Forum

Selectie & geruchte...

Selectie & geruchten/transfernieuws 18-19  

Pagina 145 / 157

Dennis the Menace
(@dennisthemenace)
Panos Vouis
Lid geworden: 1 jaar geleden
21/04/2019 9:19 pm  

Verre van groots vandaag, maar die drie belangrijke punten binnen gehengeld. 

ReageerCitaat
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Panos Vouis
22/04/2019 11:27 am  

1 Ding vind ik onbegrijpelijk.

Eier geeft aan dat Novo al licht geblesseerd aan de wedstrijd begon. Ook was dit te zien als hij vol moest lopen. Waarom stellen we in zoon belangrijke pot niet 100% fitte spelers op????

Het komt er dus op neer dat een geblesseerde Novo nog beter word bevonden dan een "fitte" Stokkers...... 

En nog wachten ze weer 15 minuten om hem te wisselen...

ReageerCitaat
Paul Jans
(@paul-jans)
Dorel Zegrean
22/04/2019 11:40 am  

inderdaad onbegrijpelijk. en als ik el messa zie spelen dan vraag ik me ook af waarom die niet meer speelt. Als rodriguez weer mag spelen hoop ik toch echt balic niet meer te zien. Onbegrijpelijk dat Balic mag blijven spelen die is gewoon veel te slecht en is aan einde seizoen weer weg. Lijkt er sterk op dat we balic gratis hebben gekregen onder de voorwaarde dat hij moet spelen.

ReageerCitaat
ichnusa
(@adriano)
Panos Vouis
Lid geworden: 12 maanden geleden
22/04/2019 12:01 pm  

Ik ben met het oog op volgend seizoen ook benieuwd wat er met al onze huurlingen gaat gebeuren. Of ze allemaal terug gaan naar hun eigen club, want met het te verwachten vertrek van Diemers en Kosalev zijn we zo 5-6 basisspelers kwijt. 

ReageerCitaat
Fortuna54
(@fortuna54)
Dorel Zegrean
22/04/2019 12:54 pm  
Geplaatst door: ichnusa

Ik ben met het oog op volgend seizoen ook benieuwd wat er met al onze huurlingen gaat gebeuren. Of ze allemaal terug gaan naar hun eigen club, want met het te verwachten vertrek van Diemers en Kosalev zijn we zo 5-6 basisspelers kwijt. 

Ik zie dat als een luxe probleem. Het is half april en Fortuna kan nu al toewerken naar een eredivisie met Fortuna. Welke spelers mogen blijven en vertrekken is afwachten. 

Als Koselev en Diemers vertrekken dan zal daar ook flink betaald voor moeten worden, lijkt mij ook heel logische. Je verlies dan wel 2 geweldige spelers maar ze hebben beide nog een 2 jarig contract, dus goedkoop zullen ze niet zijn. Drukke zomer voor Fortuna. 

ReageerCitaat
Patrick Laheije
(@patrick-laheije)
Panos Vouis
22/04/2019 1:02 pm  

ja..ik ben ook benieuwd naar het nieuwe seizoen en dan om te beginnen wat vh huidige team blijft/weggaat..

we hebben mijn inziens veel te veel spelers die op dit niveau niks te zoeken hebben...(met contracten helaas)

Essers,Ciranni, Ciss om er een paar te noemen.

Ik verwacht sws...dat Kosolev, Diemers worden weg gekocht.

Vd huurlingen zullen we Novo, Rodriquez, Balic, El Messaoudi, Lamprou wss niet meer terug zien. 

Wat mij betreft mag Messaoudi en Rodriquez wel blijven ( Rodriquez moet dan wel betaalbaar zijn).

Lamprou zal ook niet terug keren, heeft zich goed in de kijker gespeeld bij vele clubs.

Macintosch moet je gewoon behouden, deze is niet verkeerd voor ons clubje....

Tja...en de andere aflopende contracten...dat zal ook afhangen van wat de spelers willen....Stokkers (blijft hopelijk), Hutten ( goeie gast, veel krediet maar kan ie ut nuveau aan??...ik twijfel hieraan)

Als Graafschap degradeert hopelijk is El Jebli een optie om Diemers te vervangen??

Als het officieel is dat we erin bkijven zal ut feest wel beginnen vwb spelers die komen en gaan.....

Ben benieuwd...

Wil Peters vond het leuk
ReageerCitaat
Wim Houben
(@wim-houben)
Panos Vouis
22/04/2019 1:37 pm  

Waarom Koselev en Diemers laten vertrekken. Ik zou het niet doen. Je weet nu exact wat je aan hun hebt, 2 Vaste basispelers. Ook nog eens in de as van het elftal. Contact mogelijk openbreken en een verbeterde aanbieding maken.

Hetzelde geldt voor Rodriguez. Overnemen die gast. Ook een vaste waarde als die zijn emotie een beetje beter onder controle houd.

Waarom zou je voor deze spelers nieuwe/gelijkwaardige spelers moeten gaan zoeken.

Probeer de zwakke posities te verbeteren.

Daarbij zou ik zeker Smeets, Stokkers en MacIntosch ook opnieuw vastleggen.

Ook van deze spelers weet je exact hun waarde voor het elftal.

ReageerCitaat
ichnusa
(@adriano)
Panos Vouis
Lid geworden: 12 maanden geleden
22/04/2019 1:39 pm  

Messoudi zou ik ook graag zien blijven, maar dat is denk ik afhankelijk van wat er gaat gebeuren met kv Mechelen. Rodriguez is gewoon echt te duur voor ons. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat hij een dermate grote salarisdaling accepteert.

Nova en Lamprou zijn gewoon weg. 

Smeets, Stokkers en Macintosh idd gewoon vastleggen (indien de salarissen acceptabel zijn) en ik zie Hutten gewoon heel graag spelen

This post was modified 4 maanden geleden by ichnusa

ReageerCitaat
Nuujsjtadt
(@nuujsjtadt)
Panos Vouis
22/04/2019 1:42 pm  

Diemers moet je laten gaan: die brengt nu geld op en geeft zelf aan graag verder te willen gaan. Dus dikke doei!

Ciss zou ik nog niet te vlot afschrijven. Die jongen moet duidelijk nog wennen maar lijkt me zeer talentvol. Iets geduld mee hebben.

Stokkers , Macintosh en Smeets graag behouden!

ReageerCitaat
Tom Bijlsma
(@tom-bijlsma)
Pascal Averdijk
Lid geworden: 7 maanden geleden
22/04/2019 2:48 pm  

Misschien eerst even opzoek naar een goede TD?

ReageerCitaat
Pagina 145 / 157

Bezig

Inloggen van Registreer aub