Forum

Selectie & geruchte...

Selectie & geruchten/transfernieuws 18-19  

Pagina 137 / 157

Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Dorel Zegrean
Lid geworden: 1 jaar geleden

ReageerCitaat
Gohf046
(@gohf046)
Fuat Usta
9 april 2019 13:01  

Storm in een glas water dus.

ReageerCitaat
Fortu Nato
(@fortu-nato)
Panos Vouis
9 april 2019 13:14  

Bij 2 totaal tegenstrijdige verhalen vraag ik mij altijd af wie heeft nu gelijk. We zijn vaak geneigd om diegene met het verhaal wat ons het beste uitkomt te geloven.  Vaak ligt waarheid toch in het midden.

facebook.com/stompinfo
facebook.com/barnbelle

ReageerCitaat
Richard Coenen
(@richard-coenen)
Fuat Usta
9 april 2019 14:41  

natuurlijk waar rook is is vuur maar de media overdrijft graag wie gelooft me als ik zeg dat Fortuna winst maakt toch ook niemand...

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
9 april 2019 19:23  

Inderdaad lastig voor ons om te beoordelen nu wat waar is. We zullen gewoon de eindcijfers moeten afwachten als die ergens volgend jaar januari bekend worden gemaakt. Of eerder als er toch echt wat aan de hand is.

Is het zelfde als het Oliseh verhaal daar kwam de krant ook al twee jaar geleden mee dat er heel wat mis was. werd aan alle kanten toen ontkent. Een jaar later bleek er wel degelijk van alles mis te zijn.

Op zich is het ook niet heel raar als een hoofdsponsor het laat afweten en je uit nood een extra verdediger moet aantrekken dat je dan wat extra nodig hebt. Maar het gaat wel in tegen wat Gun altijd heeft geroepen dat een voetbalclub makkelijk financieel te managen is omdat je precies weet wat er binnenkomt. Het incalculeren dat je in de winter geld ontvangt van een transfer is dus duidelijk niet hoe het hoort en ik hoop heel erg dat dit een flauwekul verhaal is.

ReageerCitaat
Wim Houben
(@wim-houben)
Panos Vouis
9 april 2019 20:34  

Richard, ik geloof je.
En je hebt gelijk, wij hebben immers vijf versterkingen gehaald in de winterstop. 😉  😉

ReageerCitaat
Lido Groen
(@lido-groen)
Panos Vouis
9 april 2019 21:03  
Geplaatst door: Gohf046

Als ik heel eerlijk ben maak ik me er (nog) niet zo druk om. Fortuna is een club in opbouw dus in het beginsel zal er relatief gezien wat meer geld ingestoken moeten worden dan dat het oplevert. Maar als je bijv. kijkt waar het geld in de winterstop is uitgegeven aan spelers is dat imo wel een beetje lachwekkend. Als er iemand wat meer van af weet kan er misschien wat duidelijkheid gegeven worden? En dan niet door van die figuren die of altijd positief zijn of altijd negatief.                

Lijkt mij een kwestie van logisch nadenken. Omdat de verwachte en ingecalculeerde verkoop in de winterstop uitbleef, was er nauwelijks geld om nieuwe spelers aan te trekken. Dan kom je uiteindelijk uit bij het huren van twijfelachtige spelers die bijna niets kosten en het vastleggen van een clubloze speler dmv een marginaal contractje. 

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Dorel Zegrean
11 april 2019 06:50  

Zie artikel "Eigenaar Isitan Gün benadert Fortuna Sittard als Picasso" op VI.nl - https://www.vi.nl/pro/overig/eigenaar-isitan-gun-benadert-fortuna-sittard-als-picasso

Leuk stuk.

ReageerCitaat
Zitterd-VakD
(@zitterd-vakd)
Fuat Usta
13 april 2019 22:52  

4-4-2. Het was weer gedoemd te falen. De eerste 10 minuten waren hoopgevend. Daarna nog 1 (!!!) keer voor Unnerstall verschenen. Dikverdiende gelijkmaker voor VVV. Het was niet om áán te gluren vanavond. 

ReageerCitaat
fsc68
(@zitterd79)
Fuat Usta
13 april 2019 22:59  

Dit is een enorm kut resultaat.En idd steeds minder vertrouwen in Eijer en Hofland.Je wedstrijd glipt uit je handen en dan pas 5 minuten voor tijd ingrijpen.

l

ReageerCitaat
Pagina 137 / 157

Inloggen van Registreer aub