Forum

Selectie & geruchte...

Selectie & geruchten/transfernieuws 18-19  

Pagina 141 / 157

Don Leo
(@don-leo)
Panos Vouis
Lid geworden: 12 maanden geleden
16 april 2019 08:41  

Jongens, ons grote probleem ligt al het hele seizoen achterin, niet voorin (behalve Semedo die er werkelijk niets van bakt dit seizoen, hij scoort niet en geeft vrijwel nooit een goede voorzet). Novakovich doet het prima, er is geen reden om hem te wisselen voor Stokkers. 

Hutten is veel te traag en komt duidelijk te kort op dit niveau en Dianessy mist wedstrijdritme, daar hebben we dit seizoen niks aan. Bovendien is het sowieso de vraag of Dianessy op dit niveau wel mee kan komen.

ReageerCitaat
Richard Coenen
(@richard-coenen)
Panos Vouis
16 april 2019 09:08  

Dat probleem achterin met name zit dat weet ik ook maar daar reageerde ik niet op, feit dat Stokkers überhaupt niet meer invalt vind ik vreemd en dat hij zelfs niet op de bank zat bij jong Fortuna vs jong FC Twente nog meer. Zou graag willen weten wat daar de reden voor is kan me niet voorstellen dat Stokkers zich niet als een voorbeeldig prof gedraagt.

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Fuat Usta
16 april 2019 09:40  

Het probleem achterin is al 1000x voorbij gekomen en dat gaat ook niet opgelost worden dit seizoen.

(by the way iemand info over hoe Syhre het gedaan heeft gisteren bij Jong Fortuna?)

Ik moet Richard Coenen gelijk geven in hetgeen wat hij zegt over Stokkers, voor Fortuna een bruikbare spits, heeft hij dacht ik ook laten zien.....maar oke daarin verschillen de meningen.

In de fase dat Novakovich geblesseerd was heeft Stokkers hem prima vervangen en er was toen echt sprake van een heuse concurrentie strijd, Novakovich is daar als winnaar uitgekomen volgen onze technische staf maar om Stokkers totaal geen minuten meer te geven vind ik onbegrijpelijk.

Zelfs Dyanessi is hem in de pikorde voorbij gestreefd.

Als verdediger zou ik niet graag tegen een Stokkers spelen, een spits die 90 min lang oorlog blijft maken, dus voor mij onbegrijpelijk!!!

ReageerCitaat
Dennis the Menace
(@dennisthemenace)
Panos Vouis
16 april 2019 09:49  

Zolang je voorin 1x meer scoort dan je achterin weggeeft win je de wedstrijd.

ReageerCitaat
Nuujsjtadt
(@nuujsjtadt)
Panos Vouis
16 april 2019 09:55  
Geplaatst door: Dennis the Menace

Zolang je voorin 1x meer scoort dan je achterin weggeeft win je de wedstrijd.

Geen speld tussen te krijgen Johan

This post was modified 3 maanden geleden by Nuujsjtadt

ReageerCitaat
Gelaense Sjnaak
(@bert-adriaens)
Panos Vouis
16 april 2019 10:17  
Geplaatst door: Erwin Stachowiak

Het probleem achterin is al 1000x voorbij gekomen en dat gaat ook niet opgelost worden dit seizoen.

(by the way iemand info over hoe Syhre het gedaan heeft gisteren bij Jong Fortuna?)

Ik moet Richard Coenen gelijk geven in hetgeen wat hij zegt over Stokkers, voor Fortuna een bruikbare spits, heeft hij dacht ik ook laten zien.....maar oke daarin verschillen de meningen.

In de fase dat Novakovich geblesseerd was heeft Stokkers hem prima vervangen en er was toen echt sprake van een heuse concurrentie strijd, Novakovich is daar als winnaar uitgekomen volgen onze technische staf maar om Stokkers totaal geen minuten meer te geven vind ik onbegrijpelijk.

Als verdediger zou ik niet graag tegen een Stokkers spelen, een spits die 90 min lang oorlog blijft maken, dus voor mij onbegrijpelijk!!!

alleen jammer dat Dyanessi weer geblesseerd is uitgevallen....blijft ook een gebed zonder einde die blessures....

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Fuat Usta
16 april 2019 10:25  
Geplaatst door: Gelaense Sjnaak
Geplaatst door: Erwin Stachowiak

alleen jammer dat Dyanessi weer geblesseerd is uitgevallen....blijft ook een gebed zonder einde die blessures....

Volgens mijn weten gaat het hier om een hamstring blessure en zou het meevallen.....

ReageerCitaat
Marc Franssen
(@marc-franssen)
Panos Vouis
Lid geworden: 4 maanden geleden
16 april 2019 13:41  

De wedstrijd van gisteren tussen Fortuna en fc Twente was een competitie wedstrijd en geen oefenwedstrijd 

ReageerCitaat
Erwin Stachowiak
(@erwin-stachowiak)
Fuat Usta
16 april 2019 14:07  

Voor de wedstrijd van komende zondag thuis tegen NAC is scheidsrechter Poll van Boekel aangesteld, die reserve Limburger is nog nooit gunstig gezind.....bah bah 

ReageerCitaat
Don Leo
(@don-leo)
Panos Vouis
16 april 2019 14:23  
Geplaatst door: Marc Franssen

De wedstrijd van gisteren tussen Fortuna en fc Twente was een competitie wedstrijd en geen oefenwedstrijd 

Dank voor deze informatie, ik vroeg het me al af 😉

Erwin Stachowiak vond het leuk
ReageerCitaat
Pagina 141 / 157

Bezig

Inloggen van Registreer aub