Forum

Selectie & geruchte...

Selectie & geruchten/transfernieuws 18-19  

Pagina 138 / 157

Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
13/04/2019 11:41 pm  

De technische staf weet ut niet, en is toch niet meer heel serieus te nemen??

Wat een naieve wissel....gokken op 1 momentje...terwijl het oo het middenveld v eel harder nodig was....

Waarom laat men spelers 40 min warmlopen en spelers die moe zijn staan.....

Overall verdiende deze pot geen winnaar, alleen jammer de manier waarop de 1-1 viel...ook VVV heeft totaal niet overtuigd!

ReageerCitaat
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Panos Vouis
13/04/2019 11:43 pm  

Hoop toch dat we tegen NAC gewoon 433 spelen...

Hier komt een speler als Lamprou tich veel meer tot zijn recht..

ReageerCitaat
Dennis the Menace
(@dennisthemenace)
Panos Vouis
13/04/2019 11:45 pm  

Tegendoelpunt mag technische staf zich aanrekenen. Veel een veel te laat gewisseld, Lamprou viel me vandaag tegen, waarom geen Stokkers erin naast Nova?

Waarom je middenveld niet versterken, Smeets zat er op gegeven moment wel doorheen.

ReageerCitaat
Wim Houben
(@wim-houben)
Panos Vouis
13/04/2019 11:48 pm  

Linthorst van VVV zou een hele mooie versterking zijn voor Fortuna.

18 Jaar pas en wat een rust en overzicht.

ReageerCitaat
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Panos Vouis
14/04/2019 12:10 am  
Geplaatst door: Dennis the Menace

Tegendoelpunt mag technische staf zich aanrekenen. Veel een veel te laat gewisseld, Lamprou viel me vandaag tegen, waarom geen Stokkers erin naast Nova?

Waarom je middenveld niet versterken, Smeets zat er op gegeven moment wel doorheen.

Daar kan ik me aardig in vinden. Alweer wisselen terwijl ut te laat is!!!

ReageerCitaat
LU
 LU
(@lu)
Panos Vouis
14/04/2019 12:16 am  

Waarom Lamprou op rechts, terwijl hij links veel gevaarlijker is?

ReageerCitaat
Zitterd-VakD
(@zitterd-vakd)
Fuat Usta
Lid geworden: 10 maanden geleden
14/04/2019 12:21 am  
Geplaatst door: LU

Waarom Lamprou op rechts, terwijl hij links veel gevaarlijker is?

Waarom uberhaupt met 2 spitsen? Het is mij echt een raadsel. Tegen Feyenoord werkte het goed, maar dan speel je ook tegen een team dat kwalitatief veel beter is. Om vervolgens tegen teams als Groningen en VVV, nota bene in eigen huis, dat systeem te spelen... Veel te angstig als je het mij vraagt.

ReageerCitaat
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Panos Vouis
14/04/2019 12:29 am  

Ja..idd...dat begrijpt niemand 442...

Waarom waarom...ze weten het gewoon niet meer....totaal geen structuur....

Eijer zegt dan doodleuk...eerste 15-20 minuten was goed daarna vervallen we weer in het oude (probleem).

Nou Ejjer...volges mij zijn jullue er verantwoordelijk voor om dit probleem op te lossen...maar nee....jullie vervallen eveneens in hetzelfde oude probleem...

Jullie doen er niks aan en zelfs tot aan de 85e minuut niet....

Dus eerst ook zelf in de spiegel kijken want jullie als TS moeten dit aanpakken, maar ik begin steeds meer het gevoel te krijgen dat jullie als staf op dit niveau niet cappabel zijn...

Zitterd-VakD vond het leuk
ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Fuat Usta
14/04/2019 7:19 am  

Wat een domper gisteravond, terwijl je uitstekend start, eerste 20 min echt goed gespeeld. Terecht op 1-0 gekomen.

Gedurende de 1e helft zie je het spel meer 50-50 worden. En de 2e helft lopen we niet meer te voetballen maar zijn we alleen maar bezig met de 1-0 te verdedigen en hopen op dat moment .

Waarom zolang wachten met wisselen , veel spelers op t middenveld zaten er doorheen.

Wat heeft Stokkers in godsnaam gedaan dat hij geen minuut meer krijgt?? 

Al wordt ik zo langzaam dood en dood ziek van die VAR.
Bij de 2-0 , buitenspel of niet dat doet er ff niet toe!! Je bent al 5 min verder, feestje gevierd, iedereen blij, en dan wordt besloten om de var in te schakelen en jawel hoor afgekeurd! Wat een trieste bedoening!
En wat een saai uitvak, publiek uit Venlo hoor je pas na t afgekeurde doelpunt en bij de 1-1.

En wat een trieste gelijkmaker, een van richting veranderd schot en die valt er natuurlijk weer in.

Spelers hebben als collectief geknokt voor wat ze waard waren.

Volgende week tegen NAC erop kletsen 💛💚

ReageerCitaat
Wim Houben
(@wim-houben)
Panos Vouis
14/04/2019 7:54 am  

4-4-2 is wel te verklaren met zo’n zwak centrum. Sorry maar die Ramirez kan gewoon niet voetballen. En Heerings is niet veel beter. 

En onze vriend Balic heeft helaas ook te weinig niveau. Dan liever ook Fin Stokkers, werkt altijd ontzettend hard en heeft toch ook nog eens scorend vermogen.

ReageerCitaat
Pagina 138 / 157

Bezig

Inloggen van Registreer aub