen euro dat Fortuna voor hem wilt hebben en ik zie clubs dat echt wel betalen. 

Ik denk niet dat Fortuna bij 1mil zal praten. Koselev is toch een uitblinker dit seizoen en laat dit ook bij interlands zoals tegen Frankrijk zien. Onder de 3mil zal hij niet gaan zeker niet met nog 2jaar contract 

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
28 maart 2019 10:11  
Geplaatst door: Marc Bu
Geplaatst door: Fortuna54

Ik denk niet dat Fortuna bij 1mil zal praten. Koselev is toch een uitblinker dit seizoen en laat dit ook bij interlands zoals tegen Frankrijk zien. Onder de 3mil zal hij niet gaan zeker niet met nog 2jaar contract 

Ik vind het lastig om te zeggen wat hij waard is en wat Fortuna voor hem graag wilt hebben. Ik denk ook dat ze geleerd hebben van vorig seizoen, toen hadden ze volgens mij ook hoog ingezet met Semedo. Ik zou het toejuichen een bedrag van 2.5-3 miljoen voor Koselev. Dan heeft Fortuna iets meer vet op de ribben om door te bouwen naar volgend seizoen met hopelijk iets betere spelers als nu. Diemers zie ik ook nog wel vertrekken.

This post was modified 9 maanden geleden by Fortuna54

ReageerCitaat
Zitterd-VakD
(@zitterd-vakd)
Fuat Usta
30 maart 2019 20:28  

Om deze avond toch nog een positieve draai te geven: woensdag kán Balic geen minuten maken!  👍 

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Fuat Usta
30 maart 2019 20:38  

Stuur die Balic zo snel mogelijk terug naar Udinese idd.Onbegrijpelijk wat de technische staf in hem ziet.Ook Semedo was weer dramatisch.

ReageerCitaat
Pagina 122 / 157

Inloggen van Registreer aub