Forum

Selectie & geruchte...

Selectie & geruchten/transfernieuws 18-19  

Pagina 139 / 157

Gelaense Sjnaak
(@bert-adriaens)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
14 april 2019 08:02  

over de staf zeg ik al niks meer...die hebben hun "waarde en kunnen" wel getoond... pffff.....deze wedstrijd moet je VVV bij de keel pakken en vasthouden zoals de eerste 11 minuten...dat dit niet de hele wedstrijd kan is te begrijpen.....maar met het voetbal wat volgde heb je niks te zoeken in de Eredivisie.....en dus moet je ingrijpen....niks gebeurde buiten naar achteren rennen...als ze dit jaar niet door komen dan is wel duidelijk waarom....

ReageerCitaat
Wil Peters
(@wil-peters)
Panos Vouis
14 april 2019 09:40  

Wim ik ben het niet helemaal met je eens. Ramirez en Heerings voetballen naar hun vermogen. Venlo had op een gegeven moment  6 man van bijna 2 meter opstaan. En toch gaf onze achterhoede weinig kansen weg. Wat ik onbegrijpelijk vind is dat de ts die Novakovich maar laat staan. Verloor ieder kopduel en voegt helemaal niets toe. Ja hij scoort dat wel. Gok als je zo nodig op de counter wil spelen op de snelheid van een Semedo en Lamprou. Lange bal en rennen maar tegen die trage achterhoede van Venlo. Snap overigens wel waarom ze daar dat stadion niet gevuld krijgen. Wat een saai team is dat zeg

ReageerCitaat
Wim Houben
(@wim-houben)
Panos Vouis
14 april 2019 10:37  

Wil Peters, Heerings en Ramirez voetballen inderdaad nar hun vermogen. Volledig met je eens.

Ik had persoonlijk ook gekozen voor een Stokkers ipv Novakovic.
En ook Semedo voor Balic.  Semedo en Lamprou dar waar mogelijk laten aansluiten bij Stokkers.
M.i. is Stokkers is veel belangrijker voor het team dan menigeen denkt.
En Semedo komt beter tot zijn recht met Stokkers.

Wil Peters vond het leuk
ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
14 april 2019 11:26  

De eertse 15 minuten waren zo goed echt onbegrijpelijk dat het daarna een dramatisch wedstrijd wordt om naar te kijken.

Dat de TS niet ingrijpt is echt onbegrijpelijk. smeets was zelfs geblesseerd maar bleef staan. El messa zat er weer doorheen maar bleef staan. Balic had zijn kruit de eerste 15 minuten verschoten maar bleef staan. Nova had het ook niet meer maar bleef staan. Met een frisse stokkers hutten en ciss/dianessy/semedo had er misschien weer wat vuur gekomen.

de verdediging deed het deze wedstrijd naar behoren vond vooral heerings erg goed. Macintosh was verdedigend zeer sterk maar opbouwend wel slecht. Ramirez is vooral een wegschiet/kop speler die mag terug naar venuzuela. Rust en opbouwen zit er niet in.

Nu is het alles of niets tegen NAC. verliezen we die dan is het gewoon hopen dat de graafschap en excelsior geen 5 punten halen.

Wil Peters vond het leuk
ReageerCitaat
knoxoRR
(@knoxorr)
Panos Vouis
14 april 2019 17:14  

Ik snap niet waarom mensen Balic nu weer aanvallen, deed het eindelijk eens een keer aardig en werkte iig hard. Zijn trucjes zoals bij goal werken niet altijd maar in dit geval toch wel handig.

ReageerCitaat
Dennis the Menace
(@dennisthemenace)
Panos Vouis
14 april 2019 17:42  

Balic speelse een vrij goede pot

Zei gister al gekscherend dat hij zou gaan scoren, wat hij ook bijna dees.

ReageerCitaat
LevPen
(@levpen)
Panos Vouis
14 april 2019 18:21  

Balic begon goed. Ik wist niet wat ik zag. Maar na 10 minuten zakte hij weer helemaal weg en heeft hij echt helemaal niets meer gedaan, behalve 74554325672 keer balverlies geleden. En o ja Balic, je mag best eens een duel aangaan. Je hoeft niet steeds in te houden.

Dan onze trainers.... Die hebben in deze wedstrijd toch wel laten zien dat we volgend jaar dringend een nieuwe trainer nodig hebben. Ze nemen vrijwel elke week onlogische, dramatische beslissingen.

VVV staat bekend om de trage backs... Iedereen weet dat je dan met snelle buitenspelers via de flanken eroverheen moet. Wat doen onze trainers.... 4-4-2 met lange ballen. pffffff.

Ook heeft VVV allemaal spelers van 2 meter en langer op het veld staan. Iedereen weet dat je dan vooral geen hoge ballen moet pompen... Wat doen onze trainers.... 4-4-2 en lange ballen. pffffff.

Dan blijkt Fortuna door keihard te werken en de onkunde van VVV in de eerste 10 minuten over VVV heen te lopen. Dan zet Maurice Steijn een paar dingen om in het veld en meteen is Fortuna nergens meer! Onze trainers weten het dan niet meer en laten de spelers tot aan de 85 minuut aanhobbelen.

En welke wissel doen ze dan???

VVV drukte in de tweede helft om nog de winnende te maken. Fortuna stond steeds meer onder druk en konden alleen nog hopen op de counter. Dan moet je met snelle spitsen er proberen uit te komen.... Maar wat doen onze trainers? Halen natuurlijk de snelste spits eruit, zodat er nóg meer druk komt om onze (o zo goede) verdediging. Logisch toch allemaal?

ReageerCitaat
knoxoRR
(@knoxorr)
Panos Vouis
15 april 2019 09:01  

Om maar eens even terug te gaan naar de basis van dit topic:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/874056/-droomtransfer-lonkt-voor-diemers-duitse-en-belgische-interesse-in-middenvelder-.html

Ik zeg: als er een mooi bedrag tegenover staat meteen doen!
Hij heeft bij ons vooral de eerste helft goed gespeeld en heeft duidelijk te kennen gegeven het niet meer naar zijn zin te hebben en hogerop te willen. Op een goede manier een einde eraan maken zodat beide kanten verder kunnen lijkt me hier het best.

Jan Boers en Nuujsjtadt vonden het leuk
ReageerCitaat
Catsopperboy
(@catsopperboy)
Panos Vouis
15 april 2019 09:03  

Ik snap niet dat de centrale verdediging nu zo aangepakt wordt. Oké opbouwend was niet hun beste wedstrijd maar ze hebben geen flaters gemaakt en de spitsen van VVV goed afgestopt. Dat VVV uiteindelijk uit de 2e lijn schiet en scoort is niet aan hen te danken. De hoge ballen (wapen van VVV) werden goed weggewerkt. Balic was beter dan normaal en het meest tegenvallend vond ik zelf Nova die geen bal / duel kon winnen. De afvallende bal werd op het middenveld vaak gewonnen waardoor het spel niet meteen omslaat en je alleen maar onder druk blijft (Met dank aan Smeets, El Messi, Diemers en Balic die veel onderschepten). Als je er al voor kiest om de lange bal te spelen dan heb je eerder iets aan Stokkers die een duel aan kan en een bal kan koppen met de snelle mannen als Semedo en Lamprou ernaast of in de buurt. De wissels die uit bleven nekt je vooral op conditie. Je ziet een goed spelende El Messi en Balic die op een gegeven moment gewoon leeg zijn. De counter waar je op gokt komt er twee keer. Een keer scoort Lamprou (uiteindelijk buitenspel) en de andere keer met Nova die alleen de bal tot in de 16 krijgt en dan de bal aan de zijkant over de achterlijn kwijt raakt omdat hij het duel met de verdediger niet aan kan / gaat en de snelheid mist om echt gevaar te stichten. 

Het is jammer dat je voor een andere tactiek kiest (wat in het begin goed uitpakt) maar niet in staat bent om je later aan te passen als de tegenstander anders gaat spelen (omdat ze zich aan je tactiek aanpassen). Dit wel ten verdienste dat VVV zich aan je spel moet aanpassen.

Nao Veure

ReageerCitaat
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Panos Vouis
15 april 2019 12:35  
Geplaatst door: Catsopperboy

Ik snap niet dat de centrale verdediging nu zo aangepakt wordt. Oké opbouwend was niet hun beste wedstrijd maar ze hebben geen flaters gemaakt en de spitsen van VVV goed afgestopt. Dat VVV uiteindelijk uit de 2e lijn schiet en scoort is niet aan hen te danken. De hoge ballen (wapen van VVV) werden goed weggewerkt. Balic was beter dan normaal en het meest tegenvallend vond ik zelf Nova die geen bal / duel kon winnen. De afvallende bal werd op het middenveld vaak gewonnen waardoor het spel niet meteen omslaat en je alleen maar onder druk blijft (Met dank aan Smeets, El Messi, Diemers en Balic die veel onderschepten). Als je er al voor kiest om de lange bal te spelen dan heb je eerder iets aan Stokkers die een duel aan kan en een bal kan koppen met de snelle mannen als Semedo en Lamprou ernaast of in de buurt. De wissels die uit bleven nekt je vooral op conditie. Je ziet een goed spelende El Messi en Balic die op een gegeven moment gewoon leeg zijn. De counter waar je op gokt komt er twee keer. Een keer scoort Lamprou (uiteindelijk buitenspel) en de andere keer met Nova die alleen de bal tot in de 16 krijgt en dan de bal aan de zijkant over de achterlijn kwijt raakt omdat hij het duel met de verdediger niet aan kan / gaat en de snelheid mist om echt gevaar te stichten. 

Het is jammer dat je voor een andere tactiek kiest (wat in het begin goed uitpakt) maar niet in staat bent om je later aan te passen als de tegenstander anders gaat spelen (omdat ze zich aan je tactiek aanpassen). Dit wel ten verdienste dat VVV zich aan je spel moet aanpassen.

Ik ben van dezelfde mening.

De verdediging deed in verdedigend opzicht hun werk en idd we hebben geen 1 speler die van achteruit fatsoenlijk kan opbouwen (muv Dammers/Ridriquez)

Wbt de spelers die er doorheen zaten.......hiervoor heb je de technische staf...alleen die zien dingen NIET wat de andere wel allemaal zien...WISSELEN..

Schrijnend om Stokkers 40 minuten te zien warmlopen en Novo laten staan terwijl die op het doelpunt na dramatisch was.

Dan het tactiek verhaal....als je ziet dat ut op een gegeven moment niet meer werkt, dan moet je als technische staf hier op ingrijpen en wijzigingen doorvoeren...echter....ook dit ziet de technische staf NIET ...

De TS heeft een zeer grote hand in dit alles, ook de dramatische uitwedstrijden.....

Het is onbegrijpelijk allemaal naar mijn mening.

Wel hebben ze het altijd ober het niet uutvoeren vd taken, maar zij voeren ook de taken niet uit die ze moeten doen...

Hopelijk maken we NAC af aankomende zondag. Dit moet gewoon een minumale 3-0 worden en alle schroom van je afspelen....Maaaaaar dat zal ook weer vd tactiek van onze magische technische staf afhangen.

De wedstrijden die na NAC volgen zullen maximaal 1 puntje opleveren.

Ut word nog nagelbijten...

ReageerCitaat
Pagina 139 / 157

Inloggen van Registreer aub