Forum

Selectie & geruchte...

Selectie & geruchten/transfernieuws 18-19  

Pagina 142 / 157

knoxoRR
(@knoxorr)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
16 april 2019 15:27  
Geplaatst door: Erwin Stachowiak

Voor de wedstrijd van komende zondag thuis tegen NAC is scheidsrechter Poll van Boekel aangesteld, die reserve Limburger is nog nooit gunstig gezind.....bah bah 

Wat een aardappel is dat zeg...

Aan de andere kant, er komt me niet echt een naam te boven die ons wel goed gezind is de laatste tijd.

ReageerCitaat
Hamming99
(@hamming)
Fuat Usta
16 april 2019 16:09  

Bij Winst zondag op Nac kunnen we veilig zijn zeker als Graafschap en Excelsior zaterdag en zondag verliezen. Zij zijn de nummer 16 en 17  moeten dan in de laatste 3 wedstrijden 9 punten pakken en wij dan niks meer.

9 punten voor die 2 zie ik echt niet gebeuren met dat programma. dus het kan zondag mooie dag worden met lekker weer.

This post was modified 8 maanden geleden 3 times by Hamming99

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
16 april 2019 18:56  

ik verwacht dat de graafschap nog best veel punten gaat halen en aankomend weekend gaat winnen. Die spelen gewoon goed. Ik verwacht nog eerder emmen onder  ons dan de graafschap maar veel zal afhangen van hun onderling duel.

ReageerCitaat
Hamming99
(@hamming)
Fuat Usta
16 april 2019 19:06  
Geplaatst door: Paul Jans

ik verwacht dat de graafschap nog best veel punten gaat halen en aankomend weekend gaat winnen. Die spelen gewoon goed. Ik verwacht nog eerder emmen onder  ons dan de graafschap maar veel zal afhangen van hun onderling duel.

vergeet niet dat Venlo thuis speelt tegen de Graafschap. Venlo heeft zeker nog 2 a 3 puntjes nodig dus die gaan er vol voor.

Excelsior speelt tegen Willem II. die zijn in vorm en hun spits Isaak scoort aan de lopende band. Ik zeg het je bij 3 punten ziet het er goed uit.

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
16 april 2019 20:57  

als ik kijk hoe vvv speelt en hoe de graafschap speelt zou het een makki voor de graafschap worden. maar de bal is rond.

ReageerCitaat
Richard Coenen
(@richard-coenen)
Fuat Usta
16 april 2019 21:57  

Makkie voor de Graafschap, VVV gaat daar niet van winnen vrees ik, denk dat wij het veel lastiger krijgen met NAC dan zij met VVV. 

ReageerCitaat
Catsopperboy
(@catsopperboy)
Panos Vouis
17 april 2019 07:44  
Geplaatst door: Don Leo

Jongens, ons grote probleem ligt al het hele seizoen achterin, niet voorin (behalve Semedo die er werkelijk niets van bakt dit seizoen, hij scoort niet en geeft vrijwel nooit een goede voorzet). Novakovich doet het prima, er is geen reden om hem te wisselen voor Stokkers. 

Hutten is veel te traag en komt duidelijk te kort op dit niveau en Dianessy mist wedstrijdritme, daar hebben we dit seizoen niks aan. Bovendien is het sowieso de vraag of Dianessy op dit niveau wel mee kan komen.

Even terug op het wisselen, er is wel een reden om te wisselen. Neem de 75e minuut tegen VVV om een vermoeide speler eraf te halen en een frisse kracht in te brengen. De indruk van een aantal spelers was nu niet bepaald fris meer te noemen en een impuls in de vorm van vechtlust met een frisse speler had hier niet misstaan.

Vandaar dat er een aantal een vraagteken zetten bij het al dan niet inbrengen van Stokkers en waarom hij alleen maar langs de lijn mag warm lopen om vervolgens weer op de bank plaats te nemen. Het gaat tegen VVV om het feit dat er niet tijdig gewisseld wordt (wie dan ook) en in bredere zin om dat Stokkers blijkbaar ook geen minuten mag maken (al is het maar een paar als invaller).

Over de individuele kwaliteiten van alle spelers kun je van mening verschillen maar het is en blijft dat wij niet de luxe hebben per positie 2 volwaardige eredivisiespelers in de selectie te hebben. Dan speelden we nu nog om een plek bovenin.

Nao Veure

ReageerCitaat
LevPen
(@levpen)
Panos Vouis
17 april 2019 09:31  
Geplaatst door: Erwin Stachowiak

Voor de wedstrijd van komende zondag thuis tegen NAC is scheidsrechter Poll van Boekel aangesteld, die reserve Limburger is nog nooit gunstig gezind.....bah bah 

Laten we het er maar op houden dat Pollie nog iets goed te maken heeft na zijn black-out bij die teruggedraaide panelty. Positief denken (al vrees ik het ergste met die vent)

ReageerCitaat
LevPen
(@levpen)
Panos Vouis
17 april 2019 09:35  

Even een opmerking aan de beheerders van deze website van FortunaSC.

Absoluut geen kritiek, maar misschien wel een tip.

Tot een paar jaar geleden was er een algemeen gastenboek waar we het over vanalles en nog wat hadden. Er is op een gegeven moment gekozen voor een forum met verschillende topics. Nu zie je dat we al maanden over wedstrijden, spelers, wissels, VAR, scheidsrechters, enz enz enz hebben in het topic: "Selectie & geruchten/transfernieuws 18-19" en eigenlijk in geen enkel ander topic van het gastenboek wordt geschreven.

Is het daarom niet handiger en verstandiger om weer een algemeen gastenboek te maken?

ReageerCitaat
Hamming99
(@hamming)
Fuat Usta
17 april 2019 16:39  

als Fortuna niet van Nac kan winnen dan winnen we niks meer.  Maar positief zijn thuis hebben we niet veel verloren. Bij Venlo kan het zaterdag opeens wel lopen zoals Paul al zegt de bal is rond!

ReageerCitaat
Pagina 142 / 157

Inloggen van Registreer aub